Проблеми з відшкодуванням коштів на оздоровлення – постійні відмови без вагомих причин
1/5
Двічі подавав документи на відшкодування абонементу в різних тренажерних залах, і двічі отримав відмову. Причина? Їх постійно щось не влаштовувало в документах, хоча всі необхідні папери були подані в повному обсязі. Складається враження, що компанія просто шукає привід не виконувати свої зобов’язання.
Даремно витрачений час і нерви. Більше взаємодіяти з цією страховою бажання не має.
Даремно витрачений час і нерви. Більше взаємодіяти з цією страховою бажання не має.

11 марта 2025, 11:48
Добрий день! На зв'язку відділ клієнтського сервісу СК ІНГО, ми індивідуально розглядаємо звернення і скарги клієнтів. Будь ласка, напишіть нам на пошту quality@ingo.ua і зазначте номер поліса і контактні дані. Ми ретельно розберемо вашу скаргу і повідомимо про результат
