Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жахливий сервіс, компенсація не покриває ремонт

1/5
ssheveryova2024-10-29 17:25:58
Ніколи не зв'язуйтесь з Орантою!!!
Це просто жах!
У вересні в мою Ауді в'їхав хлопчик на жигулі (клієнт оранти). Пошкоджено задній бампер, задні двері, вихлопну, катафоти, парктронік не працює. Розійшлись по європротоколу. Найближчий запис до оранти, куди я мала сама приїхати, був через 10 днів. «Експерт» подивився машину та сказав їхати на сто та знімати бампер за свої кошти (-1000 грн), щоб він зміг оцінити пошкодження всередині. Це ще + тиждень, щоб узгодити запис на сто із щільним графіком «експерта». Через 3 тижні я вирішила дізнатися про статус моєї справи. В тг боті оператор спілкувався по-хамськи, ігнорував мої питання та казав, що я маю чекати 90 днів, останню його відповідь в чаті я чекала 1.5 години. В телефонному режимі дівчина також спілкувалася максимально некомпетентно та кажучі про 90 днів (в офісі Оранти обіцяли «30 днів максимум, але скоріш за все раніше»). Клієнтська підтримка просто 0.
Після всіх страждань мені виплатили 11283 грн!!! Це просто смішно. Ця сума НЕ покриває ремонт авто навіть на дешевому СТО.
Люди, будьте уважні та оминайте цю контору! Побережіть, як мінімум, свій час та нерви.
Оранта
29 октября 2024, 17:33
Вітаємо! Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Будемо вдячні Вам, якщо напишете нам номер Вашої справи на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua, для того, щоб ми могли ретельно розібратися у ситуації. Ми цінуємо кожен зворотній зв’язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»

Коментарі до відгуку - 1

ssheveryovassheveryova2024-10-29 17:26:36
Офіс на Шевченко в Дніпрі
Відгук успішно відредаговано