Мінфін - Курси валют України

Встановити

Гаряча лінія Уніка — 198

AndriyPij13 ноября 2024, 11:59
Чи можна у вас оформити страховий поліс для домашніх тварин? (пес)
Уніка
13 ноября 2024, 12:37
Вітаємо! На жаль, даного виду страхування у нас немає.
Pokemon12316 октября 2024, 10:02
Чи відповідаєте на листи на ел. пошту? Написав ще тиждень тому…
Уніка
16 октября 2024, 10:06
Вітаємо. Підкажіть, будь ласка, на яку саме пошту було відправлено лист?
mabayi5012skrak27 сентября 2024, 20:32
Чи страхуєте ви електро самокати? Які умови? Буду вдячна за відповідь на вайбер 063635421
TravisRow30 августа 2024, 19:56
Перестав відкриватись ваш мобільний застосунок. Що можете порадити?
Уніка
30 августа 2024, 20:01
Вітаємо! Надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі помилки на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотний зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
Ky1vskiymen31 июля 2024, 13:25
Чи є у вас знижка за безаварійний стаж водіння?
lapites62430 июня 2024, 22:28
Де можна почитати про страхування квартири від військових ризиків? Які там умови і ціни? Прошу відповісти на номер 0636354221. Дякую.
Уніка
3 июля 2024, 16:05
Вітаємо! На жаль, ми не надаємо послуги страхування квартир чи будинків від воєнних ризиків.
cecofor781814 мая 2024, 21:44
Не можу оплатити поліс онлайн. Пише, що цього договора не існує… І шо мені тепер робить??
Уніка
15 мая 2024, 8:56
Вітаємо. Надішліть нам, будь ласка, Ваші контактні дані на quality@uniqa.ua. Ми обов'язково зв'яжемось з Вами, та допоможемо вирішити дане питання. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
karolinaReZ23 апреля 2024, 9:45
Є у вас якісь програми захисту від воєнних ризиків? Порадьте щось для захисту авто.
Уніка
23 апреля 2024, 11:40
Вітаємо!
Для детальнішої інформації по Вашому запиту, рекомендуємо звернутися в чат-бот за посиланнями: Viber https://cutt.ly/SFwdoGm або Telegram https://cutt.ly/KFrKY4u. Або ж на вхідну лінію за номерами: +38(097)170 03 73 +38(066)170 03 73 +38(093)170 03 73 натиснувши на номер 5 для з'єднання з відповідним відділом. Фахівці проконсультують Вас та нададуть відповіді на запитання. Очікуємо Вашого звернення!
MartaPK2719 апреля 2024, 14:18
Мені відмовили у виплаті настання страхового випадку, керуючись змінами у додатку. Мій договір з 2021р, де вказано, що пневмонія( не обов'язково стаціонарне лікування)- страховий випадок. Чому не замінили існуючий договір та не попередили про зміни? Як тепер бути???
Уніка
19 апреля 2024, 14:23
Вітаємо! Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
batag322 марта 2024, 8:08
Чи можна продовжити страховку перебуваючи закордоном? І як це зробити?
Уніка
22 марта 2024, 11:40
Вітаємо!
Для вирішення питання, зверніться, будь ласка, в чат-бот, обравши розділ «Купити поліс».
Для того, щоб почати комунікацію за допомогою чат-бота необхідно:
— в Telegram знайти паблік аккаунт UNIQAua (бот) і розпочати комунакацію;
— через сайт компанії www.uniqa.ua — у віджеті вибрати канал (Viber або Telegram), перейти за посиланням або по QR коду.
Дякуємо, що залишаєтесь з нами. Очікуємо на Ваше звернення!