Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Банк Власний Рахунок

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
0969195789 23 грудня 2023, 6:58
Заблокували рахунок через два дні після відкриття рахунку
Ukraine12233444 12 грудня 2023, 11:42
Прийшло декілька транзакцій на поповнення картки, все ок Вивела
Сьогодні прийшла сума, вивести неможна
Блок на видаткові операціі
Лише розгляд відповіді на їх лист триває 10 робочих днів (шок)
Олег Ощипок 29 листопада 2023, 22:05
Доброго вечора.
Співпрацюю з банком уже давно, та використовую його для власник потреб.
22 листопада я отримав кошти у розмірі 6269 грн. на карту БВР за продаж свого старого ноутбука HP.
Карту завжди використовував для власних цілей, та ніколи не було проблем, але в останньому платежі за продаж ноутбука, банк побачив шахрайство.
Після розмови з підтримкою, була написана спеціальна заява, в якій було вказано за що я отримав ці кошти.Банк на зворотній звʼязок не виходить, та просто заставляє чекати.
На даний момент картою користуватись неможу, а це була моя основна карта для розрахунків.
Після останніх подій маю намірення припинити обслуговування у цьому банк, та нікому не рекомендую відкривати рахунок там.
Пропоную щоб підтримка БВР якнайшвидше звʼязалася зі мною, та вирішила цю неприємну ситуацію.
Владислав Коваленко 22 листопада 2023, 18:49
Банк заблокував на проведення перевірки походження платежів. Доволі швидко прийняли всі надані документи та розблокували рахунок. Підтримка оперативна і приємна. «Ізібанк» в цей же час 30+ днів не відповідав на запити і аналогічні документи не прийняв та відмовив в обслуговуванні.

Знімаю бал тільки за те, що чув, що з даного банку взагалі не рекомендують відправляти p2p, бо банк каже, що «він створений не для цього». Але для цього у мене є інші банки. Для «Сільпо» БВР підходить ідеально
Chest26 15 листопада 2023, 9:29
Здравствуйте.Хочу посоветовать вам не открывать счета в этом банке.Так случилось что у меня был открыт счёт.У меня есть хобби «пчеловодство» и раз в год я задаю мед оптом (сумма была 67 тыс) В этом году я решил получить деньги на карту и по дурости выбрал данный банк.Предварительно набрал в поддержку и спросил могу ли принять данный платеж и объяснил за что и то что в случаи чего у меня есть подтверждающие документы, мне ответил «все хорошо, можете переводить» перевод был на расчетный счёт.По итогу банк заблокировал мне карту и разорвал сотрудничество, ссылаясь что я не могу использовать карту в таких целях …И то что я должен получать на счёт фопа.На все мои аргументы что я не веду какой то даже малый бизнес и на сумму 67 тыс в год мне нет смысла открывать ФОП и то что данный платеж можно потрогать к продаже кровати, все это было проигнорировано.Вывод какой, даже если у вас есть все документы и деньги максимально чистые, сотрудникам банка плевать.
Павло Мокрієнко 19 жовтня 2023, 17:39
Знімав гроші за кордоном. Начебто все гаразд.

