Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про компанію — 715

5/5
Олег2024-10-25 09:42:27
На жаль, мені довелося звернутися за виплатою через пошкодження автомобіля під час негоди. Процес подання заявки був досить простим, хоча й вимагав деяких додаткових документів. Співробітники компанії допомогли мені з усіма формальностями, що значно полегшило процес. Можу сміливо рекомендувати цю страхову!
Уніка
25 октября 2024, 11:45
Вітаємо, пане Олеже! Дякуємо, що обираєте та рекомендуєте нас!
1/5
Tanya06102024-10-20 09:17:23
27.07.2024 на мрт хребта у мене виявлені протрузії та екструзії. 09.08.2024 сімейний лікар зробив виписку з амбулаторної карти, яку я разом з заключенням радіолога надала в страхову компаеію. Відповідь страховаї була така.: «Згідно перелікц захворювань страховим випадком є лише кіла міжхребцевим дисків.» Почути це було дуже дивно, тому що екструзія і кила — одне й те ж!
Я знову пішла в заклад, де робила МРТ і попрохала вписати КИЛА! Лікар був здивований заявою спеціаліста компанії « Уніка» і сказав, що: грижа=кила= екструзія.

Я записалась на прийом до невропатолога. 18.09.2024. Невропатолог теж підтвердила, що це ідентичні поняття. Виписку невропатологі і заключення МРТ я знову надала страховій компанії. Відповідь була такою: « У цій виписці не вказано, що кили виявлені вперше. Ви маєте піти знов до лікаря, щоб він вам написав нове заключення і щоб там було слово ВПЕРШЕ!» Я знову подивилась перелік захворюван, які вважаються страховими випадками. Так, там є хвороби: цукровий діабет І та ІІ типів ВПЕРШЕ ВИЯВЛЕНІ, але ж про кіли цього не вказано!!!
Лікари страхової компаніїї Уніка ( до речі вони так і не змогла мені пояснити відмінність між екструзією і грижею і все намагались мені розказати про протрузії настільки плавали в цьому питанні, що маю ще питання: а чи справді вони лікарі і ХТО складав цей перелік захворювань?
Результатом бесіди було таке «лікар» Уніки сказав, що вони направлять запит в поліклініку, щоб невропатолог підтверлила, що грижа виявлен вперше. На моє питання, а як я можу дізнатись, на якому етапі знаходиться моя справа. Відповідь: " А ви ходфть туди ( в поліклініку) і дізнавайтесь. Це професійна робота страхової компанії?! І ще питання логічне до страхової компанії: А ЯКИЙ ЛІКАР ВІЗЬМЕ НА СЕБЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ НАПИСАТИ ВПЕРШЕ ВИЯВЛЕНА ГРИЖА, ЯКЩО ВІН НЕ РОБИВ МРТ?! ЗВІДКИ ВІН МОЖЕ ЦЕ ЗНАТИ?! Тим більше, що у аереліку страхових випадків слово ВПЕРШЕ відсутнє!!!
Йде вже третій місяць цього знущання страхової компанії наді мною!

Моє враження від страхової компаніїї УНІКА КРАЙ НЕГАТИВНЕ! Довіряти цій компанії не можна в жодному випадку! Компанія не поважає своїх клієнтів. Дуже великі сумніви маю щодо професіоналізму та компетенції її співробітників, а особливо «лікарів». Нікому не рекомендую страхувати своє здоров' я в цій компанії!

