Мінфін - Курси валют України

Встановити

Про компанію

Uniqa Insurance Group є однією з провідних страхових груп на своїх основних ринках в Австрії та Центральній й Східній Європі. 21 300 співробітників і ексклюзивних партнерів з продажу обслуговують понад 16 мільйонів клієнтів в 17 країнах Європи. Uniqa є другою за величиною страховою групою в Австрії з часткою ринку близько 21 відсотка.

Головний офіс:04112, м. Київ, вул. Олени Теліги, 6, корпус 4 (години роботи: Пн-Пт: 09:00 - 18:00, Сб-Нд: вихідні)
Графік роботи:
socialsocialsocial
googlePlayapple

Виплати на 30 червня 2024

Тип страхування
Премії, тис. грн
Виплати, тис. грн
Рівень виплат, %
534866 ₴
248375 ₴
46.44 %
140365 ₴
77000 ₴
54.86 %
17750 ₴
2435 ₴
13.72 %

Відгуки про компанію — 718

1/5
IryskaM2024-12-08 01:50:08
2 грудня 2024 потрапила в ДТП! у винуватця даної ДТП була автоцивілка від Уніки! Оскільки в машині пошкоджено лише задній бампер я погодилася на Європротокол! і Тут почалися мої «ходіння по муках»!!! Спочатку мені пропонували поставити машину і 5 днів чекати на експерта, коли я підняла шум, що не можу чекати на їх експерта 5 днів, бо машина мені потрібна для роботи, а пошкоджений лише бампер, спеціаліст який зі мною процював (Аліна здається) сказала знову всі ушкодження пофотографувати самій, при денному світлі. Пофтографувала, скинула! А нє, ще чогось бракує! Якоїсь тріщинки не видно! Подзвонив їх експерт, який приїхати не може, тому довелося їхати на цій машині до нього! Пофотографував! Ну думаю, на кінець! Але я помилилася.
На наступний день дзвонить фахівець з страхової і просить підписати акт про погодження суми відшкодування. І тут у мене стався СТУПОР!!! Вартість робіт зняти і поставити бампер 1102,00 грн., вартість робіт фарбування 2952,00 грн., вартість матеріалів для фарбування бампера УВАГА!!! 61,08 грн. РАЗОМ 4115,08 грн. — 2000 франшиза і на карту мене «ощасливлять» сумою 2115,08 грн. Про Франшизу взагалі я взнала лише коли знову зі скандалом стала вимагати калькуляцію! ТОМУ ЯКЩО НЕ ХОЧЕТЕ ЗА ВЛАСНИЙ КОШТ РЕМОНТУВАТИ СВОЮ МАШИНУ, Коли БАЧИТЕ ПОЛІС ВІД УНІКИ, ДОМОВЛЯЙТЕСЯ ПРО ВІДШКОДУВАННЯ з ВИНУВАТЦЕМ!!! БО ЦЯ СТАХОВА ВАС ОБОВ'ЯЗКОВО «КИНЕ»!!!
Уніка
9 декабря 2024, 10:38
Вітаємо! Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід після взаємодії з компанією УНІКА. Для перевірки інформації надайте, будь ласка, номер договору особи на котру оформлений договір страхування та Ваші контактні дані на наш e-mail: quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок найближчим часом. З повагою, Відділ контролю якості СК УНІКА Україна.
4/5
Philya2024-11-25 11:38:57
Я користуюся послугами страхової компанії Уніка вже кілька років і маю переважно позитивний досвід. Особливо хочу відзначити швидкість реагування та професіоналізм співробітників. Коли я перебувала за кордоном і потребувала медичної допомоги, компанія оперативно організувала візит до лікаря, що дуже допомогло в критичній ситуації.
Уніка
25 ноября 2024, 12:14
Вітаємо! Дякуємо, що рекомендуєте нас!
1/5
KASIANETS2024-11-23 09:59:16
В 2014 році я уклала договір довгострокових страхування життя в компанії «Уніка». Всі 10 років вчасно сплачувала платежі, в цьому році строк дії договору закінчився і по чався мій нелегкий шлях отримання коштів. На дату закінчення договору 06.09.2024 я знаходилась за межами України, всі документи 12.09.2024 надіслала на електронну пошту, 19.09.2024 мені прийшло повідомлення, що документи прийняті в роботу і виплата буде здійснена на підставі електронних документів. І все, більше на зв'язок зі мною ніхто не вийшов- я писала листи на електронну пошту і в телеграмм канал. Тільки 0111 листопада я змогла повернутися в Україну і почала телефонувати в Уніку стосовно розрахунку- мене годували тим, що моє звернення прийнято, передано на розгляд, виплат не було. Нарешті 12.11 ввечері мене надійшло повідомлення на пошту, про суму платежу, гроші зарахували, але листа с розшифровкою про чуми внесків, нарахованих відсотків, сум, що оподатковуються немає досьогодні, хоча заявка відправлена 13.11 і прийнята до розгляду- мене знов годують, що впродовж 3 робочііх днів мені надійде лист. Кожні три дні я телефоную — результату 0. Пеню за несвоєчасне виплату не нарахували. Менеджер при укладанні договору не пояюснює особливості оподаткування страхових платежів. Компанія не виконає свої зобов'язання. Мати справу з компанією «Уніка»немає ніякого бажання.
Уніка
23 ноября 2024, 10:17
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією. Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер договору та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
5/5
Олег2024-10-25 09:42:27
На жаль, мені довелося звернутися за виплатою через пошкодження автомобіля під час негоди. Процес подання заявки був досить простим, хоча й вимагав деяких додаткових документів. Співробітники компанії допомогли мені з усіма формальностями, що значно полегшило процес. Можу сміливо рекомендувати цю страхову!
Уніка
25 октября 2024, 11:45
Вітаємо, пане Олеже! Дякуємо, що обираєте та рекомендуєте нас!
1/5
Tanya06102024-10-20 09:17:23
27.07.2024 на мрт хребта у мене виявлені протрузії та екструзії. 09.08.2024 сімейний лікар зробив виписку з амбулаторної карти, яку я разом з заключенням радіолога надала в страхову компаеію. Відповідь страховаї була така.: «Згідно перелікц захворювань страховим випадком є лише кіла міжхребцевим дисків.» Почути це було дуже дивно, тому що екструзія і кила — одне й те ж!
Я знову пішла в заклад, де робила МРТ і попрохала вписати КИЛА! Лікар був здивований заявою спеціаліста компанії « Уніка» і сказав, що: грижа=кила= екструзія.

