Бюрократичне дно
1/5
Була не значна аварія, з пошкодженням бампера та решітки. Довго не могли оцінити пошкодження, знайшли комісара лише за декілька тижнів. Тим часом самостійно оцінили пошкодження на офіціальному СТО та подали на розгляд разом з копіями документів шо відіслати поштою. Виплату не сдійснили за 2 роки. Фідбека на звернення і переписці завжди одні — «Доброго дня. Якщо в Вас виникли питання, телефонуйте на гарячу лінію 0 800 503 114». Якшо цінете свій час та авто не раджу звязуватися.
Жодного разу не було такої відвертої зневаги до кліентів з іншими компаніями, такими як AXA(ARX) та Арсенал.
Жодного разу не було такої відвертої зневаги до кліентів з іншими компаніями, такими як AXA(ARX) та Арсенал.
30 августа 2024, 9:42
Пане Станіславе, номер вашого полісу напишіть, будь ласка. Ми ідентифікуємо вас і дамо відповідь щодо вашої справи. Але наша компанія чітко і вчасно виконує усі свої зобов'язання перед клієнтами у терміни, відповідно до законодавства. Також інформуємо вас, що у разі, якщо ви протягом сьогоднішнього робочого дня не надасте номер вашої справи, ми будемо звертатися до адміністратора форуму, щоб переконатися у достовірності вашої інформації. З повагою — команда «ГАРДІАН»