Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відгуки про компанію — 323

1/5
13468m985m346g2025-12-01 22:23:23
1.12.2025 р я подзвонив у PZU за номером 0800503115 о 14:36. Після 3 хв мені відповів голосовий автовідповідач і сказав, що з'єднує мене з оператором. Після цього Оператору жіночці я сказав, що хочю продовжити страхівку. Жінка оператор відповіла, що з'єднує мене з оператором, і через пару секунд вибила. О 16:55 я приїхав у відділення PZU за адресою Данила Галицького 10, і воно також було зачинене. Я так розумію, що мені потрібно міняти страхову компанію
5/5
Ljuyre2025-11-17 13:40:28
Оформлювала туристичну страховку у ПЗУ Україна перед поїздкою за кордон. Все зробила онлайн — швидко, без зайвих паперів. Ціна була адекватна, а поліс прийшов на електронну пошту за кілька хвилин.

Під час подорожі довелося звернутися до лікаря. Приємно здивувало, що страхова реально працює: мені одразу надали контакти клініки, допомогли з організацією прийому і компенсували витрати. Виплату отримала без затримок, документи прийняли електронною поштою, що дуже зручно.

З плюсів: просте оформлення, зрозумілі умови, швидка реакція у випадку проблем.
З мінусів: хотілося б більш детальну інструкцію «що робити крок за кроком» у разі страхового випадку.
1/5
Teslallong32025-09-24 17:39:54
Всем добрый день.Такую страховую компанию не посоветую никому!!! Случилось ДТП не по моей вине, предоставила европротокол, сначала мне огласили одну сумму для выплаты, а как я написала заявление что согласна, мне через неделю позвонили и сказали что сумма будет пересчитана, потому что, страховой полис виновника старый! Исумму уменьшили на 9000грн.это не мало, а запчасти я уже заказала.А я тут причём! Свои
деньги нужно платить, чтоб сделать машину.Меня ударили, причём моя машина стояла, я предоставила всю информацию и видео с камер, и меня ещё на деньги вжарили, когда виновнику ничего, он катаеться!!! Вот это страховая, никогда больше в ней не оформлю страховку!!!
PZU Україна
1 октября 2025, 16:16
Доброго дня!
Нам щиро прикро, що у вас склалася така ситуація. Ми розуміємо ваше обурення і незручності, з якими ви зіткнулися.
Запевняємо вас, наша компанія працює виключно в межах чинного страхового законодавства та договору, укладеного з клієнтом. На жаль, у випадку дії старих полісів справді можуть застосовуватися обмеження у сумі відшкодування, обумовлені законодавчими змінами з 2025 року. Будь ласка, залиште номер свого договору, щоб ми могли детально розібратись в вашій скарзі.
1/5
olegtymoshchuk2025-09-06 15:09:23
Поділюсь своїм печальним досвідом про компанію, яка виглядає так, що свідомо обрала шлях обману своїх клієнтів. Почнемо з того що мене обманули на офіційній гярячій лінії з тим Oо можна не заповнювати європротокол для компенсації збитків по КАСКО але пізніше мені відмовили в компенсації власне через те що небуло європротоколу. Тепер компані більш як тиждень ігнорує мою скаргу з цього проводу. Внизу надаю текст скарги.

«Доброго дня.
Маю дуже прикрий досвід співраці з вашою компанією. Про що збираюсь заявити тут і в негативних відгуках про вашу компанію всюди де тільки можливо.
Мав ДТП 10 серпня виною якої був мій сусід по паркомісцю. Деталі ДТП описані в прикріпленому поясненні. Сусід по пракоміцю погнув мені передні двері. Оскільки це було в неділю і ми обоє спішили то вирішили відкласти розбір до настпного дня. Наступного дня (11.08.2025) я зателефонував на гарячу лінію вашої компанії з питанням чи можна зареєструвати дану ДТП по моєму полісі КАСКО без складання європротоолу (це було моє основне питання до консультанта, думаю при нагоді ви можете знайти запис даного телефонного двінка) оскільки це потребує додаткового часу. Крнсультант гарячої лінії запевнив, що такому випадку європротокол не потрібен і відкрив мені доступ до чатбота щоб надати в ньому всю потрібну інформацію про ДТП. Зауважу, що як і сказав консультант європротокол не був обов»язковим для заповнення в чат боті. Заповнивши у встановлений 5-ти денний строк заявку в чат боті я очікував двінка від вашої компаніїї з подальшими діями. Мені передзвонили і направили на огляд пошкоджень автомобіля що я і зробив. І ось учора я отримав лист з відмовою компенсації по ремонту мого автомобіля. Вибачте але я сприймаю даний випадок як свідомий саботаж і обман зі сторони вашої компанії тому що я телефонував на гарячу лінію щоб визначитись чи оформляти ДТП по автоцивілці чи по КАСКО. Важаю за потрібне застерегти інших хто захоче мати справу з вашою компанією шляхом публікації максимально негативних відгуків про вашу компанію.
Гарного дня.
Олег"

Тому будьте обережні і краще зверніть увагу на інші страхові компанії які все ж такі виплачують гроші. Я принайні після 5 рорків з цими обманщиками так і зроблю.
1/5
vowk2025-08-28 10:50:10
Ціни на автоцівілки підняли до небес, мало того що тепер пенсіонери не можуть купити автоцівілку, так їх немає по пільгам не продають, ця банда людей робить дурнями. А страхові компанії як не виплачували покриття за пошкоджене авто, так і не виплачують. Доки нам це терпіти?
PZU Україна
1 сентября 2025, 16:36
Дякуємо за Ваш відгук і розуміємо занепокоєння щодо вартості автоцивілки.
Підвищення цін пов’язане з об’єктивними факторами — зростанням вартості ремонту, виплат та міжнародних вимог до страхових резервів.