Я записалась на прийом до невропатолога. 18.09.2024. Невропатолог теж підтвердила, що це ідентичні поняття. Виписку невропатологі і заключення МРТ я знову надала страховій компанії. Відповідь була такою: « У цій виписці не вказано, що кили виявлені вперше. Ви маєте піти знов до лікаря, щоб він вам написав нове заключення і щоб там було слово ВПЕРШЕ!» Я знову подивилась перелік захворюван, які вважаються страховими випадками. Так, там є хвороби: цукровий діабет І та ІІ типів ВПЕРШЕ ВИЯВЛЕНІ, але ж про кіли цього не вказано!!!
Лікари страхової компаніїї Уніка ( до речі вони так і не змогла мені пояснити відмінність між екструзією і грижею і все намагались мені розказати про протрузії настільки плавали в цьому питанні, що маю ще питання: а чи справді вони лікарі і ХТО складав цей перелік захворювань?
Результатом бесіди було таке «лікар» Уніки сказав, що вони направлять запит в поліклініку, щоб невропатолог підтверлила, що грижа виявлен вперше. На моє питання, а як я можу дізнатись, на якому етапі знаходиться моя справа. Відповідь: " А ви ходфть туди ( в поліклініку) і дізнавайтесь. Це професійна робота страхової компанії?! І ще питання логічне до страхової компанії: А ЯКИЙ ЛІКАР ВІЗЬМЕ НА СЕБЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ НАПИСАТИ ВПЕРШЕ ВИЯВЛЕНА ГРИЖА, ЯКЩО ВІН НЕ РОБИВ МРТ?! ЗВІДКИ ВІН МОЖЕ ЦЕ ЗНАТИ?! Тим більше, що у аереліку страхових випадків слово ВПЕРШЕ відсутнє!!!
Йде вже третій місяць цього знущання страхової компанії наді мною!

Моє враження від страхової компаніїї УНІКА КРАЙ НЕГАТИВНЕ! Довіряти цій компанії не можна в жодному випадку! Компанія не поважає своїх клієнтів. Дуже великі сумніви маю щодо професіоналізму та компетенції її співробітників, а особливо «лікарів». Нікому не рекомендую страхувати своє здоров' я в цій компанії!

