Маю повне КАСКО. У січні стався страховий випадок. Усе задокументували, зафіксували. 30 січня прислали відмову. Хоч саме 30 січня в обід відбувся відеоогляд ТЗ. Компанія навіть не розглядала справу детально і не робила запит у відповідні служби. Навіть не розглянули пункти в договорі 2.3. У разі пошкодження скляних деталей кузова
2.5. Відшкодування виплачується без довідки компетентного
зовнішнього освітлення та дзеркал, виплата страхового
•вішкодуванис
проводиться без довідки компетентного органу. без вирахування зносу
органу при пошкодженні лише лакофарбового покриття при розмірі збитку не більше 3% від страхової суми. Зразу поставили «хрест». Одні балачки. Зараз виїхати нікуди не можемо, бо на блокпостах ТЗ у такому стані не випускають.