Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
PZU Україна

Відділення PZU Україна: Київ, вул. Дегтярівська, 62

Назад

Київ, вул. Дегтярівська, 62

Регіональний офіс    Безбар’єрний підрозділ

вул. Дегтярівська, 62

+38 044 581-04-09

+38 067 445-84-18

+38 067 502-41-55

Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб-Нд: вихідний

Відгуки про відділення — 14

Відгуки про відділення — 14

2/5
golub19792025-05-16 08:58:44
Потрапив у ДТП, стояв припаркований, з клієнтом PZU, Пошкодженно задню частину із зміщенням. Спочатку все було добре – швидко отримав першу виплату, нажаль без пояснень, просто перевели кошти. Після заяви про отримання розрахунку від PZU, виявилося, що вартість запчастин нижча у два- три рази, і це без урахування зносу. Після другої заяви про перерахунок виплати і надання мною реальної вартості запчастин, майже самих дешевих, і проханням дати контакти, де можна придбати запчастини по цінам в їх розрахунках – провели перерахунок. Але вартість запчастин майже не змінилася, інформації про контакти не надали. Подав третю заяву – на яку вже не відповіли. Вийшло, що мені пошкодили автомобіль, і тепер я повинен доплатити близько 80% за запчастини для ремонту, порахували у два- три рази менше, та ще й знос 70%. Не розумію – для чого таке страхування, щороку сплачуєш, в результаті — сам ремонтуй за свій кошт і витрачай свій час.
1/5
volkovppartners2025-01-28 15:47:47
Мені як потерпілій стороні в наслідок ДТП, де було повністю пошкоджено основні ворота, хвіртка, бетонний паркан 4,5м.п, виконали перше нарахування відшкодування в розмірі 15% відсотків від необхідної суми коштів на відновлення. Після моєї «Заяви» на виконання незалежної експертизи, перерахували суму компенсації, вона склала 30% від суми необхідної на відновлення пошкодженої огорожі. Хоча я декілька разів звертався з заявами і надавав документальні докази суттєвої різниці невідповідності розрахункових цін і витрат вказаних в незалежній оцінці. Тому виникає єдина думка що вони працюють в зговорі і по такій схемі суттєво занижують суми виплат. А далі наперед знаючи як працює наша недосконала судова система, дослівно: «якщо вас щось не влаштовує, ідіть звертайтесь в суд». PZU=ШАХРАЇ!!!
1/5
Ohnosu2024-11-21 17:05:15
Не рекомендую!!!
Знаходжусь у напівнесвідомому стані з вірусно-бактеріальною інфекцією в Дахабі.
Служба підтримки не відповідає цілодобово, оплачувати страховий випадок не хочуть.
Зворотний дзвінок я просила 4 дні тому, мені ніхто не передзвонив.
Партнеру, який надав мені госпіталь, вони не відповідають цілодобово, скрін прикладено.
З лікарем вони не спілкуються.
У мене температура 39 четверту добу, і навіть крапельниці її не можуть збити.
Діагноз вірусно-бактеріальна інфекція – це страховий випадок.
Сьогодні на моє запитання – чому не відповідають партнеру, служба підтримки відповіла, що я їм повинна надавати щоденні звіти від лікаря.
Але я зараз не в змозі щось надавати, я важко доходжу до туалету. Лікар надіслав звіт ще вчора партнерові, партнер спілкується з лікарем, але вже добу не може отримати відповіді від служби підтримки.
Я у дуже поганому стані. І я боюся — якщо я потраплю в несвідомий стан, то я теж мушу надсилати звіти???
У служби підтримки є контакт лікаря, скажіть – чому вони не працюють безпосередньо.
Я купувала страховку еліт із надією, що проблем не буде.
Але служба підтримки не відповідає цілодобово і постійно пропонує мені оплачувати лікування самостійно. Чому????
навіщо тоді взагалі потрібна страховка?
За необхідності готова надіслати скрини всього листування зі службою підтримки.
І що мені робити у цій ситуації.
Консультант при купівлі страховки обіцяв мені зовсім інше.
5/5
Obil2022-12-01 16:42:46
На жаль, застраховане мною майно тричі спіткала халепа: до війни, під час евакуації та нещодавно, саме перед віяловими відключеннями електрики, коли всі кошти, сили та ресурси витрачалися лише на найнеобхідніше і про ремонт навіть подумати страшно. Компанія PZU досить швидко зреагувала на мої заяви. Свого часу мені PZU порадила співробітниця, батькам котрої видатки на ремонт були повністю покриті завдяки страховці, я теж ні дня не пожалкувала, що уклала з ними договір. Так, з паперами прийшлось повозитись, але треба розуміти, що є певна процедура. PZU сумлінно продовжує виконувати свої зобов'язання, отримані виплати відповідали вартості ушкоджень, навіть з урахуванням франшизи. Цього року збираюсь оформити у них же автоцивілку і на машину, бо вже знаю, що підстрахують на ділі.
5/5
Viktor1982yt2022-01-27 00:01:32
З 2010 року страхую авто в ПЗУ Україна. На жаль, випадків вистачало( звісно, неприємно, коли маєш збитки. Однак з ПЗУ СПОКІЙНО. компанія не лише надавала високий рівень сервісу, а ще й постійно розвивається.
1/5
vladoo2021-11-16 10:26:38
Кожного разу перед поїздками за кордоном платили великі суми, сподіваючись, що за необхідності матимемо медичну допомогу. Нещодавно вперше звернулися по допомогу, страхова пообіцяла знайти лікаря, кілька днів чекали, потім страхова запропонувала відвідати одного лікаря, та сказали, що оплатять візит, однак, коли ми до лікаря прийшли, він сказав, що страхова не надіслала факс на підтвердження того, що вони оплатять послугу, і що ми, як хочемо, можемо самі заплатити велику суму за прийом. Страхова, на мої запитання просто перестала відповідати. Ми втратили час і ще більше погіршився стан. Слава Богу, що нам вдалося вилікуватися самостійно. Мало того, що ми, купуючи їх страховку просто викидували гроші, ви ще й купуючи їх страхівку, ризикуєте своїм життям
Страховка оформлялась на сайті компанії
1/5
Sergei477532020-10-17 15:45:25
Не рекомендую страхову компанію ПЗУ. Негативний досвід страхування автоцивілки (ОСАГО).
1/5
mavramyshyn2020-09-30 07:55:32
Произошёл случай в США, мужа на пляже сбила волна и попало много песка в глаза,, после того как промыли глаза, появилась боль при закрывание глаз, глаза покраснели и была боль,. Обратились в Ассистирующую компанию за помощью, так в глазу по всей вероятности остался песок.Рекомендовали обратится самостоятельно и БОЛЕЕ того написали полную чушь и рекомендовали ни в коем случае не показывать полис в госпитале.

