Відморозились
1/5
Тут оформлялось КАСКО коли я купляв автомобіль в кредит. Після виплати кредиту на наступний рік вирішив обрати також її.
І нажаль страховка знадобилась через невелику ДТП наприкінці січня. Відразу подзвонив на гарячу лінію, домовились про візит на СТО.
Не можу не відмітити одну дрібницю. Автоділер під загальною назвою має декілька салонів і СТО при них, в тому числі є окремий автосалон для мого бренда. Коли я отримав СМС с пропозицією відвідати СТО там була лише назва ділера, але не вказана адреса чи назва автосалону. 30 січня я приїхав до автосалону свого бренда, вже після огляду і калькуляції з‘ясувалось що треба їхати на іншу СТО в інший день бо і часу не було і вимкнення світла не давали можливість зробити це відразу.
Довелось приїхати ще раз вже 2 лютого. Автомобіль був ще раз оглянутий, рахунок для страхової підготовлений і я став чекати СМС від страхової про оплату.
Але час йшов, а відповіді не було. 9 лютого приїхавши в місто по справах випадково знайшов офіс компанії де вирішив дізнатись про стан справ. Попередньо перед цим дзвонив в страхову і мені сказали що ще не отримали рахунок від СТО. В офісі сказали що рахунок отримали і справа на стадії погодження. Заспокоєний продовжував чекати на результат. Але відповіді все не було. Минулими вихідними ползвонив до страхової, а по телефону мені знов розповідають байку що не отримали рахунок. До слова під час дзвінка усно мені сказали що через порушення при оформленні заявки мені скоріш за все буде відмовлено. Вчора знов з’їздив на те друге СТО що має договір зі страховою, запитав в них копію рахунку для себе — мені його відразу розпечатали, тож рахунок готовий. До слова він такий самий як рахунок з першого СТО. Варіант що СТО чомусь його не надсилає до страхової вважаю казкою.
Тож виникають два питання:
— чому страхова мені бреше по телефону про те що неотримала рахунок від СТО?
— чому страхова досі не ухвалила рішення по справі, тим більш якщо ви і без рахунку вирішили робити відмову?
І нажаль страховка знадобилась через невелику ДТП наприкінці січня. Відразу подзвонив на гарячу лінію, домовились про візит на СТО.
Не можу не відмітити одну дрібницю. Автоділер під загальною назвою має декілька салонів і СТО при них, в тому числі є окремий автосалон для мого бренда. Коли я отримав СМС с пропозицією відвідати СТО там була лише назва ділера, але не вказана адреса чи назва автосалону. 30 січня я приїхав до автосалону свого бренда, вже після огляду і калькуляції з‘ясувалось що треба їхати на іншу СТО в інший день бо і часу не було і вимкнення світла не давали можливість зробити це відразу.
Довелось приїхати ще раз вже 2 лютого. Автомобіль був ще раз оглянутий, рахунок для страхової підготовлений і я став чекати СМС від страхової про оплату.
Але час йшов, а відповіді не було. 9 лютого приїхавши в місто по справах випадково знайшов офіс компанії де вирішив дізнатись про стан справ. Попередньо перед цим дзвонив в страхову і мені сказали що ще не отримали рахунок від СТО. В офісі сказали що рахунок отримали і справа на стадії погодження. Заспокоєний продовжував чекати на результат. Але відповіді все не було. Минулими вихідними ползвонив до страхової, а по телефону мені знов розповідають байку що не отримали рахунок. До слова під час дзвінка усно мені сказали що через порушення при оформленні заявки мені скоріш за все буде відмовлено. Вчора знов з’їздив на те друге СТО що має договір зі страховою, запитав в них копію рахунку для себе — мені його відразу розпечатали, тож рахунок готовий. До слова він такий самий як рахунок з першого СТО. Варіант що СТО чомусь його не надсилає до страхової вважаю казкою.
Тож виникають два питання:
— чому страхова мені бреше по телефону про те що неотримала рахунок від СТО?
— чому страхова досі не ухвалила рішення по справі, тим більш якщо ви і без рахунку вирішили робити відмову?


