Категорично не рекомендую ІНГО для страхування (страхова справа № 8160580)
1/5
Так склалися обставини, що став постраждалою стороною в ДТП, де страховиком винуватця була СК «ІНГО». Після огляду авто представником страхової, мені була запропонована явно занижена сума, на жодному з СТО за такі кошти відновлювали авто не взялися, бо кошти не покривали навіть вартість матеріалів по найнижчій ринковій ціні на розборках, не кажучи про роботу. Для встановлення реальної суми відновлювального ремонту було залучено сертифікованого експерта, який надав письмовий звіт, за висновком якого страхова виплата має бути удвічі більшою ніж запропонувала страхова. Цей звіт разом із завою про страхову виплату у визначеному експертом розмірі і відшкодуванням вартості послуг евакуатора для транспортування авто з місця ДТП була надана до СК «ІНГО», з усіма необхідними підтверджуючими документами. В результаті мені на картку просто прийшли кошти які СК «ІНГО» з самого початку порахувала, без жодної комунікації, без відшкодування послуг евакуатора, без врахування того що незалежна експертна оцінка визначила суму удвічі більше ніж запропонувала страхова. Щоб бачити яким чином СК «ІНГО» визначила таку мізерну суму для виплати, направив 15 липня на електронну пошту письмове звернення для ознайомлення з розрахунками, і звітом страхової про визначення розміру страхової виплати. Сьогодні 20 серпня, відповіді, розрахунків та звіту я так і не отримав, хоча пройшло вже 37 днів. В результаті можу констатувати, що СК «ІНГО» порушує не тільки свій профільний закон «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», але ігнорує інші закони, а комунікація з цією майже нульова. Клієнт цікавий їй схоже тільки коли платить кошти, а якщо справа дійшла до страхової виплати, то ігнор і виплати що не покривають навіть половини необхідних витрат на відновлення авто. Враховуючи новий закон що регулює «автоцивілку», та його положення про пряме врегулювання, клієнти часто будуть вимушені звертатися саме до своєї страхової, у якої купили поліс. І враховуючи значну ціну полісу, дуже не хочеться отримувати від страховика таке ставлення. Благо на ринку є багато інших страхових, які більш клієнтоорієнтовані і знають що таке інститут репутації, вміють прослідковувати причинно-наслідкові зв'язки. Бо якщо із страховаика витрушувати кожного разу виплату, як це колись було з іншою горезвісною страховою, закінчується позбавленням ліцензії. Якщо СК «ІНГО» бажає йти тим самим шляхом, а вона ним схоже йде, то після сотень судових справ і скарг до регулятора, теж отримає заслужений бан у сфері страхування. А я у світлі порушення закону з боку СК «ІНГО», ігноруванням письмових запитів та умисною недоплатою страхового відшкодування, пішов писати листи до регулятора і готувати позов до суду, бо мабуть тільки так у примусовому порядку з таких недоброчесних страхових можна отримати кошти на відновлення авто, які вони мали без цього всього сплатити в рамках закону. Але закон як бачимо не для всіх. Категорично не рекомендую СК «ІНГО» для страхування, бо потім у разі страхового випадку, залишать вас з копійчаною виплатою і будуть ігнорувати ваші листи та запити. Таких страхових не має бути на ринку страхування. Це ганьба страхової системи.

21 августа 2025, 12:28
Євгене, добрий день! Відповідь на ваше звернення щодо розрахунків та звіт незалежного експерта надіслана на вашу пошту 20 серпня.
За договорами, укладеними до 2025 року, страхова компанія оцінює розмір матеріального збитку за «Методикою товарознавчої експертизи та оцінки дорожніх транспортних засобів» При цьому вартість деталей, що підлягають заміні, зменшується на розмір коефіцієнту фізичного зносу, в залежності від віку автомобіля та умов його експлуатації.
Рекомендуємо обирати надійні страхові компанії, опираючись на фінансові дані: на сайті МТСБУ можна ознайомитися з показниками діяльності страхових компаній, в тому числі і за кількістю скарг від потерпілих. З повагою, СК ІНГО
За договорами, укладеними до 2025 року, страхова компанія оцінює розмір матеріального збитку за «Методикою товарознавчої експертизи та оцінки дорожніх транспортних засобів» При цьому вартість деталей, що підлягають заміні, зменшується на розмір коефіцієнту фізичного зносу, в залежності від віку автомобіля та умов його експлуатації.
Рекомендуємо обирати надійні страхові компанії, опираючись на фінансові дані: на сайті МТСБУ можна ознайомитися з показниками діяльності страхових компаній, в тому числі і за кількістю скарг від потерпілих. З повагою, СК ІНГО
