Дуже погано
1/5
Якщо б можна було поставити мінус зірки, я б поставив.
Розповідаю про свій випадок та хочу попередити всіх, кто не дай бог потрапить в аварію з вини клієнта цієї страхової. Якщо таке сталось — ОДРАЗУ звертайтесь до юристів.
Я потрапив у ДТП влітку 2022 року. Звернувся до страхової винуватця у ДТП, та одразу попросив вирішити питання як можна швидше, бо я військовиї та використовую власне авто у службових справах. Та одразу почались качелі- страхова на огляд авто не прибула, попросили мене зробити фото та надіслати їм. Я так і зробив — фото робились на СТО (якщо його можна так назвати у нашому місці, у присутності спеціалістів СТО). Страхова мені запропонувала у якості компенсації 30000 тим грн. Однак я на той час тільки на частину запчастин віддав більше (дві фари, капот, крило, бампер). Крім того, в результаті ДТП були поведені лонжерони, постраждав генератор та компресор кондиціонера потрібно було замінити передній бампер та 3 радіатори (охолодження, кондиционера, та інтереркулера). Тому я не погодився на їх пропозицію. Через деякий час вони запропонували мені 40000 компенсації, в той час як СТО оцінили вартість ремонту близько 100 тис грн. Тому я звернувся до незалежного експерта, якому я заплатив сам. Він нарахував сумму ремонту близко 100 тис, як і вказали на СТО. Зазначений документ я надіслав у страхову компанію. Через деякий час мені зателефонували зі страхової і запропонували виплатити сумму на 10 тис грн менше, ніж вказано у висновку експерта, або виплатити всю сумму на через місяць. Так я реальна сума ремонту виходила близько 140 тис грн (на вказаному СТО роблять не всі види робіт, систему кондиционера з трубками, компрессором і радіатором я ремонтував в гаражах), я відмовився від їх пропозиції та чекав всю суму. Однак виплатили компенсацію мені у страховій майже на 9000 грн менше, ніж в підписаній нами угоді. Виплату отримав наприкінці 2022 року. Практично весь 2023 рік я намагався зателефонувати представнику страховій та дізнатися, чому отримав суму менше ніж вказано в угоді (нагадую, що я військовий та не завжди є можливість телефонувати). Перебуваючи у місті, я звернувся до представництва ТАСС, які дали мені номер іншого представника. Після розмови з ним (як це відбувалось та як довго я намагався все дізнатися це окрема історія) мені запропонували надіслати їм фото відроментованого автомобілю (це я зробити можу) та надати документи з СТО про сплату та акти виконаних робіт та інше. Останне я зробити не можу поперше тому, що зараз перебуваю не місті. Або мені написати рапорт командуванню прошу надати мені можливість виїхати в приватних справах на СТО на вимогу страховій😄. Крім того, як я зазначав, в нашому невеликому місті я робив машину ще в гаражах, де ви як самі розумієте не дають довідок та чеків. На моє питання чому вони погодились на сумму незалежного експерта, підписали зі мною угоду, однак її не виконують, мені не відповіли.
Після розмови з юристом (нагадую, у випадку з вказаною компанією це роботи ОБОВ'ЯЗКОВЕ, інакше буде гірше) він зазначив, що у вирадку, коли представники страхової не з'являються на огляд пошкодженого транспортного засобу, а власник звертається до незалежного експерта (як було в моєму випадку) то витрати експерта (це близько 5000) можна покласти на страхову.
Таким чином, якщо я б одразу звернувся до юриста, то проблем було б менше і сумму я би отримав. Тому раджу не намагатися вирішувати питання з вказаною тоазовою самостійно, бо вас надурять.
P. S. Нещодавно до мене звернувся знайомий знайомих, який також потрапив у ДТП з вини клієета ТАСС і який має такі ж самі проблеми. Я йому порадив не чекати та одразу звертатися до адвоката — так буде дешевше.
Розповідаю про свій випадок та хочу попередити всіх, кто не дай бог потрапить в аварію з вини клієнта цієї страхової. Якщо таке сталось — ОДРАЗУ звертайтесь до юристів.
