Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Нічого не передвіщувало біди...

1/5
Андрій2025-08-13 20:41:26
На сьогодні поки що є клієнтом із більш 10-річним позитивним досвідом цієї компанії. За разними напрямками. Але всьому хорошему, вбачається, приходить…
Повне КАСКО із 0-фрашизою «все включено», СТО — від СК. У 6 травня 2025 стається ДТП (важливо — пошкоджена ходова!) не з моєї вини. Вінуватець — з полісом від АРКС. Поліція, протокол. Повідомив СК.Справу відкрито, запросили фотоматеріали чез застосунок, відправив, отримали та додали до справи. Наступного дня передзвонили, уточнили деталі, запевнили: «Протягом наступних 24 годин відповідальний менеджер з врегулювання вийде на зав'язок.» А ось і перший «дзвоник»: ввечері наступного дня, здивований тишею та застиглим на «Вібір СТО» у застосунку від АРКС починаю шукати спросіб зв'затися з ними та випадково знаходжу у Телеграмі запит на спілкування від них, 18-та година. Ось і «герой» — менеджер «Ігор». Каже, дайте фото, бо не видить їх. А що з СТО? Пропонує іхати недалеко, кілометрів 20… Повідомляю, що негаразди із ходовою. Ок — ось мені єдина(!) за 5км СТО АДС, неавторізована. І ще раз просить фото, не бачить їх він, мовля. Даю. Питає, чи направляти на СТО? 18-30. Кажу, направляйте. Питаю, що робити мені далі. Згодом та під тиском зєясував порядок дій. 9.05 зранку записався на оцінку пошкоджень на СТО на ранок понеділка. Заїхав, подивилсь. Протягом 3-х дннів пообіцяли надати розрахунок в СК. Надали його в п'ятницю пообіді, 16.05. Швидко, як виявилося.
20.05 СТО повідомляє, шо кошти від СК зайшли. Прийняли авто в ремонт вже 23.05.
І понеслося: 40 хв роботи, тиджень на замовлення-оплату-доставку нової наступної деталі, розвалсходнення, не спрацювало… ЧОТИРИ рази!!!
А до того ж — повне ігнорування моїх звернень — що від СТО, що від СК. Навіть веселіше! Меджер «Ігор» зажигав": то вигадував нові юридичні визначення, типу «банківських» днів, то на питання про ходову відповідав про необхідність заміни вітрового скла. Вітрового скла при ремонті ходової!
20.06 пообіді авто випускають з СТО.
44 дні справи. 28 днів на СТО. Але це ще не все.
Якісь вибачення, коментарі? ні, не чули.
Через пару днів міняв колесо, проблем не побачили. А ось вже 9.08 заїхав на планове ТО на постійну СТО, а там мені показують, що встановлена чи не найдешевша запчастина, що почала руйнуватися, треба міняти, Це та, що СТО АДС чотири тижні встановлювала, тестувала, гарантувала аж 20 днів «якості»… Деталь не витримала і 2-місяцв та 2000км.
Відступ. Порівняння цін у офіціалів та «сірих» показало, що роботи вартують у офіціалів дешевше, а оргигінальні запчастини ненабагато дорожчі за «сірі». Думайте.
Пишу у АРКС: проблема, мовля. У відповідь отримую посилання на «лівий» пункт страхової угоди про приховані дефекти при ДТП. Питаю, а що з некондиційними деталями? Відповідають: «чекайте на офіційну відповідь.»
Далі буде.
Arx
14 августа 2025, 15:31
Вітаємо. Результати перевірки справи показали, що справа була врегульована 20.06.2025 р., кошти перераховані на передбачену умовами договору СТО. 11.08.2025 р. Ви звернулися до чату та надали фото пошкоджених деталей, деякі з яких були замінені під час ремонту по страховому випадку та рахунок з авторизованого СТО (який не передбачений умовами договору), посилаючись на неякісно проведений ремонт. Вам були надані рекомендації описати все в заяві та надати для розгляду, адже всі СТО надають гарантії на виконані роботи і несуть за це відповідальність, як перед застрахованою особою, так і перед страховою компанією. Для аналізу подібних питань залучаються незалежні експерти, тож це потребує часу (наразі технічний відділ аналізує надану Вами інформацію та контактує з СТО). З повагою Відділ контролю якості сервісу СК АРКС