Я впевнена, що таких обдурених клієнтів страховою компвнією «Уніка» дуже багато. Дуже буду вдячна, якщо теж опишуть свою ситуацію. Мовчати не можна у жодному випадку! Адже такими безкарними діями компанія і далі буде обдурювати людей, витягуючи з них гроші і принижуючи моральну гідність.
Уніка
24 октября 2024, 11:16
Вітаємо, пані Тетяно, Згідно пункту договору 2.1. ХВОРОБАМИ за цим Договором вважаються вперше діагностовані під час строку дії цього Договору… — та визначені в Додатку 2 до Пропозиції. При звернені від 09.08.2024 Вам було відмовлено згідно пункту 6.3. умов Договору винятками з переліку страхових випадків є захворювання Застрахованої особи на хвороби, які не зазначені в Додатку №2 до Пропозиції. У Таблиці виплат (Додаток № 2) вказано, хворобу кила міжхребцевих дисків (за винятком протрузії та екструзії). Від 18.09.2024 було зафіксовано новий страховий випадок. Для прийняття рішення по даному випадку, необхідно надати документ із зазначенням первинної дати встановлення діагнозу, так як за Вашим договором страховим випадком вважаються хвороби, які вперше діагностовані під час строку дії цього договору. Згідно пункту 5.3 Вашого договору, для отримання страхової виплати необхідно надати виписку з карти амбулаторного/стаціонарного хворого (форма 027/о) або виписку із медичної карти стаціонарного хворого на злоякісне новоутворення (форма 027-1/о) Застрахованої особи з обов’язковим зазначенням дати первинного встановлення діагнозу на захворювання, завірену належним чином. Пані Тетяно, нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження. Ми керуємося виключсно умовами Вашого договору.
1/5
KT022024-10-05 19:50:48
Никогда не связывайтесь с данной страховой компанией. Всячески стараются сделать так, чтобы не осуществить выплату компенсации.
Уніка
7 октября 2024, 8:19
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією. Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
B0hdan2024-10-01 21:46:20
Не рекомендую цю страхову компанію. Після візиту лікаря в приватній клініці, надіслав документи через незручний чат-бот. Після цього приходить відмова, тому що в акті виконаних робіт не вказано якусь деталь, яка ніколи не вимагалась, наприклад, номер зуба. Враження, що компанія просто вигадує причини, щоб не платити. Брєд повний, не зв’язуйтесь. Мав досвід з ARX то там було все на багато простіше і аналогічні акти приймались.
Уніка
2 октября 2024, 10:14
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією. Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
annro2024-09-23 11:46:17
Компанія, яка не гарантує нічого, пояснюючи дуже просто «не підлягає гарантуванню». Не рекомендую. Не виконують умови!!! Просто гроші на вітер! Оберіть іншу компанію.
Уніка
23 сентября 2024, 11:51
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією. Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотний зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
5/5
Назарій2024-09-16 22:50:54
Доволі швидко (за 10 днів) та об*єктивно представники СК Уніка оцінили шкоду від ДТП-шки. Через 35 днів надійшла мені виплата відшкодування. Дуже раджу всім цю страхову, так як дійсно по совісті все роблять.
Уніка
17 сентября 2024, 14:36
Вітаємо, пане Назарію! Дякуємо, що Ви обираєте і рекомендуєте саме нас!
1/5
Ivsaev2024-09-12 09:45:46
Врач дерматолог дал направление на анализы 11.09.2024. 12.09.2024 утром я пришёл в поликлинику и оказалось, что Уника не записала меня на общий анализ крови, просто забыли. Я позвонил в Книжку в 8-00, мне девочка ответила что в течении 10 минут меня запишут на приём. Прошло 1.5 часа, и это при том, что я страховую набирал 4 раза но записи так и не было. В 9-30 пришла СМС, что меня записали, но по факту это оказалось, что никакой записи нет. Запись на 13.09.2024. Т.е. я после дерматолога с температурой, заразный, сижу в поликлинике и заражаю окружающих, потому что меня постоянно обманывает компания Уника. Если бы я мог передать свои негативные эмоции. Единственное одитожу, Уника это ДНО
Уніка
12 сентября 2024, 10:22
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією. Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотний зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна