Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

ARX фірма рога і копита

1/5
Богдан2025-08-09 15:37:25
Позитивні відгуки накручено співробітниками і знайомим з даної страхової.

Не вірте. Все обман і розвод.
Не отримаєте ви своїх виплат. Вам вигадають 1000 причин аби нічого не виплатити.

Мали каско «класік» за 85000 грн, в якому включено ризики від пошкодження 3-тіми особами.
На авто припаркованому біля будинку, вранці коли йшов на роботу, виявив подряпини. Поїхав на роботу на іншому авто (бо ж запізнювався). Будучи вже на роботі, я знайшов номер страхової і зателефонував щоб повідомити про подію. Розповів що авто лишив на місці поді і що дружина вдома, на випадок якщо потрібно надати доступ до авто.
І почалось.
Замість того щоб пояснити що я маю робити мені сказали ОК, ми все зафіксували, все добре, нічого більше робити не потрібно. А згодом повідомили що виплат не буде. Причина —
«А ви не з місця події зателефонували і не в ту ж саму секунду як побачили подряпини. І не викликали поліцію щоб засвідчити факт.»
Тобто, вони вам спочатку, нічого не пояснюючи, кажуть що все ОК (щоб пройшло кілька днів і ви вже не могли виконати умови договору), а потім вигадають 1000 причину аби нічого не заплатити.
Якби їх оператор одразу мені повідомила що потрібно викликати поліцію, то я б так і зробив. Тим паче що дружина була поруч біля авто. Тим паче у них в договорі прописано що страховик зобов'язаний консультувати клієнта при настанні події. Але ж ні, про це а ні слова. Ніяких консультацій.
І ще раз, не чекайте що вам хтось щось пояснить що і як робити коли ви зателефонуєте на їхню гарячу лінію. Все націлено на те щоб нікому нічого не виплачувати. Уся ця шарашкіна контора працює тільки на те щоб вас максимально кинути.
Скажу більше. Нам навіть договір при оформленні на руки не дали, щоб не дай бог нічого не вичитали.
Я вже потім, після «події» витребував з них той договір у електронному вигляді. Вони там стільки «води» понаписували щоб вам голову заморочити, сам чорт ногу зломить. Я 4 години його читав, поки дочитав до кінця і все одно половини не допетрав. Все розраховано на те, щоб клієнт не міг розібратися у тих бреднях.

Кришує їх агріколь банк. Принаймні, саме цей банк впарив нам їх при оформлені кредиту.
Якщо мені ще хоч колись доведеться брати у них кредити, то буду вимагати іншу страхову.

Що стосується Аркса, то ці крахобори нас вже «нагріли». Благо там сума не велика, до 10 000 грн. Але вас вони взавтра (не дай бог яка аварія), кинуть на сотні тисяч.
І не кажіть що я вас не попереджав.
Обходьте цю фірму рога і копита десятою дорогою. Моя вам порада.
Arx
13 августа 2025, 11:09
Вітаємо! В першу перепрошуємо за затримку з відповіддю, спричинену аудитом на всіх етапах врегулювання. Найближчим часом очікуйте дзвінка від спеціаліста щодо даного випадку. Дякуємо за розуміння. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК АРКС

Коментарі до відгуку - 4

natashaGranatashaGra2025-08-09 18:33:17
С ними многие банки сотрудничают, просто мало кто отзывы читает о страховых кампаний
БогданБогдан2025-08-15 23:24:41
Я розумію на скільки важко керівникам, прослідкувати за усім що відбувається в їх компаніях. І в даному випадку СЕО Андрію Перетяжку сильно не позаздриш. Тому що усі бачать посаду, та мало хто розуміє який об'єм роботи і відповідальності до цієї посади додається. А тим більше коли ця компанія входить до всесвітньо відомої fairfax financial holdings limited і слово репутація для неї не пустий звук. По факту, виявилось що все не на стільки погано як здалося на перший погляд. Принаймні відділ контролю якості сервісу СК АРКС точно працює справно. За що їм окрема подяка. Звісно, було б краще якби такі негативні ситуації взагалі не виникали і їх не доводилося виставляти на загал. Адже все можна було вирішити без зайвих "нервів" і "гойдалок". Проте добре що в ARX є працівники які здатні все виправити. Наше питання закрито позитивно. Дякую.
СКСК2025-08-18 13:23:33
Перепрошуємо за спричинені незручності та дякуємо за довіру до компанії. Жоден відгук не залишається без уваги та опрацьовується. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК АРКС
KyryloSKyryloS2025-09-20 14:15:17
Богдане, у мене сталась аналогічна ситуація. Що свідчить про системність в їх процесах. КАСКО, Все Включено — чи справді це так? На жаль, за яскравою обгорткою "все включено" криється не клієнтоорієнтований підхід, а цілеспрямований саботаж. Після 7 місяців співпраці з компанією ARX (пакет КАСКО за 100 тис грн) я стикнувся з ситуацією, яка викрила справжнє обличчя страхування. На парковці біля офісу я помітив на своєму автомобілі незначне пошкодження на пасажирській двері. Характер пошкодження явно вказував, що якась легкова машина вперлачь бампером. Не знайшовши винуватця на камерах, я зрозумів, шо це трапилось не в день (і не за день) до виявлення, тому повернувся до робочих дзвінків і вже наступного дня звернувся до компанії за консультацією. Замість допомоги, я отримав моментальну відмову від менеджера: "Якщо ви не викликали поліцію, ми компенсуємо лише 10% від вартості ремонту." У мене є питання до керівництва компанії: чому менеджер не міг дати інструкцію, як діяти далі (наприклад, "викличте поліцію, зафіксуйте все, потім дзвоніть нам")? Замість цього мені одразу повідомили про відмову, мовляв, в контракті все написано, що я вважаю ознакою недбалості або свідомого уникнення своїх зобов'язань. Така ситуація підриває довіру до компанії, яка обіцяє "все включено", але на практиці створює перепони для клієнта. По тим суті, це і є той "contractual overload", коли важливі пункти замасковані у масиві тексту, щоб потім відмовити клієнту. Я вимагаю, щоб представник компанії, який має повноваження для вирішення, зв’язався зі мною. Номер мого страхового поліса 2864Га5ж. Я публікую цей відгук на всіх доступних платформах, щоб інші люди знали про такий підхід.
Відгук успішно відредаговано