Найгірше що є
1/5
Ненавиджу всією душею цю контору.
Нажаль роботодавець заключив з ними договір. Вже другий рік неможу через цих *** вилікуватись. То ви не встигли в 30 днів так препарати хрін тобі плати сам. В цьому році пішов до лікаря вона написала таке що ледь У Вас не возростне що нічого не прогарантували. Аналізи які не прогарантували не здавав вирішив схожу пізніше до іншого лікаря а тепер все підпадає під гарантію і знову шуруй бо ви ж за два місяця рекомендації лікаря не виконали які страхова непрогарантувала в вигляді зонду. Лікарь виписала стіки від печіі які якимось чином панкреатит і мої хвороби повинні буди вилікувати бо вона бачила синдром подразненого кишечника з неба. Панкреатит цей діагноз мені ставили в минулому році, він був! Взяв і повинен був зникнути якимось чином від стіків від печії. Ненавиджу. Будьте ви прокляті. Як тільки на роботі буде голосування чи продовжувати з вами договора то з привеликим задоволенням напишу НІ 🙅
Нажаль роботодавець заключив з ними договір. Вже другий рік неможу через цих *** вилікуватись. То ви не встигли в 30 днів так препарати хрін тобі плати сам. В цьому році пішов до лікаря вона написала таке що ледь У Вас не возростне що нічого не прогарантували. Аналізи які не прогарантували не здавав вирішив схожу пізніше до іншого лікаря а тепер все підпадає під гарантію і знову шуруй бо ви ж за два місяця рекомендації лікаря не виконали які страхова непрогарантувала в вигляді зонду. Лікарь виписала стіки від печіі які якимось чином панкреатит і мої хвороби повинні буди вилікувати бо вона бачила синдром подразненого кишечника з неба. Панкреатит цей діагноз мені ставили в минулому році, він був! Взяв і повинен був зникнути якимось чином від стіків від печії. Ненавиджу. Будьте ви прокляті. Як тільки на роботі буде голосування чи продовжувати з вами договора то з привеликим задоволенням напишу НІ 🙅

3 декабря 2025, 12:34
Шановний клієнте,
Дякуємо, що знайшли час поділитися своїм досвідом, хоча ми щиро засмучені тим, що він виявився настільки негативним. Ми розуміємо ваше розчарування і гнів, і приносимо наші вибачення за завдані незручності.
Ми уважно розглянули ваш відгук та проаналізували ситуацію. Згідно з наданою інформацією, ключові проблеми, які виникли у вашому лікуванні, пов'язані з некоректними призначеннями та рекомендаціями лікаря, а також з їхньою невідповідністю вашому діагнозу, зокрема панкреатиту.
Ви абсолютно слушно зауважили, що лікар виписала «стіки від печії», які не могли вилікувати діагностований вам панкреатит. Це є професійною помилкою лікаря. Страхова компанія «Арсенал Страхування» покриває витрати на лікування, яке призначає медичний заклад,.
Якщо лікар вніс в медичну документацію неточні або неповні дані, або ж призначив процедури (як-от зондування) чи препарати, які не відповідають чинним медичним протоколам для вашого діагнозу, то страхова компанія, керуючись умовами договору та медичним обґрунтуванням, дійсно може відмовити у гарантії оплати таких необґрунтованих послуг. Ми діємо в рамках медико-економічної експертизи.
У більшості програм ДМС діють часові обмеження на виконання призначень, щоб забезпечити безперервність і ефективність лікування. Якщо лікар вносить зміни у схему лікування чи ви затримуєте початок, це може вимагати нового звернення та обґрунтування.
Наші дії та подальші кроки
1. Ми негайно проведемо перевірку медичного закладу та лікаря, які надавали вам консультацію та призначення. Ми регулярно перевіряємо наших партнерів, і подібні випадки є підставою для припинення співпраці з некомпетентними фахівцями.
2. Ми переглянули випадок та організували для Вас всі обстеження, так як ми несемо відповідальність за дії лікаря з клініки партнера.
Ми ще раз підкреслюємо, що Ваша скарга виявила серйозну проблему в якості медичних послуг, наданих фахівцем, з яким ми співпрацюємо. Ми запровадимо всі заходи, щоб відновити Вашу довіру і забезпечити Вам якісне лікування.
З повагою та надією на розуміння,
Служба підтримки клієнтів Страхова компанія «Арсенал Страхування»
Дякуємо, що знайшли час поділитися своїм досвідом, хоча ми щиро засмучені тим, що він виявився настільки негативним. Ми розуміємо ваше розчарування і гнів, і приносимо наші вибачення за завдані незручності.
Ми уважно розглянули ваш відгук та проаналізували ситуацію. Згідно з наданою інформацією, ключові проблеми, які виникли у вашому лікуванні, пов'язані з некоректними призначеннями та рекомендаціями лікаря, а також з їхньою невідповідністю вашому діагнозу, зокрема панкреатиту.
Ви абсолютно слушно зауважили, що лікар виписала «стіки від печії», які не могли вилікувати діагностований вам панкреатит. Це є професійною помилкою лікаря. Страхова компанія «Арсенал Страхування» покриває витрати на лікування, яке призначає медичний заклад,.
Якщо лікар вніс в медичну документацію неточні або неповні дані, або ж призначив процедури (як-от зондування) чи препарати, які не відповідають чинним медичним протоколам для вашого діагнозу, то страхова компанія, керуючись умовами договору та медичним обґрунтуванням, дійсно може відмовити у гарантії оплати таких необґрунтованих послуг. Ми діємо в рамках медико-економічної експертизи.
У більшості програм ДМС діють часові обмеження на виконання призначень, щоб забезпечити безперервність і ефективність лікування. Якщо лікар вносить зміни у схему лікування чи ви затримуєте початок, це може вимагати нового звернення та обґрунтування.
Наші дії та подальші кроки
1. Ми негайно проведемо перевірку медичного закладу та лікаря, які надавали вам консультацію та призначення. Ми регулярно перевіряємо наших партнерів, і подібні випадки є підставою для припинення співпраці з некомпетентними фахівцями.
2. Ми переглянули випадок та організували для Вас всі обстеження, так як ми несемо відповідальність за дії лікаря з клініки партнера.
Ми ще раз підкреслюємо, що Ваша скарга виявила серйозну проблему в якості медичних послуг, наданих фахівцем, з яким ми співпрацюємо. Ми запровадимо всі заходи, щоб відновити Вашу довіру і забезпечити Вам якісне лікування.
З повагою та надією на розуміння,
Служба підтримки клієнтів Страхова компанія «Арсенал Страхування»
