Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
PZU Україна

Відділення PZU Україна: Львів, вул. Городоцька, 75

Назад

Львів, вул. Городоцька, 75

Регіональний офіс

вул. Городоцька, 75

+38 067 691-00-25

+38 067 409-38-41

Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб-Нд: вихідний

Відгуки про відділення — 2

Відгуки про відділення — 2

1/5
olegtymoshchuk2025-09-06 15:09:23
Поділюсь своїм печальним досвідом про компанію, яка виглядає так, що свідомо обрала шлях обману своїх клієнтів. Почнемо з того що мене обманули на офіційній гярячій лінії з тим Oо можна не заповнювати європротокол для компенсації збитків по КАСКО але пізніше мені відмовили в компенсації власне через те що небуло європротоколу. Тепер компані більш як тиждень ігнорує мою скаргу з цього проводу. Внизу надаю текст скарги.

«Доброго дня.
Маю дуже прикрий досвід співраці з вашою компанією. Про що збираюсь заявити тут і в негативних відгуках про вашу компанію всюди де тільки можливо.
Мав ДТП 10 серпня виною якої був мій сусід по паркомісцю. Деталі ДТП описані в прикріпленому поясненні. Сусід по пракоміцю погнув мені передні двері. Оскільки це було в неділю і ми обоє спішили то вирішили відкласти розбір до настпного дня. Наступного дня (11.08.2025) я зателефонував на гарячу лінію вашої компанії з питанням чи можна зареєструвати дану ДТП по моєму полісі КАСКО без складання європротоолу (це було моє основне питання до консультанта, думаю при нагоді ви можете знайти запис даного телефонного двінка) оскільки це потребує додаткового часу. Крнсультант гарячої лінії запевнив, що такому випадку європротокол не потрібен і відкрив мені доступ до чатбота щоб надати в ньому всю потрібну інформацію про ДТП. Зауважу, що як і сказав консультант європротокол не був обов»язковим для заповнення в чат боті. Заповнивши у встановлений 5-ти денний строк заявку в чат боті я очікував двінка від вашої компаніїї з подальшими діями. Мені передзвонили і направили на огляд пошкоджень автомобіля що я і зробив. І ось учора я отримав лист з відмовою компенсації по ремонту мого автомобіля. Вибачте але я сприймаю даний випадок як свідомий саботаж і обман зі сторони вашої компанії тому що я телефонував на гарячу лінію щоб визначитись чи оформляти ДТП по автоцивілці чи по КАСКО. Важаю за потрібне застерегти інших хто захоче мати справу з вашою компанією шляхом публікації максимально негативних відгуків про вашу компанію.
Гарного дня.
Олег"

Тому будьте обережні і краще зверніть увагу на інші страхові компанії які все ж такі виплачують гроші. Я принайні після 5 рорків з цими обманщиками так і зроблю.
1/5
01072007mp2021-07-29 10:54:28
Ніколи не писала негативних відгуків, але це вже край!!! Маючи повне КАСКО на нове авто, не можу не те, що отримати (вже більше двох місяців) страхового відшкодування, а будь якої відповіді! Щоразу щоб отримати бодай якусь інформацію, телефонуючи до менеджера який веде справу, ще жодного разу він не відповів! Добре, що гаряча лінія відповідає, але всеодно нічого конкретного не повідомляє а постійно очікуйте на уточнення! Після ось таких дзвінків, мені проходить інформація, що щось потрібно завжди додати! Шановні, як ви опрацьовує свої запити і працюєте з клієнтами?, Це безвідповідально з вашого боку! КАСКО вартує чи малих грошей, ваші клієнти очікують і мають сподівання на нормальну співпрацю, а не так як це відбувається!!!

Така компанія, а чинить просто жахливо! Ніколи нікому не пораджу Вас!!!