Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не рекомендую иметь дело с этой компанией

1/5
vviktor2024-10-08 15:50:07
Автомобиль застраховал по договору КАСКО, вечером поцарапал передний бампер и накладку на крыле.Позвонил в страховую, мне сказали что можно не вызывать полицию, ущерб не большой и по договору достаточно приехать на СТО все оценят и оплатят.Спустя две недели после осмотра я набрал в страховую и мне отказали в возмещении ущерба, по их словам на бампере была царапина на момент страхования(хотя мне не предоставили фото царапины ) и он не застрахован а накладка крыла не относиться к этому дтп, я попросил прослушать запись моего разговора с оператором когда прошло дтп, через неделю они согласились компенсировать накладку. На момент страхования автомобилю был год и пробег составлял примерно 28т.км. думаю на капоте тоже можно найти скол.Что в дальнейшем тоже будет отказом для выплат если что то произойдет.На вопрос как компания страхует авто по частям мне не ответили.И почему не предупреждают при составлении договора что авто не застраховано полностью, также не ответили.
Arx
9 октября 2024, 16:06
Вітаємо! Ми детально вивчили всю інформацію. Результати перевірки показали, що Вами було заявлено пошкодження переднього бамперу з правої сторони. При отримані документів огляду було зазначено пошкодження: переднього бамперу, дверки передньої правої та розширювача крила переднього правого. Бампер, що складається з 3х частин, мав пошкодження на момент страхування (зафіксовано на фотоогляді), дверка і накладка крила не були внесені в «матеріальні ушкодження». Після вашого звернення було перевірено запис моменту реєстрації події та виявлено, що працівник КЦ не вніс дані по пошкодженню дверки і накладки крила. Зі співробітником проведена відповідна робота. Щодо накладки та полірування дверцят було прийняте рішення про відшкодування, про що Вас додатково було проінформовано. А також проінформовано, що зафіксовані пошкодження на момент страхування згідно з умовами договору не підлягають відшкодуванню. Після підтвердження факту усунення пошкоджень на авто, покриття буде діяти на усі цілі деталі, в т.ч. на передній бампер. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»

Коментарі до відгуку - 4

СКСК2024-10-08 15:53:34
Вітаємо! Підкажіть, будь ласка, номер справи/договору для перевірки інформації, адже Ви не вказали ці дані при публікації відгуку та в самому відгуку. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
vviktorvviktor2024-10-08 15:58:13
1.003.24.0012255
СКСК2024-10-08 16:29:45
Дякуємо. Після проведення аудиту справи повернемося з відповіддю. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
vviktorvviktor2024-10-10 10:48:18
На момент страхования меня не предупреждали, что выявили повреждения, и на бампер не будет распостроняться страховка! Вы просто ищете поводы не платить! Сначала Вы не вносите в список накладку и повреждения двери, нужно что то Вам доказывать. Вести диалог и тратить свое время, нет желания с компанией, просто хочу чтоб люди знали что в Вашей компании работают не компетентные люди и имея даже договор КАСКО с Вашей компанией, должны понимать, что Вы будете увиливать от возмещении ущерба.
Відгук успішно відредаговано