Ниже оригинал письма Вам необходимо контролировать объем помощи, который Вам будут оказывать в ER. Согласно стандартам оказания помощи в ER часто проводятся процедуры, которые являются избыточными и не входят в объем неотложной помощи, покрываемой по условиям договора. Если Вас госпитализируют, сообщите нам как можно скорее, уточните причину. Решение о покрытии расходов принимается на основании медицинского отчета и счета с калькуляцией в рамках условий страхования и в пределах страховой суммы. При регистрации в ER рекомендуем Вам не показывать Ваш страховой полис. Сообщите, что Вы не застрахованы, и Вас оформят как Self Pay Client, попросят местный адрес для направления счетов. Данная рекомендация связана с тем, что при предъявлении Вашего полиса клинике в большинстве случаев администрация откажется выставлять счет иностранной (не американской) страховой компании. Возможно Вас попросят оплатить мед. услуги на месте. Такова система здравоохранения в США.
Получается ты сам иди в клинику о страховке не слова, ещё и думай чтоб тебе лишний анализ не сделали. Алллле, как люди не медики могут контролировать мёд помощь???
Промучились целую ночь в итоге Нам утром вообще отказали, мол напишите нам и докажите, что Ваш случай страховой и требует неотложной помощи.
По моему это ДНО товарищи.
Ниже письмо из Ассистирующей компанииУважаемые Застрахованные, мы дополнительно связались со страховой компании и уточнили информацию по Вашему случаю. Сообщаем, что официальный отказ возможно получить толькопосле предоставления заявления, написанного от руки на имя д
0/5
Roma21012020-08-19 21:04:16
Частную компанию PZU Украина мне навязал банк под кредит на машину. Естественно КАСКО. 30.06.2020 оказался пострадавшим в ДТП. Сегодня 19.08.2020. Уже писал заявление в отдел выплат PZU Украина. Прошло 20 дней. Ответа нет. Дозвониться не реально. Но если повезет, то не ждите конкретного ответа. Чего только мне не говорили — и что в PZU Украина только один технический инженер инспектор, который живет где-то далеко и работает удаленно, и что мне надо привезти в PZU Украина справку от Патрульной Полиции форма-2, и что у них нет вообще моих документов. Короче, за все время, а я звонил каждый третий день, мне удалось пообщаться по телефону аж три раза, и каждый раз выслушивал столько небылиц, что хотелось ответить крайне нецензурно, но воспитание не позволяет. Я не понимаю, как при таком количестве отрицательных отзывах о PZU Украина, данная страховая лидирует в списке страховых компаний в Украине? Мой Вам скромный совет — НЕ СТРАХУЙТЕСЬ В PZU Украина!!! Жаль, что наши отзывы не читают УВАЖАЕМЫЕ члены правления и генеральный директор PZU Украина.
0/5
Tatiana1912122020-05-21 22:49:19
Настолько хамское отношение. О нашем деле забыли, просрочили все сроки, потом зашевелились,, после того как я предоставила ( не виновная сторона) справку из суда и гаи. Потом выплатили не то, что обсуждали. До сих пор в тесении 5 меяцев пытаюсь периодически уточнять инфо. абсурд,, игнор на всех уровнях. За 13 лет было 3 страховых ( го и каско), при этом каждая выполняла свои обязательства ( с разным уровнем профессионализма). Но пришлось столкнуться с АЗУ по ГО — и такой. Ужас ужасный. Первый мой отзыв о компании ( любой сферы деятельности, с кем я сталкивалась) за многие годы. Но невозможно не написать. При этом я человек не конфликтный. Но просрочить выплату ( 98 дней) и выплатить меньшую сумму и не удосужиться ответить на заявление об экспертной оценке ( за 5 недель). Караул.