Провели ще одне зняття коштів, коли я вже був в Україні. Зробили повернення (самі), але гроші на рахунок так і не повернули.
Звернувся в підтримку, оформили звернення. Пообіцяли протягом двох днів вирішити проблему.
На третій день знову звернувся в підтримку (бо ніхто нічого не вирішував), оформили ще одне звернення, пообіцяли наступного дня зі мною зв’язатись.
Наступного дня ввечері знову звернувся в підтримку, запропонували оформили ще одне звернення на звернення.
Виходячи з попередніх відгуків бачу, що найкраще було б оформити звернення зразу в НБУ.
Larysa928 17 жовтня 2023, 11:32
Ніколи не зв’язуйтеся з цим банком!!! Якщо у вас є картка, швидко знімайте кошти з неї, поки не пізно, закривайте рахунок, а карту краще викиньте!!! Бо заблокують вам рахунок без попередження і будуть вас кормити завтраками безкінечно!!! Не робіть чужих помилок, збережіть собі нерви!!!
IlliaRS 9 жовтня 2023, 11:51
02.10.23 — відправив платіж за IBAN. Через півгодини зателефонувала працівниця банку і повідомила — неправильно вказано ІПН, кошти повернуться на рахунок за 3 дні. 05.10.2023 — дзвоню в банк, питаю де гроші, відповідь треба чекати — не 3 дні, а 5 днів. 09.10.2023 — дзвоню у банк, де гроші, відповідь — не можу переглянути інформацію, передам фахівцям, очікуйте, а скільки очікувати — працівник підтримки не знає. БВР, де мої гроші???
rudnitskiy 8 жовтня 2023, 13:27
Це якийсь жах, а не банк. Заблокували карту ще у липні, повідомили, що рахунок буде закритий через 10 днів. Пройшло вже повних 3 місяці(вже 4 місяць іде) і до сих пір не можуть закрити рахунок та дати доступ до виведення коштів. На карті у мене залишилось 44 тис грн, а банку просто вигідно не закривати нічого, морозитись та користуватись коштами.
Я спілкуюсь із підтримкою, реакції на те, що пройшло вже стільки часу після моменту блокування просто ніякої, знову пишуть, що рахунок буде закрито через 10 днів, хоча 3 місяці тому писали 1 в 1 теж саме. В підтримці сидять не люди, а роботи, які просто копіюють текст і не бажають розбиратися у ситуації.
Нікому не рекомендую користуватись данним банком. Щей постійні проблеми з додатком (перекази не працюють часто, або взагалі в додаток не заходить).
ПРОШУ ЗВЕРНУТИ УВАГУ НА ЦЕЙ БАНК
Ігор Карабан 4 жовтня 2023, 17:15
Служба підтримки банку, оперативно допомогла мені вирішити проблему з моєю карткою: було блокування, потрібно було підтвердити платіж. Перевірили і розібралися. Тому продовжую обслуговуватися в банку Власний Рахунок. Попередній відгук буду видаляти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ігор Карабан 3 жовтня 2023, 10:45
Заблокували мою банківську карту 5168 1800 1970 0696, написав в службу підтримки, попросили надати підвердження операції на суму 4996 грн. Я надав підтвердження операції. Ці гроші мені відправила моя жінка (цивільна дружина). Тому сумнівів в їх надходженні взагалі немає. Але банк карту, так і не разблокував. Тому раджу вибрати інший банк для користування! Не рекомендую!
Chenurek 29 вересня 2023, 20:56
Це просто жесть. Інших слів не можу підібрати.
Банк обмежив доступ у користанні рахунком, хоть дивних операцій ніяких не було. Це добре, що я встиг майже все перевести на інших рахунок і на остатку залишив 1900…
На початку, все доволі зручно. Притензій не було.
Але коли заблокували рахунок, я подумав, ну звичайна практика, за 1 день все вирішу, Но як я помилявся)
Сьогодні 10 день, як мені ніхто не відповів, всі документи я подав і кожного дня дзвонив в кол центр, на що мені казали, протягом дня, все буде… І так останні 5 днів.
Я щоб знав, відразу б поїхав у банк і всі стосунки з ними розірвав…
Нікому не рекомендую.
8805 23 вересня 2023, 22:31
С утра купил шоколадку в европе за 70 грн. в перерасчете сняло сразу два раза одинаковые суммы. Внимае обратил, но ничего не стал делать. После обеда на заправке с самобслугой сняло 900 грн два раза. Подлдержка сказала очень жаль оскарджуйте трансакцию стоимость оскарження 100 грн. Ждать 45 дней. Как по мне так кидалово чистой воды. Настоятельно НЕ РЕКОМЕНДУЮ банк обходите стороной. Кому надо скину скрины, чек,. Кидалы одним словом
lemki 20 вересня 2023, 13:10
в середині липня побачив декілька авторизацій та списання коштів на карті, які я не проводив. списання відбулося у в'єтнамській валюті на сумму трохи більше 6000грн і після цього була спроба списання 8000грн, але уперлося в баланс по карті

у застосунку немає можливості заблокувати транзакції в екзотичних валютах та банк не звертає увагу на них, я жодного разу не платив у цій валюті, мала спрацювати хоч якась система безпеки

звернувшись до поліції та банку мені запропонували скористатися оскарженням операції, що не вдалося зробити у застосунку через технічні проблеми, форма не відправлялася, прийняли оскарження в телефонному режимі. поінформували, що рішення очікується протягом 45 днів до 9.09.2023. написавши на наступний день я отримав інформацію, що термін по рішенню 20.09.2023. написав сьогодні і мені тепер пишуть, що процедура триває до 180 днів

функціонал із переліком оскаржених транзакцій в додатку не працює, цей екран просто зависає і гіфка завантаження крутиться безкінечно

1. оскаржити операцію можна в застосунку, але цей функціонал не працює
2. по строкам процедури обманюють
3. перевірити статус оскарження можна в застосунку, але цей функціонал не працює

