співпраця з клієнтом та набутий досвід
1/5
вимушена подякувати компанії за співпрацю, адже саме завдяки співпраці та ретельному дослідженню страхового випадку дізналась про серйозний та небезпечний діагноз, який записаний у моїй медчній карті в системі helsi. Однак цей досвід коштував мені значної суми вкладень у страхову компанію. Компанія відмовила у виплаті за страховим випадком так, як приховала діагноз. Дуже складно приховати те, чого не знаєш. Впевнена в тому, якби медичну довідку про захворювання і стан здовров'я клієнта брали перед страхуванням, то була б зовсім інша картина й ситуація. Неуважний, а можливо й халатний лікар 5 років тому вніс у систему неіснуючий діагнз, інформацію про ньго надали страховій, в той час, як пацієнт про діагноз не знає, тому й не міг навіть передбачити, що у нього повинні діяти особливі умови страхування. Ще важливий момент — застахована півроку, а довідку про стан здоров'я та діагнози запросили з 2019 року на скільки це є правомірним?

9 мая 2025, 11:21
Добрий день!
Аби ми мали можливість надати пояснення, вкажіть, будь ласка, номер свого договору страхування та/або страхової справи.
З повагою СГ «ТАС»
Аби ми мали можливість надати пояснення, вкажіть, будь ласка, номер свого договору страхування та/або страхової справи.
З повагою СГ «ТАС»
