Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відгуки про компанію — 338

1/5
Putinhyilo2025-11-26 19:32:02
22.08.25 сталося ДТП.Представник ТАС Кишко Ігор (колишній поліцейський) запевнив, що все буде гаразд. Через деякий час отримали вимогу-регрес 08225/9225 по якій нам потрібно було сплатити 8855,50грн.на що ми звернулись до адвоката який нас проконсультував(1000грн.), та допоміг скласти заяву на вимогу-регрес. На що ми отримали відповідь 261 від 26.11.25, що компанія ТАС не має, та не матиме претензій.Вважаємо, що представник страхової компанії ТАС Кишко Ігор Федорович систематично зловживає своїм службовим становищем з метою особистого збагачення.Сподіваємось, що керівництво компанії ТАС відреагує належним чином.На даний час не можемо рекомендувати компанію ТАС.
Страхова група «ТАС»
27 ноября 2025, 13:04
Добрий день.
По суті висловлених претензій маємо повідомити наступне.
Керівництвом профільного підрозділу страховика проведено ретельну перевірку обставин справи, викладених у вашому зверненні. В процесі перевірки було з’ясовано, що справу за страховим випадком, про який йдеться, закрито, про що вам і було повідомлено як телефоном, так і повідомленням у месенджері. Відповідну довідку про закриття справи вам також було надіслано.
З повагою СГ «ТАС»
5/5
Vetal33552025-10-24 15:01:51
Потрапили в ДТП. Винуватець застрахований в СК ТАС, тож звернулися до страхової винуватця за відшкодуванням. З перших годин були приємно вражені оперативністю і кваліфікованими діями співробітників компанії. Особливо хочемо подякувати Ткачук Світлані, яка супроводжувала нашу справу від подачі документів до повного відшкодування збитків. Дякуємо співробітникам СК за оперативність і професійність!
Страхова група «ТАС»
24 октября 2025, 15:58
Добри
1/5
olena19722025-10-24 11:55:08
Номер полісу 2198849
Діагноз К62.0- поліп анального каналу
Спочатку мені відмовили в лікуванні за пунктом виключень 27.1, коли я подзвонила попросила уточнити, то лікар навіть не зміг нічого сказати попросив чекати на лінії.Після півгодини чекання мені повідомили новий пункт 27.5.2- лікування хронічного захворювання в стадії ремісії. Я не погодилась і подала на перегляд справи
. Наступного дня мені повідомили, що в МКХ-10 поліп позначається буквою К, що означає хронічну хворобу і знову відмовили. Але буква К в МКХ-10, позначає клас Хвороби органів травлення, а не означає хронічну хворобу, це просто кодова класифікація. К означає, що хвороба належить класу Хвороби органів травлення. Просто брехня і відмова це все, що змогла мені запропонувати СГ ТАС, дуже розчарована цією компанією, або некомпетентність лікарів або просто брехня клієнтам, не раджу нікому.
1/5
Taras8192025-10-17 11:20:54
Сталося дтп, мене в авто взагалі не було, ця шаражкина контора спочатку запропонувала 30 відсотків від вартості відновлення авто, при умові ремонту на неофіційних сто, зараз перерахували, сказали 75 відсотків, або через адвокатів, нікому не раджу звертатися
19 октября 2025, 15:45
Відгук не зарахований (на 19.10.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
Страхова група «ТАС»
17 октября 2025, 11:43
Добрий день!
Аби ми могли розібратися в ситуації та надати відповідь по суті, повідомте, будь ласка, номер свого договору страхування та/або страхової справи.
З повагою СГ «ТАС»
5/5
nazar19082025-10-07 11:38:41
Звернувся у дану страхову компанію, щодо відшкодування збитків після ДТП. Комунікацією із даною страховою компанією задоволений, оскільки оцінка пошкодженого авто була справедлива, також було запропоновано ремонт на СТО партнерів даної страхової. Окремо хотів подякувати спеціалісту Яремко Юрію, який береже ваш час та швидко і професійно виконує свою роботу. Наступний поліс буду оформляти саме у даній страховій компанії.
Страхова група «ТАС»
7 октября 2025, 11:57
Добрй день!
Дякуємо за відгук і теплі слова!
Раді бути корисними для вас!
З повагою СГ «ТАС»
1/5
Andrii92222025-08-25 10:15:52
10років страхував автомобілі в тасі, в цьому році стався перший страховий випадок, легке ДТП з пошкодженням бамперу… чекав коли зателефонують щоб подати справу, чекав оцінщика, справу подали і через неділю подзвонили сказали що справу повернули так як не коректна дата ДТП….🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ кажуть ви дзвонили 30го липня а в європротоколі вказано що подія сталась 6го серпня, кидаю скриншоти що телефонував 6го числа, фото з місця події 6го числа, все одно їдьте пишіть заяву коли сталась ДТП 😁
Короче не рекомендую, навіть якщо у вас незначні пошкодження і ви можете обійтись європротоколом, компанія там зробить все максимально для вашого дискомфорту!!!
Страхова група «ТАС»
25 августа 2025, 11:47
Добрий день!
Щоб ми могли розібратися в ситуації та надати відповідь по суті висовлених претензій, уточніть, будь ласка, номер свого договору страхування та/або страхової справи.