вже прошло фактично 60 днів від дати шахрайської транзакції, мені пропонують почекати ще півроку
Iggrik 5 вересня 2023, 22:01
Я смотрю в августе счета заблокировали многим, тут нужно обращаться в суд это не банк, а позор… Заблокировали счёт с подозрением на мошенничество, а поддержка для красоты, пишешь на почту, Вайбер, звонишь, а процесс стоит на месте, у меня помимо зарплаты на карту приходили деньги от МФО я им всё отправил, но они специально тянут время, начиная с 22-го августа и по сей день никакого решения, каждый день кормят завтраками, у меня по МФО начали конские проценты начислять благодаря этому банку, никогда не сотрудничайте с ними, где вы видели что МФО поддержка лучше работает в десятки раз чем этот банк? Как только разблокируют счёт сразу в помойку этот банк и буду всем говорить чтобы переставали с ними сотрудничать.
ArcticWarrior09 27 серпня 2023, 9:52
Зачем Сильпо сделали себе карманный банк в целом понятно, но зачем они туда гонят людей нет.
Сухой остаток и выводы:
1. Поддержка, как понятие, отсутствует. Есть секретари, которые пересылают туда сюда сообщения и клиентов абсолютно не анализируя вопросы/проблемы и т. д. Соответственно если вы столкнулись с проблемой, а здесь они будут 100%, то мои поздравления… Эти проблемы только ваши.
2. Главные ценности этого «банка» скидки в Сильпо и больше баллов за покупки, но тут тоже есть нюансы и фактически выполнение даже собственных обещаний не происходит.

Исторические факты:
Сделал заказ в Сильпо с доставкой. Оплата онлайн отвалилась на сайте уже давненько, а значит скидки на конкретные товары при оплате картой БВР уже не работают. Ну допустим, заказ все равно провел. Приехал курьер с терминалом, оплачивал картой БВР и о чудо… каким то магическим образом у меня с карты списывается двойная сумма чека. Одна половина реальная сумма покупок по безналу — тут вопросов нет. Вторая половина это фиктивная наличка с комиссией за выдачу, внезапно вышло на самом то деле. Курьер априори не может проводить вот такие операции, ну допустим ошибка, наверное бывает — ок. Много кипиша в Сильпо навел и в принципе через два дня половину суммы «налички» вернули и казалось бы наверное можно успокоиться, но я ошибся. На арену выходит карманный «банк». Сторнировать комиссию мы не можем, хотя не ясно почему, другие могут, а у этих наверное «лапки», при частичном возврате аннулировали все баллы за покупку, общий счетчик месячных расходов для *3 баллов также уменьшен на весь чек (нал и безнал), по наличке ни вопросов, ни претензий, а вот мой собственный безнал зачем убрали не ясно. Ряд звонков и переписок в чатах, но без толку. Оператора буквально нужно настолько сильно любить в ухо, что бы хоть что-то начал делать, но это что-то просто пересылание кого-нибудь куда-нибудь и на том… В общем вопрос так и не решен и операторы, с которыми мне посчастливилось общаться, даже не могут понять суть всей проблематики, видят только то, что им удобно или то что понятно, а это, к сожалению, совсем не много. Стучать больше некуда, так что если у кого есть большие ожидания от сотрудничества с этим «банком», то будьте осторожны. Не делайте все ставки на вот это и не храните там все свои деньги, ну и само собой будьте готовы к квестам…
IrinaBlack 26 серпня 2023, 23:05
Открыла виртуальную карточку Власный Рахунок, пополнила её на 3000 грн на кассе в Сильпо и тут же хотела расплатиться за товар, операцию отклонили. Позвонила на горячую линию, сказали что какой то произошёл сбой, будут разбираться. Через 3 дня позвонили и сказали, что мне её заблокировала налоговая. Вроде бы как у меня не закрытый ФОБ… в Дії указано что ФОБ ликвидирован 18 лет назад!!! Потом они сказали мне обратится в Мінюст, может они заблокировали? Мінюст не блокирует карточки. Ну издеваются в этой техподдержке! Они мне посоветовали пойти в налоговую и открыть ФОБ! Я так думаю проще будет жалобу подать в НБУ. 3000 грн это не та сумма чтобы предоставлять документы банку их происхождение. Воруют уже даже мелкими суммами у инвалидов, сняла свою пенсию, закинула на карточку и не могу теперь их забрать, скупиться я не смогла, потому что они все мои деньги забрали.
Yanuska 2 серпня 2023, 12:24
За 0,18 грн кредитного боргу цей банк зняв 467 грн комісії. Кажуть, у нас такі правила, ви не погасили повністю суму.
Навіть не думайте відкривати тут рахунок
Микола Шевченко 1 серпня 2023, 12:13
Просто жах. Відчуваю себе пограбованим. При користуванні даним банком будьте готові до того, що кошти на рахунку цього банку — це вже не ваші кошти. Банк може в будь-який момент в односторонньому порядку заблокувати ваші кошти і штучно тягнути вирішення проблеми, щоб максимально довгий час безкоштовно користуватися вашими грошима.