Щодо виплат: кожна страхова компанія зобов’язана виконувати свої зобов’язання перед клієнтами. У випадку, якщо у Вас є конкретна ситуація, де виплата була затримана чи відхилена, просимо повідомити нам деталі (номер полісу або договір) у приватних повідомленнях. Ми обов’язково перевіримо інформацію та допоможемо розібратись.

Ми цінуємо Вашу думку і працюємо над тим, щоб сервіс був максимально прозорим і зручним.
1/5
OksanaReet2025-07-24 16:54:38
В мене стався страховий випадок — ДТП з вини іншого учасника. Перші кроки — прийняття заяви, огляд експертом — відбулось дуже швидко. А ось виплату я чекаю вже півтора місяці. Через 11 днів спливає час, відведений законом для виплати, а грошей досі немає. Статус — на підписі в директора 😄 Тягнуть до останнього. Суму компенсації занизили в 3 рази від рахунку, виставленого сервісним центром. Поки — не рекомендую. Далі будемо бачити.
1/5
Halina12344562025-06-24 15:38:15
Я ждала ответ от PZU 13 часов после заявления о том что нужна срочная медицинская помощь. Симптомы моего отца: сильная боль при ходьбе в ноге, отек ноги, икра твердая как камень, вся нога красная. Эти симптомы могут говорит о тромбозе сосудов или разрыве мыщьцы. В международной практике при подозрении на тромбоз или разрыв мышцы — обязателен осмотр врача и УЗИ/допплер как минимум. Спустя 13 часов PZU ответили что покрыття не подтверждают. Я им пишу о том что человек не в состоянии сам нормально передвигаться, для вас это не повод хотя бы сделать осмотр? Кстати, за эти 13 часов мы хотя бы стали уверены что это разрыв мыщьцы. Если бы это был тромбоз — пациент не дождался бы ответа страховой. Стыд и позор вам! Нет смысла покупать у них страховку. Их политика: сдохни или умри
2/5
Володимир2025-05-16 08:58:44
Потрапив у ДТП, стояв припаркований, з клієнтом PZU, Пошкодженно задню частину із зміщенням. Спочатку все було добре – швидко отримав першу виплату, нажаль без пояснень, просто перевели кошти. Після заяви про отримання розрахунку від PZU, виявилося, що вартість запчастин нижча у два- три рази, і це без урахування зносу. Після другої заяви про перерахунок виплати і надання мною реальної вартості запчастин, майже самих дешевих, і проханням дати контакти, де можна придбати запчастини по цінам в їх розрахунках – провели перерахунок. Але вартість запчастин майже не змінилася, інформації про контакти не надали. Подав третю заяву – на яку вже не відповіли. Вийшло, що мені пошкодили автомобіль, і тепер я повинен доплатити близько 80% за запчастини для ремонту, порахували у два- три рази менше, та ще й знос 70%. Не розумію – для чого таке страхування, щороку сплачуєш, в результаті — сам ремонтуй за свій кошт і витрачай свій час.
1/5
ThereWer2025-05-11 15:01:13
Страхова компанія не надала пояснення щодо розрахунку суми відшкодування і не відповіла на звернення вчасно.
PZU Україна
13 августа 2025, 13:57
Доброго дня! Нам шкода, що Ви зіткнулися з затримкою у відповіді та залишилися незадоволені врегулюванням Вашого питання. Ми завжди діємо відповідно до умов договору та чинного страхового законодавства, а розрахунок компенсації проводимо згідно з затвердженими методиками. Також ми завжди прагнемо надавати інформацію у максимально стислі терміни, але, на жаль, інколи через великий обсяг звернень процес може займати більше часу. Ваш відгук уже передано відповідальному підрозділу, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
1/5
sow2025-04-17 15:45:31
НЕ СТРАХУЙТЕСЯ В PZU.

Купувала страховку PZU онлайн, через Hotline.finance.
В лютому потрапила в ДТП. Звернулася до своєї страхової PZU по прямому врегулюванню. Справу взяли в роботу (є підтвердження). Був експерт, погодили суму виплати надіславши заяву з сумою на ел. адресу.
А через 14 днів ВІДМОВИЛИ. Чому та яких підставах добитися відповіді НЕ МОЖУУУУ!
СУМА НЕ ВЕЛИКА, ДУМАЛИ Я ЗАБУДУ. НІ, БУДУ ДОБИВАТИСЯ ВИПЛАТИ.