З сгорілий автомобіль віком 6місяців і ппробігом 25000км по договору каско візначили 11000грн компенсацію
0/5
Підприємство ТОВ «Юг Агро Сервис» 09.01.19р. застрахувала каско, дог. Страх.№016263/4100/0000002, абсолютно новий автомобіль Шкода Октавія куплений напередодні в ДП Автотрейдінг, офіційний представник Шкода в м. Одеса. Страховий платіж був сплачений повністю.
16.06.19 приблизно у 18.50годин трапилась страхова подія — пожежа. Водій ризикує своїм життям прийняв усі заходи для її тушіння до приїзду ДСНС, та все ж таки частина авто була зруйнована. Згідно договору водій зателефонував до ДСНС, поліцію, медичної допомоги та на гарячу лінію де було зафіксовано страховий випадок та проінструктовано. Авто було евакуйоване на шкода центр, де воно знаходиться до тепер. Наступного дня були зібрані усі документи та написано заяву аварійному комісару. З тієї миті за 4 місяці крім обіцянок вирішите більше нічого не було зроблено. На кожний запит співробітник Анна або Григорій відповідали, що це дуже складні збитки та потрібен час з’ясування та підрахунок збитків. Нарешті у вересні представник Григорій на черговий дзвінок сказав, що найближчого часу буде проведено експертизу. На експертизі був присутній наш представник. Одразу після експертизи співробітники офіційного сто направили рахунок до страхової. 22/10/19 Григорій повідомив що сума відшкодування складе 19 000 грн. (дев’ятнадцять тис) грн. а з урахуванням франшизи ми повинні отримати 11000(одинадцять тис)грн., та цих грошей повинно вистачити на ремонт зруйнованого полум’ям авто. Авто знаходиться в жахливому стані та повністю охоплене продуктами горіння, проте Григорій вважає що хімчистка може допомогти. Авто знаходиться на гарантії та не може ремонтуватись на іншому сто я офіційне, та це не прийметься до уваги. На усіх не зруйнованих полум’ям елементах авто знаходяться продукті горіння, не за тоноване скло виглядає як зафарбоване.
За увесь час з 16.06.19 по сьогодні пройшло більш ніж 5 місяців та питання так і не вирішено.
Таке відношення до клієнтів страхової вважаю вкрай непорядним та огидним.
16.06.19 приблизно у 18.50годин трапилась страхова подія — пожежа. Водій ризикує своїм життям прийняв усі заходи для її тушіння до приїзду ДСНС, та все ж таки частина авто була зруйнована. Згідно договору водій зателефонував до ДСНС, поліцію, медичної допомоги та на гарячу лінію де було зафіксовано страховий випадок та проінструктовано. Авто було евакуйоване на шкода центр, де воно знаходиться до тепер. Наступного дня були зібрані усі документи та написано заяву аварійному комісару. З тієї миті за 4 місяці крім обіцянок вирішите більше нічого не було зроблено. На кожний запит співробітник Анна або Григорій відповідали, що це дуже складні збитки та потрібен час з’ясування та підрахунок збитків. Нарешті у вересні представник Григорій на черговий дзвінок сказав, що найближчого часу буде проведено експертизу. На експертизі був присутній наш представник. Одразу після експертизи співробітники офіційного сто направили рахунок до страхової. 22/10/19 Григорій повідомив що сума відшкодування складе 19 000 грн. (дев’ятнадцять тис) грн. а з урахуванням франшизи ми повинні отримати 11000(одинадцять тис)грн., та цих грошей повинно вистачити на ремонт зруйнованого полум’ям авто. Авто знаходиться в жахливому стані та повністю охоплене продуктами горіння, проте Григорій вважає що хімчистка може допомогти. Авто знаходиться на гарантії та не може ремонтуватись на іншому сто я офіційне, та це не прийметься до уваги. На усіх не зруйнованих полум’ям елементах авто знаходяться продукті горіння, не за тоноване скло виглядає як зафарбоване.
За увесь час з 16.06.19 по сьогодні пройшло більш ніж 5 місяців та питання так і не вирішено.
Таке відношення до клієнтів страхової вважаю вкрай непорядним та огидним.
29 октября 2019, 14:02
Ваше звернення, що Ви надіслали на ел. адресу quality@uniqa.ua зареєстровано та передано в роботу відповідним фахівцям.
Залежно від складності справи, термін надання відповіді по скарзі до 5 робочих днів з дня рєєстрації.
Відповідь та подальше листування будемо здійснювати електроною поштою, згідно Закона України про захист персональних даних.
З повагою,
команда УНІКА
Залежно від складності справи, термін надання відповіді по скарзі до 5 робочих днів з дня рєєстрації.
Відповідь та подальше листування будемо здійснювати електроною поштою, згідно Закона України про захист персональних даних.
З повагою,
команда УНІКА