Я впевнена, що таких обдурених клієнтів страховою компвнією «Уніка» дуже багато. Дуже буду вдячна, якщо теж опишуть свою ситуацію. Мовчати не можна у жодному випадку! Адже такими безкарними діями компанія і далі буде обдурювати людей, витягуючи з них гроші і принижуючи моральну гідність.
Уніка
24 октября 2024, 11:16
Вітаємо, пані Тетяно, Згідно пункту договору 2.1. ХВОРОБАМИ за цим Договором вважаються вперше діагностовані під час строку дії цього Договору… — та визначені в Додатку 2 до Пропозиції. При звернені від 09.08.2024 Вам було відмовлено згідно пункту 6.3. умов Договору винятками з переліку страхових випадків є захворювання Застрахованої особи на хвороби, які не зазначені в Додатку №2 до Пропозиції. У Таблиці виплат (Додаток № 2) вказано, хворобу кила міжхребцевих дисків (за винятком протрузії та екструзії). Від 18.09.2024 було зафіксовано новий страховий випадок. Для прийняття рішення по даному випадку, необхідно надати документ із зазначенням первинної дати встановлення діагнозу, так як за Вашим договором страховим випадком вважаються хвороби, які вперше діагностовані під час строку дії цього договору. Згідно пункту 5.3 Вашого договору, для отримання страхової виплати необхідно надати виписку з карти амбулаторного/стаціонарного хворого (форма 027/о) або виписку із медичної карти стаціонарного хворого на злоякісне новоутворення (форма 027-1/о) Застрахованої особи з обов’язковим зазначенням дати первинного встановлення діагнозу на захворювання, завірену належним чином. Пані Тетяно, нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження. Ми керуємося виключсно умовами Вашого договору.
1/5
KT022024-10-05 19:50:48
Никогда не связывайтесь с данной страховой компанией. Всячески стараются сделать так, чтобы не осуществить выплату компенсации.
Уніка
7 октября 2024, 8:19
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією. Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
B0hdan2024-10-01 21:46:20
Не рекомендую цю страхову компанію. Після візиту лікаря в приватній клініці, надіслав документи через незручний чат-бот. Після цього приходить відмова, тому що в акті виконаних робіт не вказано якусь деталь, яка ніколи не вимагалась, наприклад, номер зуба. Враження, що компанія просто вигадує причини, щоб не платити. Брєд повний, не зв’язуйтесь. Мав досвід з ARX то там було все на багато простіше і аналогічні акти приймались.
Уніка
2 октября 2024, 10:14
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією. Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
annro2024-09-23 11:46:17
Компанія, яка не гарантує нічого, пояснюючи дуже просто «не підлягає гарантуванню». Не рекомендую. Не виконують умови!!! Просто гроші на вітер! Оберіть іншу компанію.
Уніка
23 сентября 2024, 11:51
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією. Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотний зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
5/5
Назарій2024-09-16 22:50:54
Доволі швидко (за 10 днів) та об*єктивно представники СК Уніка оцінили шкоду від ДТП-шки. Через 35 днів надійшла мені виплата відшкодування. Дуже раджу всім цю страхову, так як дійсно по совісті все роблять.
Уніка
17 сентября 2024, 14:36
Вітаємо, пане Назарію! Дякуємо, що Ви обираєте і рекомендуєте саме нас!
1/5
Ivsaev2024-09-12 09:45:46
Врач дерматолог дал направление на анализы 11.09.2024. 12.09.2024 утром я пришёл в поликлинику и оказалось, что Уника не записала меня на общий анализ крови, просто забыли. Я позвонил в Книжку в 8-00, мне девочка ответила что в течении 10 минут меня запишут на приём. Прошло 1.5 часа, и это при том, что я страховую набирал 4 раза но записи так и не было. В 9-30 пришла СМС, что меня записали, но по факту это оказалось, что никакой записи нет. Запись на 13.09.2024. Т.е. я после дерматолога с температурой, заразный, сижу в поликлинике и заражаю окружающих, потому что меня постоянно обманывает компания Уника. Если бы я мог передать свои негативные эмоции. Единственное одитожу, Уника это ДНО
Уніка
12 сентября 2024, 10:22
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією. Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотний зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
Petrivskyi2024-09-04 21:55:29
Маючи температуру в 38.6, отримав повідомлення від Уніка що можу йти та здавати аналізи в лабораторію Ділла.
Прийшовши в лабораторію, виявилось, що запит на гарантування здачі аналізів був відхилений лабораторією, УНІКА просто ігнорували дзвінки з лабораторії.
Мені прийшлось сидіти з температурою близько години поки УНІКА відправить коректний запит на страхування здачі аналізів.
Це жахливі люди, навіть не розумію нащо вони там сидять.

Після декількох дзвінків для вияснення обставин їх помилки мені сказали, ваше звернення зареєстроване… моє звернення не їх помилка.
Відправляють підтвердження про страхування навіть не підтвердивши його у замовника.

Тепер, щоб хоча б щось отримати за будь яке відшкодування, з пакетом документів відправив копію ID картки ( паспорту нового зразка )
Через декілька днів отримую повідомлення:

Прохання надати Копію паспорта (1, 2, 3, 4, 5 сторінки та сторінка з відміткою про реєстрацію). Фотокопію ІПН. Надати можна підключившись до «Чат з фахівцем»(з приміткою для Антона)

Де я в ID картці знайду 5 сторінок КАРЛ, де КАРЛ ????

Це не страхова компанія це… самі думайте хто вони…
Уніка
5 сентября 2024, 9:08
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією. Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотний зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
IvanK772024-08-30 13:34:30
Не рекомендую! Наживаються на чужій біді! Потрапив в ДТП я потерпілий, після 1,5 місячного розгляду мені написали що авто не підлягає ремонту та запропонували 7% від вартості ремонту або продати їм автівку, щоб вони собі ще заробили. Після відмови вони зразу закрили справу, лояльність до клієнтів просто жахлива! Ніколи більше не братиму поліс від цієї страхової та вам не раджу!
2 сентября 2024, 16:49
Відгук не зарахований (на 02.09.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даной компанії.
Уніка
30 августа 2024, 20:01
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією. Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотний зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
kuhtallllllll2024-08-29 16:31:39
Дуже негативний досвід роботи з даною компанією. Застраховане авто на КАСКО, при настанні страхового випадку(ДТП незначне), висилають свого експерта, який складає рахунок на нереальну суму(бо спершу прийшов інший, то не погодив те, ще їм треба було), автомобіль визнають конструктивно знищеним, проводять аукціон, не повідомляючи про це, і потім «плюють в руки» копійки.Транпортний засіб втрачає в ціні при статусі тотала при подальшому продажу.Також хочу написати про те, що по інформацію потрібно питати самому, ніхто нічого не півідомляє, як обіцяють.Навіть не завжди відповідають по заявці на дзвінок, не перетелефоновують.Ось така надійна компанія, яка робить ось такі махінації, будьте уважні та обережні, акраще триматися від них подалі.
Уніка
30 августа 2024, 20:01
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією. Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотний зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна