Мінфін - Курси валют України

Встановити

Заблоковано карточку чоловіка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
ri4ka 27 лютого 2012, 23:57
На даний момент я перебуваю у відпустці по догляду за дитиною до трьохрічного віку. Сину зараз більше року, це у нас перша дитина, відповідно весь мій особистий дохід складає 130 грн щомісяця. Мій чоловік віддав у моє розпорядження свою зарплатну карточку, яка відкрита у ВТБ банку. ДО сьогоднішнього дня проблем як таких не було. Проте сьогодні зранку я не змогла отримати доступу до коштів на рахунку, мало того я не змогла навіть проглянути баланс у жодному банкоматі, що, зауважу, раніше було можливим. Перезвонивши на 0800507760 мені насамперд сказали, що я не можу отримати інформацію по даному рахунку, так як це не мій рахунок, саму карточку заблоковано (якимось дивом було неправильно введено пінкод, хоч пінкод я пам«ятаю добре і ніяк не могла тричі підряд помилитися), а розблокувати може тільки чоловік особисто задзвонивши у банк. ПРоблема в тому, що чоловік на даний час перебуває у відрядженні закордоном. і ообисто задзвонити їм не може. Чому банк не може розблукувати картку від мого імені? Адже я володію всією інформацією щодо цього рахунку. Лише тому що у мене не чоловічий голос????? А якби відразу зателефонував хтось із знайомих із чоловічим голосом, то зауваження що то є не мій рахунок відпали б самі собою?
Я розумію про збереження банківської таємниці клієнта і т.п. Даний момент ставлю в заслугу банку. Проте зараз я не маючи доступу до коштів не можу купити дитині необхідних ліків (((( І страшенно сердита на банківських менеджерів, які не можуть дати нормальної відповіді на запитання щодо розблокування й відверто хамлять.
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 лютого 2012, 13:14
Доброго дня, ri4ka.
Ви опинилися в нестандартній ситуації, але, справді, відповідно умов безпеки банку заблокувати чи розблокувати картку може лише її власник. Якщо ж менеджери банку надали Вам інформацію в неналежній формі, як Ви зазначили вище, просимо Вас повідомити в якому саме відділенні (номер чи адреса) та з яким менеджером трапилося таке непорозуміння?

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися