Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Досвід прямого врегулювання зі страховою ARX

2/5
Яна2025-12-26 10:48:41
На жаль, маю негативний досвід співпраці зі страховою компанією ARX.

14 листопада стався страховий випадок номер справи 1.102.25.0009810, у якому я є потерпілою стороною. ДТП було без участі третіх осіб, тому було оформлено європротокол і обрано пряме врегулювання зі своєю страховою компанією ARX. Такий варіант був рекомендований менеджерами страхової винуватця ІНГО як швидший — із заявленим строком вирішення близько одного місяця.

16.11 автомобіль був доставлений на СТО, визначене страховою ARX, для проведення оцінки. Оцінка тривала близько двох тижнів, після чого документи, зі слів ARX, були передані страховій винуватця. Власником авто одразу була підписана заява на виплату відшкодування безпосередньо на СТО, щоб не затягувати ремонт. Інших варіантів виплати страхова компанія мені не пропонувала.

При цьому на СТО повідомили, що у разі забору автомобіля я буду змушена оплатити всі послуги — оцінку, стоянку та евакуатор, оскільки авто перебуває в напіврозібраному стані та не може самостійно пересуватись містом.

На сьогоднішній день автомобіль залишається на території СТО під відкритим небом, з пошкодженим кузовом, під впливом дощу та снігу, без будь-якого рішення щодо ремонту або виплати.

Страхова компанія ARX щоденно повідомляє, що очікує підтвердження суми від страхової винуватця (ІНГО) і без цього не може здійснити виплату. Водночас ІНГО заперечує факт отримання документів від ARX. Письмових підтверджень з жодної сторони не надається.

Окремо хочу зазначити, що суму оцінки збитків мені не повідомляють, пояснюючи це тим, що я «не маю права її знати», а будь-яка інформація, яку мені надають, є нібито «доброю волею страхової». Таким чином, з 14.11 я змушена вести діалог фактично «всліпу», не розуміючи ані суми збитків, ані реального статусу справи, за виключенням того що бачу в додатку «відкрита».

Незважаючи на проведення оцінки та надання всіх необхідних документів, рішення по справі тривалий час відсутнє. Інформація від представників компанії суперечлива, відповідальність перекладається на іншу страхову, тоді як з боку ARX також немає чіткої позиції.

Комунікація непрозора, конкретних строків та зрозумілих пояснень клієнт не отримує. Складається враження, що клієнта просто «водять по колу».

Очікувала значно вищого рівня сервісу від компанії, яка позиціонує себе як надійна та пропонує пряме врегулювання. На жаль, на практиці ці очікування не виправдалися, ще чекаю.
Дві зірки ставлю за те що передзвонюють по проханню, за що вдячна.
Arx
26 декабря 2025, 17:34
Дякуємо за відгук. Результати перевірки показали, що 03.12.25 був надісланий відповідальним співробітником СК АРКС запит в СК Винуватця відповідно до умов прямого врегулювання. Наразі йде процес погодження суми страхового відшкодування. З Вами постійно ведеться комунікація з нашого боку, проте ми не можемо нести відповідальність за дії іншої СК. Ми розуміємо, що Ви хвилюєтесь і запевняємо Вас, що робимо все можливе з нашого боку для ефективного вирішення питань. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК АРКС

Коментарі до відгуку - 3

СКСК2025-12-26 10:56:08
Дякуємо за відгук. Ми надамо відповідь після проведення перевірки справи.
ЯнаЯна2025-12-26 10:59:20
Добрий день, 1.102.25.0009810.
ЯнаЯна2025-12-26 19:46:10
Окремо хочу зазначити ще один момент, який вважаю неприпустимим. Мене фактично примушують оплатити рахунок за дефектування автомобіля, на якому я не була присутня і результатів якого навіть не бачила. На той момент автомобіль уже перебував на СТО за направленням страхової компанії ARX. Під час першої зустрічі на СТО менеджер чітко пояснив мені, що дефектування оплачується страховою компанією, саме тому його не демонструють клієнту, а доступ до результатів має виключно страхова як власник і замовник цієї дефектовки. Наразі ж позиція змінилася, і фінансову відповідальність намагаються перекласти на мене, що виглядає як введення клієнта в оману та тиск. Крім того, станом на сьогодні мені досі не повідомлено суму, в яку було оцінено мій автомобіль. Окремо звертаю увагу, що вчора мені телефонували перекупники авто з пропозиціями щодо «тоталу». Це наводить мене на обґрунтовану думку про можливий витік моїх персональних даних з боку представників, залучених до врегулювання страхового випадку. Також у мене складається враження, що нарахована сума ремонту може наближатися до ринкової вартості автомобіля, що й пояснює тривалі затримки з рішенням. Водночас наголошую: мій автомобіль не є тотальним, і жодних підстав для такого підходу немає.
Відгук успішно відредаговано