Мінфін - Курси валют України

Встановити
Arx

Відділення Arx: Львів, вул. Наукова, 7-А

Назад

Львів, вул. Наукова, 7-А

вул. Наукова, 7-А

0 800 300-054

+38 032 224-48-00

+38 067 507-16-09

+38 096 743-53-28

-

Відгуки про відділення — 1

Відгуки про відділення — 1

2/5
TarasBM2023-03-19 12:59:40
Термін дії автоцивілки підходив до кінця, зі мною зв‘язався спеціаліст, який оформляв попередні договора, і запропорував оформити договір дистанційно. Мені такий варіант підійшов і я погодився. Так як нічого не змінилось порівняно з попереднім роком, то новий договір я не вимагав надіслати відразу. На пошту прийшов тільки рахунок про оплату, по якому я його оплатив онлайн на сайті АРХ за два дні до початку дії (в п‘ятницю).
Але в неділю, коли старий договір вже не діяв і мав б бути активний новий договір, я нічого не знайшов в додатку АРХ. На сайті МТСБУ по номеру авто дійсного договору не виявилось також.
Звичайно, що спеціаліст, який мені оформляв договір, не виходив на зв‘язок у вихідний, то написав у службу підтримки. Там підтвердили, що дійсного договору для мого авто не було. В рахунку на оплату були два номера, але, як сказала підтримка, ні один з них не був номером договору по якому я б міг отримати якусь інформацію. При тому, що підтримка відповідала загальними фразами, типу «для вашого авто немає активного договору», «зв‘яжіться із спеціалістом»(який не доступний у вихідний), «кошти можуть йти до 3 днів і тоді тільки побачу договір» і не пропонувала ніяких шляхів вирішення проблеми. А проблема в тому, що оплативши договір страхування, я опинився в ситуації без діючої автоцивілки і при настанні ДТП не відомо що було б потрібно показувати поліції і які наслідки могли б бути.

Спеціаліст, який мені оформляв договір, міг десь помилитись, але якщо вже був сформований рахунок на оплату на сайті, який відображався там як оплачений, то важко повірити, що маючи цю інформацію, не можна вирішити мою проблему в цей самий день.

Вже багато років оформляю каско і автоцивілку на всі свої авто в цій страховій. Страхових випадків не було, тому важко оцінити наскільки все було б добре. Як «вирішувалась» дана ситуація мені не сподобалось.
Arx
20 марта 2023, 10:40
Вітаємо! Дякуємо за зворотній зв'язок. Нам дуже прикро, що у Вас склалася така ситуація з оформленням договору. Ми завжди намагаємось бути на зв’язку з нашими клієнтами та допомагати у вирішенні будь-яких питань. Будемо дуже вдячні, якщо Ви залишите номер попереднього договору, щоб ми могли детально розібратися у ситуації та повернутися до Вас із зворотною відповіддю по ситуації, що склалася. З повагою, Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»