Жахлива страхова компанія
1/5
З чим Ви будете мати справу, якщо Вам доведеться зустрітися з цією компанією:
1. Обман
2. Некомпетентність
3. Менеджери, які націлені на поміч, але тільки компанії «Уніка» у зберіганні коштів останньої, а не її клієнтам
Детальніше:
24 травня 2018 року трапилось ДТП, внаслідок чого мій автомобіль отримав механічні пошкодження, а саме: пошкодження переднього бампера та переднього лівого крила автомобіля.
29 травня 2018 року я приїхав до представництва страхової компанії «Уніка», що знаходиться по вул. Гімназична набережна, буд. 22, м. Харків, в якій було застраховано автомобіль порушника. У страховій компанії я написав пояснення щодо ДТП та віддав копії необхідних документів. Далі менеджер Сергій вийшов сфотографувати та оцінити пошкодження мого автомобіля. В наслідок ДТП було пошкоджено переднє ліве крило, та передній бампер автомобіля, також на бампері справа було пошкодження, яке не пов`язане з ДТП, що я підтвердив менеджеру. Далі менеджер компанії «Уніка» Сергій провівши так звану оцінку сказав, що компанія компенсує збитки тільки за пошкодження крила, тому що бампер було пошкоджено до ДПТ. На що я відповів Сергію, що це протизаконно, але Сергій відповів, що він є експерт та діє згідно чинних рекомендацій, та як він підрахує — так і буде. Та чомусь Сергій забув, що згідно цих рекомендацій страхова компанія повинна відшкодувати збитки за всі лакофарбофі пошкодження всіх деталей, в тому числі і ті що мали пошкодження до ДТП, за винятком площі, що була пошкоджена до чинного страхового випадку. Далі Сергій сказав, що він зможе швидко порахувати суму збитків, та назвав суму компенсаціі 3000 грн, яку може заплатити страхова компанія. За день перед поїздкою до страхової компанії я був у офіційному сервісному центрі, де обслуговується мій автомобіль, та замовляв оцінку вартості відновлення мого автомобіля. Сума відновленя складає 8000 грн, тому з оцінкою Сергія я не погодився, на що він відповів, що тоді компанія «Уніка» замовить оцінку у незалежного експерта.
1. Обман
2. Некомпетентність
3. Менеджери, які націлені на поміч, але тільки компанії «Уніка» у зберіганні коштів останньої, а не її клієнтам
Детальніше:
24 травня 2018 року трапилось ДТП, внаслідок чого мій автомобіль отримав механічні пошкодження, а саме: пошкодження переднього бампера та переднього лівого крила автомобіля.
29 травня 2018 року я приїхав до представництва страхової компанії «Уніка», що знаходиться по вул. Гімназична набережна, буд. 22, м. Харків, в якій було застраховано автомобіль порушника. У страховій компанії я написав пояснення щодо ДТП та віддав копії необхідних документів. Далі менеджер Сергій вийшов сфотографувати та оцінити пошкодження мого автомобіля. В наслідок ДТП було пошкоджено переднє ліве крило, та передній бампер автомобіля, також на бампері справа було пошкодження, яке не пов`язане з ДТП, що я підтвердив менеджеру. Далі менеджер компанії «Уніка» Сергій провівши так звану оцінку сказав, що компанія компенсує збитки тільки за пошкодження крила, тому що бампер було пошкоджено до ДПТ. На що я відповів Сергію, що це протизаконно, але Сергій відповів, що він є експерт та діє згідно чинних рекомендацій, та як він підрахує — так і буде. Та чомусь Сергій забув, що згідно цих рекомендацій страхова компанія повинна відшкодувати збитки за всі лакофарбофі пошкодження всіх деталей, в тому числі і ті що мали пошкодження до ДТП, за винятком площі, що була пошкоджена до чинного страхового випадку. Далі Сергій сказав, що він зможе швидко порахувати суму збитків, та назвав суму компенсаціі 3000 грн, яку може заплатити страхова компанія. За день перед поїздкою до страхової компанії я був у офіційному сервісному центрі, де обслуговується мій автомобіль, та замовляв оцінку вартості відновлення мого автомобіля. Сума відновленя складає 8000 грн, тому з оцінкою Сергія я не погодився, на що він відповів, що тоді компанія «Уніка» замовить оцінку у незалежного експерта.

14 сентября 2018, 10:13
Доброго дня,
просимо Вас скопіювати дане повідомлення та надіслати на елекронну адресу Страхової компанії «УНКА»: quality@uniqa.ua (комітет по роботі зі зверненнями та скаргами), обов'язково вкажіть, будь-ласка, номер страхової справи.
З повагою,
УНІКА
просимо Вас скопіювати дане повідомлення та надіслати на елекронну адресу Страхової компанії «УНКА»: quality@uniqa.ua (комітет по роботі зі зверненнями та скаргами), обов'язково вкажіть, будь-ласка, номер страхової справи.
З повагою,
УНІКА


