1/5
Погано що немає оцінки 0!
Були на відпочинку за кордоном, захворіла дитина, відвезли в клініку, три години звʼязувались зі СК оранта та їх представниками в Туреччині, та отримали відповідь що поліс не дійсний!!! Все я проплатив сам, звернувся до турагента, який в такому ж шоці, тому що поліс був дійсний! Тупий розвод на гроші, слава Богу, що випадок був не дуже серйозний!
Потім зі мною звʼязалась якась хамовита дама, сказала що знайшли поліс, та що таке буває, через тиждень! Це є норма???
Були на відпочинку за кордоном, захворіла дитина, відвезли в клініку, три години звʼязувались зі СК оранта та їх представниками в Туреччині, та отримали відповідь що поліс не дійсний!!! Все я проплатив сам, звернувся до турагента, який в такому ж шоці, тому що поліс був дійсний! Тупий розвод на гроші, слава Богу, що випадок був не дуже серйозний!
Потім зі мною звʼязалась якась хамовита дама, сказала що знайшли поліс, та що таке буває, через тиждень! Це є норма???

18 июля 2025, 11:19
Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Будемо вдячні Вам, якщо напишете нам Ваше ПІБ повністю та номер Вашого договору на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua, для того, щоб ми могли ретельно розібратися у ситуації. Ми цінуємо кожен зворотній зв'язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»