Певний час користувався карткою БВР.
24.05.23р. отримав листа на електронну пошту від банку Восток з проханням надати додаткову інформацію і документи.
25.05.23р. надіслав у відповідь усю необхідну інформацію і підготовлені документи.
30.05.23р. повторно отримав точно такого ж листа, на що одразу відповів, що вже надав інформацію.
Надалі без проблем користувався послугами банку. І ось:
24.07.23р. мій рахунок заблоковано з великою сумою коштів (усі кошти, що в мене взагалі є).
Заблоковані всі видаткові операції без жодного коментаря чи пояснення.
25.07.23р. після наполегливого спілкування з представниками банку в чаті, яке ініціював я сам, мені на пошту знову надіслали такого листа.
І я надав у відповідь усю необхідну інформацію і усі документи в той же день, 25.07.23р.
Також при спілкуванні у чаті виявилося, що нібито мій рахунок заблоковано ще з 17.07.23р. Жодного повідомлення про це я ніде не отримував. Ні смс на телефон, ні на електронну пошту, ні в додатку банку, ні в телеграмі чи вайбер, ніде! Тим не менше, це не завадило банку пропустити і прийняти мої зарахування на картку 24.07.23р, а от уже користуватися своїми ж коштами зась!!!
28.07.23р. я знову отримав точно такого ж листа. Навіть 2 листа! Точно з однаковою інформацією. Один з текстом у повідомленні, інший лист порожній з файлом pdf у додатках, в якому просто точно такий же текст.
На ці листи я знову відповів, що вже надав усі документи. Попросив їх розглянути і розблокувати видаткові операції.
31.07.23р. я отримав ще два листа (однакові) з текстом:
«Шановний клієнт, дякуємо, що обрали наш банк!
До початку отримання послуг, будь ласка, ознайомтесь з правилами надання продуктів та банківських послуг…» і посиланнями на чат підтримки.
Перейшовши за цим посиланням я потрапив до чату підтримки банку Восток, де вкотре пояснив свою проблему і попросив допомоги. На це представники банку мені повідомили, що знати нічого не знають, не бажають зі мною спілкуватися і направили задавати всі питання в чат підтримки БВР.

Регулярно пишу в чат підтримки БВР, пояснюю ситуацію, прошу допомоги, запитую чи можу я ще чимось допомогти, говорю, що можу додатково надати будь-який необхідний документ чи документально пояснити (підтвердити) будь-яку (кожну) транзакцію по рахунку. Кожного разу мене тільки відправляють і посилають чекати. Чому розгляд подібної інформації і вирішення питання в інших банках займає біля однієї години, а банку БВР з банком Восток потрібна вічність, я не можу зрозуміти. Але на питання скільки чекати (який максимальний термін) мені дають кожного разу різні відповіді, цитую:
-«потрібно очікувати» (без жодних термінів)
-«розгляд звернення 2 робочих дні»
-«чекати відповідь на пошту протягом 3 робочих днів»
-«треба очікувати, точного терміну розгляду немає» (тобто вічно мабуть, грабіж)
-«точного терміну опрацювання цих документів немає, треба очікувати»
-«Термін розгляду звернення — не більше одного місяця»
-«Загальний термін розгляду звернення не повинен перевищувати сорока пʼяти днів.»
І далі: чекайте, чекайте, чекайте.

Я виконую свої обов’язки і одразу ж надав інформацію. На основі цієї інформації банк може мені подякувати і розблокувати рахунок, закрити рахунок або надати пояснення у подальшому утриманні моїх коштів, щоб я міг надалі це оскаржити. Банк нічого не робить і ігнорує мої прохання прийняти рішення. Ігнорує і прохання закрити рахунок в такому разі.
Інші банки перевіряють подібну інформацію в режимі онлайн з клієнтом протягом однієї години. Тому, у мене складається враження, що банк Восток (чи БВР) умисно штучно утримує мої кошти під виглядом розгляду, щоб в цей час безкоштовно користуватися моїми коштами. Пройшло уже багато часу. Питання не вирішене. Банк викрадає кошти клієнтів у своїх цілях і тримає їх під виглядом перевірки.
fatchenko 28 липня 2023, 1:15
Приложение глючит и не открывается «Збирай на мрії». После того как вложил 10000 Грн под 5% в «Збирай на мрії», функция перестала открываться. Обновление приложения, переустановка приложения, изменения вайфая на мобильный интернет, как предлагает та поддержка, всё это не помогает. Техподдержка пишет ошибка разработчиков, ждите обновления приложения, жду уже неделю, а мне нужно вывести определенную сумму. Но все морозятся, обращаюсь каждый день, отвечают заявка подана, но мне деньги надо снять, а не обновления ждать неделями…
Головна / Банки України 🏦 / Банк Власний Рахунок 💰 / Відгуки про Банк Власний Рахунок 📝