Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Жахлива страхова компанія

1/5
dmitrik862018-09-14 00:38:48
З чим Ви будете мати справу, якщо Вам доведеться зустрітися з цією компанією:
1. Обман
2. Некомпетентність
3. Менеджери, які націлені на поміч, але тільки компанії «Уніка» у зберіганні коштів останньої, а не її клієнтам

Детальніше:
24 травня 2018 року трапилось ДТП, внаслідок чого мій автомобіль отримав механічні пошкодження, а саме: пошкодження переднього бампера та переднього лівого крила автомобіля.
29 травня 2018 року я приїхав до представництва страхової компанії «Уніка», що знаходиться по вул. Гімназична набережна, буд. 22, м. Харків, в якій було застраховано автомобіль порушника. У страховій компанії я написав пояснення щодо ДТП та віддав копії необхідних документів. Далі менеджер Сергій вийшов сфотографувати та оцінити пошкодження мого автомобіля. В наслідок ДТП було пошкоджено переднє ліве крило, та передній бампер автомобіля, також на бампері справа було пошкодження, яке не пов`язане з ДТП, що я підтвердив менеджеру. Далі менеджер компанії «Уніка» Сергій провівши так звану оцінку сказав, що компанія компенсує збитки тільки за пошкодження крила, тому що бампер було пошкоджено до ДПТ. На що я відповів Сергію, що це протизаконно, але Сергій відповів, що він є експерт та діє згідно чинних рекомендацій, та як він підрахує — так і буде. Та чомусь Сергій забув, що згідно цих рекомендацій страхова компанія повинна відшкодувати збитки за всі лакофарбофі пошкодження всіх деталей, в тому числі і ті що мали пошкодження до ДТП, за винятком площі, що була пошкоджена до чинного страхового випадку. Далі Сергій сказав, що він зможе швидко порахувати суму збитків, та назвав суму компенсаціі 3000 грн, яку може заплатити страхова компанія. За день перед поїздкою до страхової компанії я був у офіційному сервісному центрі, де обслуговується мій автомобіль, та замовляв оцінку вартості відновлення мого автомобіля. Сума відновленя складає 8000 грн, тому з оцінкою Сергія я не погодився, на що він відповів, що тоді компанія «Уніка» замовить оцінку у незалежного експерта.
Уніка
14 сентября 2018, 10:13
Доброго дня,
просимо Вас скопіювати дане повідомлення та надіслати на елекронну адресу Страхової компанії «УНКА»: quality@uniqa.ua (комітет по роботі зі зверненнями та скаргами), обов'язково вкажіть, будь-ласка, номер страхової справи.
З повагою,
УНІКА

