Розчарований давній клієнт
2/5
Дуже багато років страхувала авто в цій компанії.
В цьому році була остаточна крапля. За моєї відсутності хтось пошкодив мені праву частину заднього бампера (великі сліди чужої фарби). Маю КАСКО престиж. Мені не компенсували жодної копійки через те, що на протилежному боці бампера маю невеликий скол (в перші тижні вторгнення вночі чули під вікнами автоматні черги, і може щось рікошетом прилетіло мені в бампер), який я так і не полагодила. Тобто компанія не може виплатити мені вартість усунення слідів чужої фарби на правій стороні бампера через маленький скол на лівій стороні. Це повна маячня і знущання з людей. Навіщо я плачу за КАСКО престиж?! В цьому місяці закінчується страховка. Шукаю іншу компанію.
В цьому році була остаточна крапля. За моєї відсутності хтось пошкодив мені праву частину заднього бампера (великі сліди чужої фарби). Маю КАСКО престиж. Мені не компенсували жодної копійки через те, що на протилежному боці бампера маю невеликий скол (в перші тижні вторгнення вночі чули під вікнами автоматні черги, і може щось рікошетом прилетіло мені в бампер), який я так і не полагодила. Тобто компанія не може виплатити мені вартість усунення слідів чужої фарби на правій стороні бампера через маленький скол на лівій стороні. Це повна маячня і знущання з людей. Навіщо я плачу за КАСКО престиж?! В цьому місяці закінчується страховка. Шукаю іншу компанію.

16 июня 2025, 12:19
Вітаємо! Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Будемо вдячні Вам, якщо напишете нам Ваше ПІБ та номер Вашої справи/номер договору на електронну пошту alona.antonova@ assist.org.ua, для того, щоб ми могли ретельно розібратися у ситуації. Ми цінуємо кожен зворотній зв'язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА».
