Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не рекомендую страхову компанію ТАС для подорожуючих за кордон

1/5
Tantankova2025-01-07 18:21:43
Мій досвід із полісом FO 02215183 був вкрай негативним. Remed Assistance із Туреччини, з яким співпрацює ТАС, обслуговує всю Європу, але якість сервісу залишає бажати кращого.

Під час подорожі моя дитина зламала руку. Зв’язатися з асистансом за вказаними в полісі телефонами або через гарячу лінію ТАС було неможливо. Лише після декількох спроб вдалося знайти контакт, який перенаправив нас до бота.

Через бота довелося п’ять разів відкривати нові тікети, оскільки кожен попередній автоматично закривався без вирішення питання. При цьому кожного разу потрібно заново пояснювати ситуацію та завантажувати всі документи. CRM у асистанс немає.

Від асистансу ми так і не отримали жодних рекомендацій щодо подальших дій чи відповіді на питання про покриття лікування. Крім того, хоча амбулаторне лікування після екстреного випадку, передбачено програмою Standart, асистанс відмовив у його покритті, автоматично закривши відповідний тікет.

Якщо вам потрібна надійна страхова компанія для подорожей, ТАС не відповідає цим вимогам.
Страхова група «ТАС»
8 января 2025, 11:58
Добрий день.
По суті висловлених претензій маємо повідомити наступне.
За вашим запитом щодо організації надання медичної допомоги, а саме повторної консультації та зняття гіпсової пов’язки, страховиком було надано відповідну гарантію. Натомість, як з’ясувалося, зазначені послуги вам будуть потрібні лише за три тижні.
Тож напередодні запланованого візиту до лікаря просимо вас звернутися із відповідним запитом до асистансу – заздалегідь відповідні гарантії не надаються.
З повагою СГ «ТАС»

Коментарі до відгуку - 4

TantankovaTantankova2025-01-08 12:58:39
Асистанс порекомендував звернутися через три тижні щодо пошуку клініки та продовження обстеження після екстреного випадку (це ще не реабілітація). Проте жодних гарантій чи чіткої відповіді про допомогу у пошуку лікаря чи покриття не надав, про що є відповідна підтверджуюча переписка.
SvitLanaBesSvitLanaBes2025-01-09 22:18:49
Повністю з вами згодна. Гарячий номер НЕПРАЦЮЮЧИЙ, чат-бот зовсім не допоміг, та й ще знущалися з мене , лякали, протягом 2х годин була переписка, можна вмерти за цей час! А як би я була в такому стані коли б не могла фізично писати на чат-бот, а як би я була сама і мені не допомогав чоловік? Бессовісні. ()(
СГСГ2025-01-16 15:11:37
Шановна Світлана! Ваше звернення до асистансу було пов’язано з розладом здоров’я, яке мало ознаки виключень зі страхових випадків, згідно з умовами укладеного договору страхування. Менше з тим, попри те, що в подібних випадках ані страховик, ані асистанс не мусять організовувати візит до лікаря та відповідний огляд по гарантії, вам було це запропоновано. Водночас асистанс звернув вашу увагу на те, що в разі, якщо встановлений лікарем діагноз буде входити до числа виключень зі страхового покриття, оплачувати лікування доведеться самостійно. Таким чином, жодних порушень з боку страховика та асистансу в описаній вами ситуації не виявлено: випадок за вашим зверненням не є страховим, про що вас і було повідомлено. З повагою СГ "ТАС"
natashaGranatashaGra2025-01-21 12:25:32
Вот интересно и как компания с такими ответами думает работать дальше??? То в суд обещает клиента на клиента подать, то тут в не очень уважительной форме общается. Может пора НБУ заняться этой фирмой?
Відгук успішно відредаговано