Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не якісно надані послуги

1/5
NatalieKons132024-02-15 09:45:23
Агресивне, хамське спілкування, менеджера з Клієнтами та лікарем. Відмова в дообстеженні при гострому стані, в договорі прописано, що страхова покриває, менеджер, без пояснення, на основі якого пункту договору відмова. Відмовляє, спираючись, на те що так сказало керівництво. Спочатку страхова компанія гарантує дообстеження та препарати потім через 3 години «Відмова», без пояснення. З препаратами так само, спочатку, відмовляють, хоча по договору, повинні надати, потім через 2 години, гарантують. При зверненні до страхової, я керувалася, договором. Чим керуються, представники цієї компанії, я не знаю.

Коментарі до відгуку - 0

Відгук успішно відредаговано