Я потрапив у ДТП влітку 2022 року. Звернувся до страхової винуватця у ДТП, та одразу попросив вирішити питання як можна швидше, бо я військовиї та використовую власне авто у службових справах. Та одразу почались качелі- страхова на огляд авто не прибула, попросили мене зробити фото та надіслати їм. Я так і зробив — фото робились на СТО (якщо його можна так назвати у нашому місці, у присутності спеціалістів СТО). Страхова мені запропонувала у якості компенсації 30000 тим грн. Однак я на той час тільки на частину запчастин віддав більше (дві фари, капот, крило, бампер). Крім того, в результаті ДТП були поведені лонжерони, постраждав генератор та компресор кондиціонера потрібно було замінити передній бампер та 3 радіатори (охолодження, кондиционера, та інтереркулера). Тому я не погодився на їх пропозицію. Через деякий час вони запропонували мені 40000 компенсації, в той час як СТО оцінили вартість ремонту близько 100 тис грн. Тому я звернувся до незалежного експерта, якому я заплатив сам. Він нарахував сумму ремонту близко 100 тис, як і вказали на СТО. Зазначений документ я надіслав у страхову компанію. Через деякий час мені зателефонували зі страхової і запропонували виплатити сумму на 10 тис грн менше, ніж вказано у висновку експерта, або виплатити всю сумму на через місяць. Так я реальна сума ремонту виходила близько 140 тис грн (на вказаному СТО роблять не всі види робіт, систему кондиционера з трубками, компрессором і радіатором я ремонтував в гаражах), я відмовився від їх пропозиції та чекав всю суму. Однак виплатили компенсацію мені у страховій майже на 9000 грн менше, ніж в підписаній нами угоді. Виплату отримав наприкінці 2022 року. Практично весь 2023 рік я намагався зателефонувати представнику страховій та дізнатися, чому отримав суму менше ніж вказано в угоді (нагадую, що я військовий та не завжди є можливість телефонувати). Перебуваючи у місті, я звернувся до представництва ТАСС, які дали мені номер іншого представника. Після розмови з ним (як це відбувалось та як довго я намагався все дізнатися це окрема історія) мені запропонували надіслати їм фото відроментованого автомобілю (це я зробити можу) та надати документи з СТО про сплату та акти виконаних робіт та інше. Останне я зробити не можу поперше тому, що зараз перебуваю не місті. Або мені написати рапорт командуванню прошу надати мені можливість виїхати в приватних справах на СТО на вимогу страховій😄. Крім того, як я зазначав, в нашому невеликому місті я робив машину ще в гаражах, де ви як самі розумієте не дають довідок та чеків. На моє питання чому вони погодились на сумму незалежного експерта, підписали зі мною угоду, однак її не виконують, мені не відповіли.
Після розмови з юристом (нагадую, у випадку з вказаною компанією це роботи ОБОВ'ЯЗКОВЕ, інакше буде гірше) він зазначив, що у вирадку, коли представники страхової не з'являються на огляд пошкодженого транспортного засобу, а власник звертається до незалежного експерта (як було в моєму випадку) то витрати експерта (це близько 5000) можна покласти на страхову.
Таким чином, якщо я б одразу звернувся до юриста, то проблем було б менше і сумму я би отримав. Тому раджу не намагатися вирішувати питання з вказаною тоазовою самостійно, бо вас надурять.
P. S. Нещодавно до мене звернувся знайомий знайомих, який також потрапив у ДТП з вини клієета ТАСС і який має такі ж самі проблеми. Я йому порадив не чекати та одразу звертатися до адвоката — так буде дешевше.
12 февраля 2024, 9:19
Добрий день.
Аби ми мали можливість розібратися в ситуації та надати відповідь по суті висловлених претензій, повідомте, будь ласка, номер поліса винуватця ДТП та/або страхової справи чи інші дані, за якими ми можемо ідентифікувати вас як отримувача страхового відшкодування.
З повагою. СГ «ТАС»
Аби ми мали можливість розібратися в ситуації та надати відповідь по суті висловлених претензій, повідомте, будь ласка, номер поліса винуватця ДТП та/або страхової справи чи інші дані, за якими ми можемо ідентифікувати вас як отримувача страхового відшкодування.
З повагою. СГ «ТАС»