Не рекомендую страхову компанію ТАС для подорожуючих за кордон
1/5
Мій досвід із полісом FO 02215183 був вкрай негативним. Remed Assistance із Туреччини, з яким співпрацює ТАС, обслуговує всю Європу, але якість сервісу залишає бажати кращого.
Під час подорожі моя дитина зламала руку. Зв’язатися з асистансом за вказаними в полісі телефонами або через гарячу лінію ТАС було неможливо. Лише після декількох спроб вдалося знайти контакт, який перенаправив нас до бота.
Через бота довелося п’ять разів відкривати нові тікети, оскільки кожен попередній автоматично закривався без вирішення питання. При цьому кожного разу потрібно заново пояснювати ситуацію та завантажувати всі документи. CRM у асистанс немає.
Від асистансу ми так і не отримали жодних рекомендацій щодо подальших дій чи відповіді на питання про покриття лікування. Крім того, хоча амбулаторне лікування після екстреного випадку, передбачено програмою Standart, асистанс відмовив у його покритті, автоматично закривши відповідний тікет.
Якщо вам потрібна надійна страхова компанія для подорожей, ТАС не відповідає цим вимогам.
Під час подорожі моя дитина зламала руку. Зв’язатися з асистансом за вказаними в полісі телефонами або через гарячу лінію ТАС було неможливо. Лише після декількох спроб вдалося знайти контакт, який перенаправив нас до бота.
Через бота довелося п’ять разів відкривати нові тікети, оскільки кожен попередній автоматично закривався без вирішення питання. При цьому кожного разу потрібно заново пояснювати ситуацію та завантажувати всі документи. CRM у асистанс немає.
Від асистансу ми так і не отримали жодних рекомендацій щодо подальших дій чи відповіді на питання про покриття лікування. Крім того, хоча амбулаторне лікування після екстреного випадку, передбачено програмою Standart, асистанс відмовив у його покритті, автоматично закривши відповідний тікет.
Якщо вам потрібна надійна страхова компанія для подорожей, ТАС не відповідає цим вимогам.
8 января 2025, 11:58
Добрий день.
По суті висловлених претензій маємо повідомити наступне.
За вашим запитом щодо організації надання медичної допомоги, а саме повторної консультації та зняття гіпсової пов’язки, страховиком було надано відповідну гарантію. Натомість, як з’ясувалося, зазначені послуги вам будуть потрібні лише за три тижні.
Тож напередодні запланованого візиту до лікаря просимо вас звернутися із відповідним запитом до асистансу – заздалегідь відповідні гарантії не надаються.
З повагою СГ «ТАС»
По суті висловлених претензій маємо повідомити наступне.
За вашим запитом щодо організації надання медичної допомоги, а саме повторної консультації та зняття гіпсової пов’язки, страховиком було надано відповідну гарантію. Натомість, як з’ясувалося, зазначені послуги вам будуть потрібні лише за три тижні.
Тож напередодні запланованого візиту до лікаря просимо вас звернутися із відповідним запитом до асистансу – заздалегідь відповідні гарантії не надаються.
З повагою СГ «ТАС»