Мінфін - Курси валют України

Встановити

Дуже сумно що діклорація сервісу та переваг не співпадає з рельністю

1/5
UginFom2024-09-11 14:15:54
Мене звати Євген. Мене звати Євген.з ARX вже дуже багато часу. вже не пом'ятаю скільки. десь з 2015 року. але нажаль щось пішло в них не туди. КАСКО на авто. остання сітуація яка ставити крапку у моїй співпраці з даною компанією. Пишу номер справи може комусь з компанії буде цікаво (1.003.24.0012456 та 1.003.24.0012427). Зареєстрував подію. все як завжди. через гарячу лінію. Далі були формальності реєстрації. Проходіть час ніхто не телефонує. сам через дзвінки та довгі з'єдня з менеджерами виясняю що мої звернення ще обробляються. далі лишаю авто на станції, яку дає компанія, хоча весь час співпраці обслуговували тільки на офіційних дилерах. Проходіть час ніхто не телефонує а через тиждень приходить лист в якому відмова в ремонті. ще раз ніхто не телефонував, не питавши обставини, не ставлячи уточнюючих питань. відмова та привіт. так це не працює. для чого КАСКО — щоб бути впевненим що всі твої ризики захищені. нікому не раджу цю комппнію. персонал не дуже вічливий. складається враження що ти в кого щось хочеш забрати. нажаль всі ті роки спільної співпраці коту під хвіст. Будьте уважними обираючи страхову компію
Arx
11 сентября 2024, 17:40
Вітаємо! В першу чергу хочемо сказати, що нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження, адже компанія завжди виконувала та продовжує виконувати свої зобов’язання (за 2024 рік компанія провела відшкодування за вашим договором понад 180 тис грн.) Щодо ситуації описаної в вашому відгуку: результати перевірки показали, що Ви повідомили про подію 26.08.2024 (після 18.00), 27.08.2024 спеціаліст з 5го разу зміг Вам додзвонитися (всі дані фіксуються), Вам погодили СТО згідно з умовами Договору страхування. 03.09.2024 р. Ви залишили запит, що вже були на огляді, Вас проінформували, що СТО готує рахунок та найближчим часом надішле матеріали в СК. 03.09.2024 отримані матеріали огляду, 05.09.2024 р. Вам надіслали лист про відмову, оскільки згідно з умовами договору, а саме п. 29.4.7. СК не покриває Втрату експлуатаційних якостей (незначні пошкодження (сколи) лакофарбового покриття без утворення деформацій внаслідок постійного впливу дрібних часток асфальтного покриття, бітуму тощо). Враховуючи вище викладену інформацію, компанія не порушила свої зобов’язання. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»

Коментарі до відгуку - 1

natashaGranatashaGra2024-09-23 19:37:40
А я как потенциальный клиент считаю, что страховать что либо здесь опасно. Единственная задача кампании не выплатить денег
Відгук успішно відредаговано