Ігнорування Компанією договору.
1/5
01 травня 2025 року з моїм застрахованим автомобілем Volvo XC90 сталася страхова подія. Моїй справі було присвоєно номер 1.003.25.0005923.
Станом на 14 серпня 2025 року, попри сплив понад трьох місяців, справа не врегульована. Страховик протермінував термін врегулювання справи ,ігнорує висновок про пошкодження від офіційного дилерського СТО та не проводить власний огляд, стверджує, що «не може ідентифікувати авто», але водночас відмовляється направити свого представника для проведення ідентифікації, не відповідає на мої офіційні звернення, що свідчить про повну бездіяльність.
Страховик офіційно наголосив, що без їхнього погодження я не маю права проводити ремонт та схвалювати рахунки від СТО. Водночас жодного рішення — ні позитивного, ні негативного — по справі не надає. Таким чином, я опинилася в пастці: я не можу відремонтувати автомобіль, оскільки це буде порушенням договору, і водночас не можу отримати відшкодування через бездіяльність Страховика.
Я вважаю таку поведінку обдуманою і цілеспрямованою. Її мета — виснажити мене очікуванням і змусити або відмовитися від претензій, або відремонтувати авто самостійно, що дасть Страховику формальний привід відмовити у виплаті.
Враховуючи багаторічний досвід роботи з компанією, я глибоко розчарована та вважаю, що така поведінка є неприпустимою для фінансової установи.
Обходьте цих *** 10 дорогою
Станом на 14 серпня 2025 року, попри сплив понад трьох місяців, справа не врегульована. Страховик протермінував термін врегулювання справи ,ігнорує висновок про пошкодження від офіційного дилерського СТО та не проводить власний огляд, стверджує, що «не може ідентифікувати авто», але водночас відмовляється направити свого представника для проведення ідентифікації, не відповідає на мої офіційні звернення, що свідчить про повну бездіяльність.
Страховик офіційно наголосив, що без їхнього погодження я не маю права проводити ремонт та схвалювати рахунки від СТО. Водночас жодного рішення — ні позитивного, ні негативного — по справі не надає. Таким чином, я опинилася в пастці: я не можу відремонтувати автомобіль, оскільки це буде порушенням договору, і водночас не можу отримати відшкодування через бездіяльність Страховика.
Я вважаю таку поведінку обдуманою і цілеспрямованою. Її мета — виснажити мене очікуванням і змусити або відмовитися від претензій, або відремонтувати авто самостійно, що дасть Страховику формальний привід відмовити у виплаті.
Враховуючи багаторічний досвід роботи з компанією, я глибоко розчарована та вважаю, що така поведінка є неприпустимою для фінансової установи.
Обходьте цих *** 10 дорогою

15 августа 2025, 11:27
Вітаємо! Відповідно умов договору, п.28.2. Страхове відшкодування сплачується Страхувальнику тільки після того, як повністю будуть встановлені причини та розмір збитку. Для з’ясування причини події, були направлені запити, на які довгий час отримували відповіді. Щодо термінів: відповідно до п.25.3.3. Страхувальник має право з’ясовувати причини та обставини заявленої події. Застрахованій особі буде надіслано офіційний лист, в якому буде зазначена інформація, щодо розгляду справи. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК АРКС
