Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися

Не работает сб

1/5
rinvaleri2025-01-03 19:19:54
Я закрыла свой кабинет ещё 23 или 24 декабря, сегодня, 3 января кто то пытался взять кредит в моем заблокированном кабинете? На вопрос на горячей линии не ответили. Вас взломали? Или вы раздаете данные кому ни попадя? Я хочу услышать пояснения, как так получилось
Манівео
6 января 2025, 14:47
rinvaleri,
дякуємо за ваш відгук.

У разі спроби входу до вашого особистого кабінету третьою особою, вам на ваш фінансовий номер та вашу електронну адресу надійде повідомлення про цю дію. Таким чином, ми просимо повідомити нас, якщо вхід до особистого кабінету ініційований не вами, або ж негайно змінити пароль до входу в особистий кабінет та перевірити конфіденційність збереження ваших персональних даних (паспорт, ідентифікаційний код, і т.п.). Про всі дії, які виконує користувач в особистому кабінеті (оформлення кредиту, зміна персональних даних) надходить повідомлення на фінансовий номер телефону.
Змінити фінансовий номер телефону без авторизації в особистому кабінеті можливо лише в тому випадку, коли відомі всі персональні дані користувача. Тому, ми ще раз просимо їх нікому не повідомляти.

Конфіденційність ваших персональних даних — наш головний приорітет. Якщо у вас виникають питання стосовно зміни фінансового номеру, паролю абощо, будь ласка, зверніться на нашу гарячу лінію або електронну адресу support@moneyveo.ua. Ми з радістю вам допоможемо.

З повагою, Тетяна.

Коментарі до відгуку - 0

Щоб залишити коментар, необхідно увійти або зареєструватися
Відгук успішно відредаговано
Отримати кредит