Відгук про Страхову групу «ТАС» (Питання вирішене, 26.08.2025)
1/5
Нікому не побажаю пройти той шлях, який я прохожу зі «Страховою групою ТАС» після настання страхового випадку. Моя квартира постраждала від затоплення. Я оперативно зібрала всі документи, зробила фото — усе для того, щоб спростити та пришвидшити процес.
Спочатку компанія запропонувала виплату… 0 грн (!), а вже потім — суму, якої вистачить хіба що на заміну кількох плиток і відро фарби.
Чому я вважаю це порушенням моїх прав? Тому що в самому договорі чітко зазначено:
– п. 13.1.5 — страхувальниця має право (і фактично обов’язок) здійснити відновлення застрахованого майна після виплати;
– п. 13.2.14 — після ремонту страхувальниця повинна письмово повідомити страховика про відновлення. Якщо цього не буде зроблено, аналогічні пошкодження в майбутньому не вважатимуться страховим випадком;
– п. 18.6.1 — при визначенні суми страхового відшкодування враховується вартість витрат на відновлювальний ремонт.
Логічне питання: як я можу виконати ці пункти договору, якщо запропонована сума навіть близько не покриває реальних витрат? Відповіді від «ТАС» я так і не отримала. Аргументи та посилання на договір — ігнор. Пропозиції знайти компроміс — ігнор. Складається враження, що стратегія компанії проста: спочатку спробувати взагалі не платити, а потім — мінімізувати виплату, сподіваючись, що клієнтка здасться.
Такий підхід має ознаки недобросовісної ділової практики та може бути кваліфікований як порушення прав споживача фінансових послуг. Слава Богу, що Національний банк України займається такими випадками та притягує страхові компанії до відповідальності. Яскравий приклад —офіційне рішення НБУ про накладення штрафу на «ТАС» (https://bank.gov.ua/ua/news/all/do-strahovoyi-kompaniyi-zastosovano-zahid-vplivu-20577)за порушення прав споживачів фінансових послуг.
Моя думка: «ТАС» — це приклад того, як можна красиво розповідати про захист клієнта на рекламних банерах і водночас фактично позбавляти його права на повне відшкодування збитків. Перш ніж оформлювати поліс, будьте готові, що в реальній ситуації доведеться не лише боротися за кожну гривню, але й витрачати нерви, час і гроші на захист очевидних прав.
Спочатку компанія запропонувала виплату… 0 грн (!), а вже потім — суму, якої вистачить хіба що на заміну кількох плиток і відро фарби.
Чому я вважаю це порушенням моїх прав? Тому що в самому договорі чітко зазначено:
– п. 13.1.5 — страхувальниця має право (і фактично обов’язок) здійснити відновлення застрахованого майна після виплати;
– п. 13.2.14 — після ремонту страхувальниця повинна письмово повідомити страховика про відновлення. Якщо цього не буде зроблено, аналогічні пошкодження в майбутньому не вважатимуться страховим випадком;
– п. 18.6.1 — при визначенні суми страхового відшкодування враховується вартість витрат на відновлювальний ремонт.
Логічне питання: як я можу виконати ці пункти договору, якщо запропонована сума навіть близько не покриває реальних витрат? Відповіді від «ТАС» я так і не отримала. Аргументи та посилання на договір — ігнор. Пропозиції знайти компроміс — ігнор. Складається враження, що стратегія компанії проста: спочатку спробувати взагалі не платити, а потім — мінімізувати виплату, сподіваючись, що клієнтка здасться.
Такий підхід має ознаки недобросовісної ділової практики та може бути кваліфікований як порушення прав споживача фінансових послуг. Слава Богу, що Національний банк України займається такими випадками та притягує страхові компанії до відповідальності. Яскравий приклад —офіційне рішення НБУ про накладення штрафу на «ТАС» (https://bank.gov.ua/ua/news/all/do-strahovoyi-kompaniyi-zastosovano-zahid-vplivu-20577)за порушення прав споживачів фінансових послуг.
Моя думка: «ТАС» — це приклад того, як можна красиво розповідати про захист клієнта на рекламних банерах і водночас фактично позбавляти його права на повне відшкодування збитків. Перш ніж оформлювати поліс, будьте готові, що в реальній ситуації доведеться не лише боротися за кожну гривню, але й витрачати нерви, час і гроші на захист очевидних прав.

13 августа 2025, 11:09
Добрий день.
Щоб ми мали можливість розібраися в ситуації та надати відповідь по суті, повідомте, будь ласка, номер свого договору та/або страхової справи.
З повагою СГ «ТАС»
Щоб ми мали можливість розібраися в ситуації та надати відповідь по суті, повідомте, будь ласка, номер свого договору та/або страхової справи.
З повагою СГ «ТАС»

