Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Лише негативні емоції

0/5
Andr75i2021-06-23 15:14:33
НЕ майте справи з цією зграєю шахраїв. Відмовили в виплаті на підставі того, що не було звернення до асистуючої компанії в країні перебування, що є неправдою, бо звернення було. Інформацію про відмову отримав лише телефоном, Три рази звертався з проханням повідомити мене офіційно, у відповідь, обіцяли вислати повідомлення повторно, і нічого. Лише глибокий негативний осад від цієї компанії. Привітній настрій закінчується при твому зверненні щодо страхового випадку.
Страхова група «ТАС»
23 июня 2021, 15:51
Доброго дня!
Повідомте, будь ласка, номер свого страхового полісу. Це дозволить нам ідентифікувати Вас як клієнта та відповісти по суті висловлених Вами претензій.
З повагою, СГ «ТАС»

Коментарі до відгуку - 3

СГСГ2021-06-24 11:49:16
Шановний Андрію Станіславовичу!
Стосовно висловлених Вами претензій маємо повідомити наступне.
Випадок, про який йдеться у Вашому зверненні, стався два роки тому. І за весь цей час Вами не було надано страховикові документу на підтвердження того, що застрахована особа, відповідно до умов договору страхування, зверталася до асистуючої компанії перед тим як звернутись за допомогою до медичного закладу. І це попри те, що страховик неодноразово інформував Вас, в тому числі письмово, про необхідність надання відповідного підтвердження, на підставі чого здійснюється виплата страхового відшкодування. Якщо б при зверненні за допомогою Ви не порушили умови договору, а саме алгоритм звернення, то могли б отримати допомогу в партнерській клініці безкоштовно. Отже, відмова у виплаті обумовлена саме цим чинником і є обґрунтованою .
З повагою, СГ «ТАС»
Andr75iAndr75i2021-06-24 16:20:25
Нагла брехня.
Жодного письмового звернення до мене з сторони страхової компанії не надходило, про що я неодноразово повідомляв представника компанії по гарячій лінії.
Які документи можуть підтвердити телефонний дзвінок? А він був. Алгоритм був дотриманий. Представник асистуючої компанії запропонував мені везти хвору дитину в кретичному стані з температурою більше 40 в інше місто. Я з ними спілкувався по телефону. Звичайно я прийняв рішення звернутися в найближчу клініку і оплатити послуги сам. Я ж по телефону отримав відмову. І Ви будете казати, що не дотримано алгоритм.
Не важливо скільки пройде часу 2;5 чи 10 років, я про це буду розповідати на всіх доступних мені площадках.
YouEsYouEs2021-07-19 10:02:41
🥵
«Якщо б при зверненні за допомогою Ви не порушили умови договору, а саме алгоритм звернення, то могли б отримати допомогу в партнерській клініці безкоштовно…»
Мені сумно за Вас і огидно за ТАС, що вони використовуючи махінації, намагаються працювати тільки з клініками і СТО і т.д. З якими в них є договір про співпрацю (так, договорняк!!!). А в інших випадках — вони не при ділах. Так відмиваються кошти!!!
Тільки суд розставить крапки над і.
Топити їх і банкрутувати!!!
Відгук успішно відредаговано