Врегулювання по КАСКО
1/5
Дуже незадоволені роботою СК Арсенал. Договір КАСКО 195/24-Тз/Дп/10 від 22.01.2024. Починаючи від реєстрації ДТП, оператори кажуть що не бачать деталей вашого договору під час реєстрації страхового випадку, не можуть правильно зорієнтувати щодо подальших ваших дій що призвело до відмови (просто питання чи викликали ви поліцію не дорівнює рекомендації її викликати) та закінчуючи повною відсутністю зворотнього звʼязку що засмучує більш всього.
Менеджер з врегулювання ігнорував наші повідомлення, а коли ми подзвонили спитати що з нашою справою, нам у зверхньому тоні було сказано що нам відмовлено і типу чого ми дзвонимо бо нам все розписали у письмі яке ми не отримували. От так ми і дізналися у відмові яка вже була понад два тижні тому і нам ніхто не подзвонив повідомити про це та не надіслав листа.
Проблема навіть не у відмові (хоча і тут є питання), а у відсутності нормальної комунікації з клієнтами які купили КАСКО за немаленькі гроші. Але дякуємо вам за такий досвід, подовжувати з вами договір більше не будемо і нікому вас радити не будемо. По другій машині у сімї страхуємо машину по КАСКО у іншій страховій, там все геть по іншому у кращу сторону по всім пунктам, до них і перейдемо.
Менеджер з врегулювання ігнорував наші повідомлення, а коли ми подзвонили спитати що з нашою справою, нам у зверхньому тоні було сказано що нам відмовлено і типу чого ми дзвонимо бо нам все розписали у письмі яке ми не отримували. От так ми і дізналися у відмові яка вже була понад два тижні тому і нам ніхто не подзвонив повідомити про це та не надіслав листа.
Проблема навіть не у відмові (хоча і тут є питання), а у відсутності нормальної комунікації з клієнтами які купили КАСКО за немаленькі гроші. Але дякуємо вам за такий досвід, подовжувати з вами договір більше не будемо і нікому вас радити не будемо. По другій машині у сімї страхуємо машину по КАСКО у іншій страховій, там все геть по іншому у кращу сторону по всім пунктам, до них і перейдемо.
