провальне медичне страхування з кордоном
1/5
Відмовили мені викликати лікаря або навіть домовитись за лікаря в медичній установі, бо начебто моя ситуація може підпадати під страхове виключення. На фото-докази того, що це НЕ страхове виключення не відреагували. Сказали, що я маю звернутись самостійно, а вони потім, можливо, компенсують. Наголошую ще раз, я за кордоном і маю САМА шукати лікаря.

20 марта 2025, 9:03
Вітаємо! Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Будемо вдячні Вам, якщо напишете нам деталі ситуації, яка сталася та номер Вашого договору на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua, для того, щоб ми могли ретельно розібратися. Ми цінуємо кожен зворотній зв’язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
