Мінфін - Курси валют України

Встановити

Повний ігнор

1/5
Romanbox2024-09-28 16:31:05
Батько купив страхівку для виїзду за кордон. Там по приїзду з ним стався страховий випадок. Гроші за лікування оплатили самостійно, так як сказав нам оператор по телефону даної компанії. Всі чеки виписки з лікарні були перекладені на українську мову і завірені нотаріусом, згідно умов. Всі документи, а їх не мало, були надані мейлом…і тут починається…то їм фото не подобається, то не мають бажання переписуватись і просять посилати все листом на їхню адресу…вибачайте, листування займе не один тиждень чи місяць… не раджу дану компанію і буду надсилати скаргу в компитентні органи.
Гардіан
30 сентября 2024, 8:30
Шановний Romanbox, дякуємо за зворотний зв'язок. Ми діємо відповідно до пунктів нашого договору. Алгоритм ваших дій у разі настання страхового випадку і наших відповідних дій чітко прописані і ми маємо його виконати саме так, як зафіксовано документами. Це наші перед Вами зобов'язання. Тому ми діємо виключно в межах процедеру врегулювання. Якщо ви не знайомі з цією процедурою, будь ласка, ви можете ознайомитися з нею на сайті: https://grdn.com.ua/insurance-case Повідомте, будь ласка, номер вашої справи і ми зможемо вам допомогти. З повагою — команда «ГАРДІАН»

Коментарі до відгуку - 2

RomanboxRomanbox2024-09-30 09:18:10
Весь алгоритм дій з нашої сторни був виконаний, а от з вашого просто ігнор...ви навіть не надали номер справи, а просто перестали відписувати..
RomanboxRomanbox2024-10-02 09:40:31
І тут ігнор, що і треба було доказати…
Відгук успішно відредаговано