Коментарі до відгуку - 10

dmitrik86dmitrik862018-09-14 00:39:56
Продовження:
В цей же день, я телефонував своєму менеджеру страхової компанії, в якій застрахована моя машина. Він запитав, чи написав я заяву про відшкодування матеріальних збитків, але я нічого не знав про цю заяву, тому що Сергій мене про неї не попередив. В цей же день 29 травня 2018 року я написав заяву, про відшкодування збитків та відправив її поштою голові правління компанії «Уніка» Олені Володимирівні Ульє. 31 травня 2018 року я отримав підтвердження про отримання мого листа адресатом. Також 29 травня 2018 року мені подзвонив незалежний експерт, та повідомив, що компанія «Уніка» замовила незалежний огляд (а саме огляд, а не оцінку) пошкоджень мого автомобіля. Я домовився зустрітися з незалежним експертом 31 травня 2018 року, зустрівся з ним, та дав можливість зробити огляд мого автомобіля. Після чого експерт повідомив мені, що на протязі двох днів дані про замовлений огляд будуть передані до страхової компанії.
dmitrik86dmitrik862018-09-14 00:40:16
Продовження:
4 червня 2018 року я подзвонив менеджеру Сергію, та запивав про стан страхової справи після отримання даних про огляд незалежним експертом, а також я запитав, чому саме було замовлено огляд, а не оцінка. Сергій відповів, що дані огляду незалежним експертом в нього є, а оцінку компанія «Уніка» зможе замовити без автомобіля, на основі даних огляду пошкоджень транспортного засобу. Також Сергій повідомив, що я маю привезти постанову суду по справі ДТП, та тільки після цього він зможе замовити незалежну оцінку.
19 червня 2018 року, я приїхав до Дзержинського районного суду міста Харкова в якості постраждалого, був присутній на слуханні справи, де винуватець ДТП визнав свою провину. Суддя Дзержинського районного суду міста Харкова визнав його (винуватця) винним у скоєнні правопорушення, передбаченого ст. 124 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Після прослуховування справи, я запитав, коли і як я зможу отримати постанову суду, на що отримав відповідь, що постанова суду має бути готовою після 10 днів з моменту прийняття рішення.
dmitrik86dmitrik862018-09-14 00:40:43
Продовження:
4 липня 2018 року я отримав постанову суду, та повіз її до представництва страхової компанії «Уніка», де віддав її Сергію, та отримав відповідь, що: «Тут є помилка в двугому абзаці у фамілії винуватця, та ще, якось не так написані транспортні засоби, які приймали участь у ДТП». Далі Сергій сказав, що він такий документ не буде приймати, на що я попрохав написати письмовий відказ. Він сказав, що писати відказ не буде, але ця постанова суду не є документ, та мені необхідно їхати до суду, та писати заяву, про видачу мені додатку з поправками. Тоді я попрохав написати які саме поправки необхідні та як саме необхідно виправити, щоб написати необхідну заяву в суді на виправлення, та зробити всі виправлення за один раз, а не їздити за виправленнями за кожною озвученою помилкою окремо. На що Сергій сказав, що нічого писати не буде. Тоді я відповів, що нікуди їхати не буду, та віддаю постанову суду, або чекаю письмовий відказ. Сергій прийняв постанову, та чомусь забув зробити копію постанови, та поставити печатку на копії документу. На моє прохання, Сергій згадав, що він повинен був зробити згідно закону, та знов забув зробити підпис на копії. Після нагадування про це — Сергій поставив підпис на копії постанови суду, але повідомив, що рішення суду не є документом, тому що в ньому є помилки, та юридичний відділ поверне мені це рішення.
dmitrik86dmitrik862018-09-14 00:41:15
Продовження:
3 вересня 2018 року я подзвонив Сергію, щоб з`ясувати як йдуть справи щодо страхового випадку. Сергій відповів, що він саме займається моєю справою, та до кінця тижня (до 7 вересня 2018 року) я отримаю компенсацію. Коли я запитав про оцінку, та попрохав вислати мені копію, Сергій відповів, що оцінка є власністю страхової компанії «Уніка», та я можу її отримати тільки в разі запиту до головного представництва в м. Київ. Згідно законів України я маю право подати до суду, якщо я не згоден з оцінкою, але для цього я повинен мати документ з оцінкою. Тому мені зовсім не зрозуміло, як оцінка пошкоджень незалежним експертом мого транспортного засобу є власністю страхової компанії.
13 вересня 2018 року я так і не отримав компенсації щодо страхового випадку, хоча з моменту отримання заяви на відшкодування по страховому випадку пройшло більше ніж 100 днів, а з моменту ДТП пройшло більш ніж 110 днів, хоча згідно закону, страхова компанія повинна відшкодувати майнові збитки в проміжок до 90 днів. І тут страхова компанія «Уніка» порушує чинне законодавство України, та робить так як вигідно тільки їй. На цьому моя історія не закінчується. Бажаю нікому ніколи не мати справу с цією страховою компанією, тому що некомпетентність та затягування справи компанією «Уніка» вражає і переходить усі дозволені рамки.

Висноки робіть самі, але для себе я вже вирішив, що мати справу зі страховою компанією «Уніка» можливо тільки, якщо це буде остання дійсна страхова ком
dmitrik86dmitrik862018-09-14 23:32:10
У відповідь щодо коментарію на цей відгук від страхової компанії.
Я скопіював та відправив свій відгук на поштову адресу, як ви і прохали. Але на мою думку, це не буде мати ніякого значення, тому що перед цим я декілька разів телефонував менеджеру Сергію, телефонував на гарячу лінію вашої страхової компаніі, мені обіцяли, що інший страховий менеждер із Києва ознайомиться з моєю справою, та передзвонить мені. Але я так нічого і не дочекався. Це ще раз підтверджує мою думку, що страхова компанія «Уніка» піклується тільки про свої прибутки і їй абсолютно байдуже на свої обов`язки та людей.
АлександрАлександр2018-09-18 09:31:13
Работа данной компании ужасна! Сам сейчас прохожу все этапы
ВасилийВасилий2018-09-18 10:03:44
Я давно клієнт Уніки, на щастя в ДТП не потрапляв… Не знав, що в них такий бардак…
Дякую за відгук, для себе висновки зроблю…
ПавелПавел2018-10-11 14:36:53
Подтверждаю, со мной ровно тоже самое.
Не связывайтесь, пожалеете 100%.
ДенисДенис2019-02-26 21:41:13
Чим закінчилася справа?
АлександрАлександр2019-02-26 21:51:27
Мне возместили, но так себе. Учли износ и то что ранее были повреждения, порезали. По сути сумма ушла на ремонт на СТО не официальный.
Відгук успішно відредаговано