Коментарі до відгуку - 12

СКСК2025-08-14 09:43:20
Вітаємо! Щоб детальніше розглянути Ваше звернення та надати відповідь, просимо вказати номер договору страхування, адже Ви не вказали ці дані при публікації. З повагою Відділ контролю якості сервісу
АндрійАндрій2025-08-14 10:08:25
Доровір 35518Га05АВ подія 1.003.25.0006220
СКСК2025-08-14 11:40:44
Дякуємо, після перевірки справи надамо відповідь. З повагою Відділ контролю якості сервісу
СКСК2025-08-14 15:31:20
Вітаємо. Результати перевірки справи показали, що справа була врегульована 20.06.2025 р., кошти перераховані на передбачену умовами договору СТО. 11.08.2025 р. Ви звернулися до чату та надали фото пошкоджених деталей, деякі з яких були замінені під час ремонту по страховому випадку та рахунок з авторизованого СТО (який не передбачений умовами договору), посилаючись на неякісно проведений ремонт. Вам були надані рекомендації описати все в заяві та надати для розгляду, адже всі СТО надають гарантії на виконані роботи і несуть за це відповідальність, як перед застрахованою особою, так і перед страховою компанією. Для аналізу подібних питань залучаються незалежні експерти, тож це потребує часу (наразі технічний відділ аналізує надану Вами інформацію та контактує з СТО). З повагою Відділ контролю якості сервісу СК АРКС
АндрійАндрій2025-08-14 17:07:17
Ось цікаво, ви зараз свідомо маніпулюєте, чи погарячкували та відповідаєте нерозібравшись у суті? Яка у вас "якість", коли ви навіть дату відкриття чату зсунули на 2 дні? не 11-го, а 9-го. Це по перше. По друге, я вам надав не рахунки з авторізованого СТО (на яке я заїхав для планового ТО, що не суперечить умовам договору), а наряд на необхідні роботи і заміну деталей. Не рахунок! Я передав вам документи, які свідчать про проблему. Незважаючи на посилання. Маніпуляція? Якість? Контроль? Необхідне підкреслітть. По третє, такі так. Станом на 17:00 технічний відділ аналізує надану мною ЧОТИРИ дні назад інформацію та контактує з СТО, сподіваюсь...
АндрійАндрій2025-09-10 18:45:34
Відповідь ваша чотири тижні не помічена...
natashaGranatashaGra2025-08-17 19:55:03
Наверное единственный вариант адвокат и суд. Ответы представителя в духе сами виноваты это не про сервис, это имеет другое обозначение в крим кодексе. И еще интересно отдел маркетинга в курсе, что здесь на портале отвечают? Подозреваю нет. Иначе уже б давно нашли другого представителя или этого попытались научить
АндрійАндрій2025-09-10 18:49:20
Маю думку, що у страхової взагалі підрозділам забороняють спілкування між собою. Все - через кол-центр, мабуть. Жалівся на французів... Виявляється, нові власники ще дивніше "структурюють"!
АндрійАндрій2025-08-22 10:14:33
Продовжуємо "епопею". 22.08.2025. День 87=й "врегулювання". Запис на офіціне СТО на 26.08.2025, яке отримало оплату від СК 19.08.2025. Будуть міняти те, що пороблено АДС. Далі буде.
АндрійАндрій2025-08-26 12:10:06
День 112-й. Відвідав вже офіційне СТО "за вибором СК". Замінили дефектну запчастину від неофіційного СТО на оригінальну із гарантією. Висновки. 1. СК платить жваво, відповідає рекламі. Єдиний позитив. 2. Ні в якому разі не погоджуватись на умову "СТО за вибором СК", бо будете очікуватии у моря погоди із непередбачуваним результатом. 3. Із комунікацією у підрозділа врегулювання серйозні проблеми (читай - проблеми клієнта, тобто, ваші проблеми). Інформацію за кожною дією прокотролювати практично неможливо, будуть завжди сюрпризи, неочікувані, частіше - неприєні. 4. Більше 10 років позитивної співпраці з цією СК закреслено її співробітниками(див.п.3). 5. Не рекомендую цю СК. До травня 2025 рекомендував би. Тепер - ні. Трохи фінансової лірики. Суб'єктивно. Страховий платіж на рік більше 31т.грн. Непрямі витрати внаслідок 45-ти денного простою віід неможливості користування авто у мене склали 9т.грн. протягом цього простою дія договору не припинялася, а це таки фактична втрата ще 4т.грн. Ще кількадесят годин на спілкування із співробітниками СК я можу оцінити виходячи із мінімалки під 1т.грн. Загалом 45т.грн. Витрати СК на ремонт фактично склали порядка 39т.грн, з я ких я вважаю продуктивними не більше 30т.грн. А при нагоді самостійного звернення до офіційної авторізованої СТО вирішення такої проблеми обійшлося би у 25т.грн. як найбільше. Підсумок невтішний. Задля справедливості перед цим був врегульований інший вопадок на 17т.грн. Алле залишилось питання: яка потреба у фінансовому посереднику у вигляді СК за договором КАСКО? Шукаю відповідь...
АндрійАндрій2025-09-10 18:44:13
Неочікуване продовження. Сьогодні, 10.09.2025, прийшла відповідь електронним листом на моє звернення від 11.08.2025(за вимогою "фахівця" СК про проблеми, що були виявлені посля робіт першого СТО АДС. Якщо коротко, то директору центра виплат СК (!-на хвилиночку) незрозуміло причини та підстави мого звернення, всі вільні. Формально - все за регламентом "ваше звернення-наша відповідь". Ось єдиний штрих непокоїть: рукожопне СТО забрало собі пошкоджені деталі) мовляв - звітність перед страховою, а офіційне СТО наполегливо вручило мені замінену дефектну "близьку до оригінала" частину. А питання, власне, - "Хто кого на...?"
AnageNAnageN2025-09-16 21:47:21
Це називається крадіжка вашого майна. Якщо АРКС захоче пошкоджені запчастини (якщо такий пункт в договорі є) - нехай звертаються з листом-запитом, складають акт прийому передачі і забирають. Після цього цікавість АРКсу до пошкоджених запчастин зразу пропадає.
Відгук успішно відредаговано