З повагою СГ «ТАС»
1/5
Elena2025-08-13 10:06:31
Нікому не побажаю пройти той шлях, який я прохожу зі «Страховою групою ТАС» після настання страхового випадку. Моя квартира постраждала від затоплення. Я оперативно зібрала всі документи, зробила фото — усе для того, щоб спростити та пришвидшити процес.
Спочатку компанія запропонувала виплату… 0 грн (!), а вже потім — суму, якої вистачить хіба що на заміну кількох плиток і відро фарби.
Чому я вважаю це порушенням моїх прав? Тому що в самому договорі чітко зазначено:
– п. 13.1.5 — страхувальниця має право (і фактично обов’язок) здійснити відновлення застрахованого майна після виплати;
– п. 13.2.14 — після ремонту страхувальниця повинна письмово повідомити страховика про відновлення. Якщо цього не буде зроблено, аналогічні пошкодження в майбутньому не вважатимуться страховим випадком;
– п. 18.6.1 — при визначенні суми страхового відшкодування враховується вартість витрат на відновлювальний ремонт.
Логічне питання: як я можу виконати ці пункти договору, якщо запропонована сума навіть близько не покриває реальних витрат? Відповіді від «ТАС» я так і не отримала. Аргументи та посилання на договір — ігнор. Пропозиції знайти компроміс — ігнор. Складається враження, що стратегія компанії проста: спочатку спробувати взагалі не платити, а потім — мінімізувати виплату, сподіваючись, що клієнтка здасться.
Такий підхід має ознаки недобросовісної ділової практики та може бути кваліфікований як порушення прав споживача фінансових послуг. Слава Богу, що Національний банк України займається такими випадками та притягує страхові компанії до відповідальності. Яскравий приклад —офіційне рішення НБУ про накладення штрафу на «ТАС» (https://bank.gov.ua/ua/news/all/do-strahovoyi-kompaniyi-zastosovano-zahid-vplivu-20577)за порушення прав споживачів фінансових послуг.

Моя думка: «ТАС» — це приклад того, як можна красиво розповідати про захист клієнта на рекламних банерах і водночас фактично позбавляти його права на повне відшкодування збитків. Перш ніж оформлювати поліс, будьте готові, що в реальній ситуації доведеться не лише боротися за кожну гривню, але й витрачати нерви, час і гроші на захист очевидних прав.
Страхова група «ТАС»
13 августа 2025, 11:09
Добрий день.
Щоб ми мали можливість розібраися в ситуації та надати відповідь по суті, повідомте, будь ласка, номер свого договору та/або страхової справи.
З повагою СГ «ТАС»
1/5
Yaroslavternop2025-06-27 11:29:37
Купили медичну страхівку для відпочинку за кордоном, два дні переписки з даною компанією не дали ніякого результату.
Страхова група «ТАС»
27 июня 2025, 12:35
Добрий день!
Щоб ми мали розібратися в ситуації та надати відповідь по суті, повідомте, будь ласка, номер свого договору страхування.
З повагою СГ «ТАС»
1/5
viktoryagudaev2025-06-16 12:52:55
13.06.2025 у мене сталася ДТП. 16.06.2025 приїхав до Страхової групи «ТАС» для оформлення страхового випадку.
Написав заяву, додав всі необхідні документи, фото з місця ДТП.
Після фіксування пошкоджень автомобіля мені сказали, что це не страховий випадок і компенсувти виплати мені відмовились!!!
Виникає питання навіщо потрібна страховка? тільки для того щоб не оштрафували, бо це вимога закону, наявність страхового поліса.
На все інше Страхової групи «ТАС» плювали і мала все на увазі.
Ні кому не рекомендую звертатись до цієї компанії!!! З нею ви не захищені, майно ваше не захищене.
Прошу звернути на це увагу компетентних органів та здійснити перевірку даної страхової компанії.! Вони роблять все щоб не виплачувати компенсацію оформлюючи страховий поліс!!!
Будьте уважні!
Страхова група «ТАС»
16 июня 2025, 12:56
Добрий день!
Щоб ми мали можливість розібратися в ситуації та надати відповідь по суті висловлених претензій, повідомте, будь ласка, номер договору страхування та/або ПІБ страхувальника.
З повагою СГ «ТАС»
1/5
Lyusia252025-05-09 11:16:58
вимушена подякувати компанії за співпрацю, адже саме завдяки співпраці та ретельному дослідженню страхового випадку дізналась про серйозний та небезпечний діагноз, який записаний у моїй медчній карті в системі helsi. Однак цей досвід коштував мені значної суми вкладень у страхову компанію. Компанія відмовила у виплаті за страховим випадком так, як приховала діагноз. Дуже складно приховати те, чого не знаєш. Впевнена в тому, якби медичну довідку про захворювання і стан здовров'я клієнта брали перед страхуванням, то була б зовсім інша картина й ситуація. Неуважний, а можливо й халатний лікар 5 років тому вніс у систему неіснуючий діагнз, інформацію про ньго надали страховій, в той час, як пацієнт про діагноз не знає, тому й не міг навіть передбачити, що у нього повинні діяти особливі умови страхування. Ще важливий момент — застахована півроку, а довідку про стан здоров'я та діагнози запросили з 2019 року на скільки це є правомірним?
Страхова група «ТАС»
9 мая 2025, 11:21
Добрий день!
Аби ми мали можливість надати пояснення, вкажіть, будь ласка, номер свого договору страхування та/або страхової справи.
З повагою СГ «ТАС»