Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відгуки про Банк Власний Рахунок

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
перевіряється
Vikaaa7e8w9 5 грудня 2025, 8:19
Прошу здійснити перевірку АТ «Банк Власний Рахунок» у зв’язку з грубими порушеннями моїх прав як клієнта та нормативних актів НБУ, що призвели до блокування доступу до власних коштів у сумі 13 000 грн.

ОПИС КОНКРЕТНИХ ДІЙ ТА ПОВЕДІНКИ БАНКУ:

1. Відмова від дистанційної ідентифікації:
— Я запропонувала пройти ідентифікацію через відео, Дія.Підпис, селфі з паспортом або е-підпис. Банк відповів: «На жаль, відеоверифікація у нашому банку неможлива» та «Дистанційно змінити номер неможливо». Ці заяви суперечать ст. 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації доходів…» та постановам НБУ № 107 і № 141.

2. Абсурдні та нелогічні вимоги:
— Вимагають **старий паспорт**, хоча документ змінено у встановленому законом порядку.
— Вимагають **дату укладення договору**, але відмовляються пояснити, як її дізнатись.
— Вимагають **копію договору**, але відмовляються надсилати, мотивуючи: «Ви не авторизовані».
— Пропонують приїхати особисто, хоча у моєму місті **немає відділень банку**.

3. Маніпуляції та плутанина:
— Представники підтримки плутають «Банк Власний Рахунок» із «Банк Восток».
— Відповідають шаблонами: «Це не наша компетенція», «Ми не можемо допомогти без договору», «Без старого паспорта нічого не зробимо».
— Створюють замкнуте коло: «немає авторизації → не надсилаємо договір → без договору не підтвердимо дані → без старого паспорта нічого не можемо зробити».
— Ігнорують мої пропозиції використовувати законні дистанційні методи.

4. Фактичне блокування коштів:
— Через відмову банку у дистанційній ідентифікації та ненадання договору я **не можу змінити фінансовий номер телефону та отримати доступ до власних коштів**.
— Банк позбавив мене можливості розпоряджатися власними коштами, що суперечить ст. 41 Конституції України та ст. 317, 319 ЦКУ.

ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ТА НОРМАТИВНИХ АКТІВ:

1. Ст. 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації доходів…» — зобов’язання банку забезпечити дистанційну ідентифікацію (відео, Дія.Підпис, BankID, е-підпис). Відмова банку — порушення.

2. Постанова НБУ № 107 від 19.05.2020 — передбачає відеоверифікацію та дистанційні способи підтвердження особи. Банк заявив: «Технічно немає можливості» — безпідставна відмова.

3. Постанова НБУ № 141 — банк зобов’язаний організувати дистанційний доступ, зміну фінансового номера та дистанційну ідентифікацію. Порушення.

4. Закон України «Про фінансові послуги», ст. 12 — банк зобов’язаний надати копію договору на вимогу клієнта. Відмова — порушення.

5. Закон України «Про захист прав споживачів», ст. 4 та ст. 19 — ненадання інформації, суперечливі відповіді, маніпуляції та зневажливий тон підтримки є порушенням.

6. Ст. 41 Конституції України та ст. 317, 319 ЦКУ — порушено право власності та вільне розпорядження власними коштами.

ВИМОГИ ДО НБУ:

1. Провести перевірку АТ «Банк Власний Рахунок» за фактом порушень законодавства та нормативних актів НБУ.
2. Зобов’язати банк надати копію договору клієнта.
3. Зобов’язати банк організувати дистанційну ідентифікацію (відео, Дія.Підпис, BankID).
4. Забезпечити зміну фінансового номера та повний доступ до рахунку.
5. Надати можливість повернути або переказати кошти.
6. Надати офіційну відповідь про результати перевірки та заходи впливу на банк.

Готова надати за запитом скріншоти переписки, фото документів та підтвердження платежу.
Ndrei 4 грудня 2025, 19:45
Самий найгірший банк!
Я зареєструвався, поповнив через касу магазину «Сільпо» карту на 5000грн. і мене заблокували ще минулого року. Написав ще минулого року заяви на закриття усіх рахунків, карток і виделення акаунту та моїх персональних даних (фото, біометричні дані лиця, ПІП, ІПН, адреси реєстрації, мобільного телефону, e-mail).
Сьогодні зайшов перевірити, чи все закрито.

Як виявилося, закрили тільки рахунок і картку. А сам БВР-акаунт з моїми персональними даними продовжує існувати. У нього можна зайти спокійно, відкрити нову карту.

Написав у технічну підтримку, чому не видалили акаунт та мої персональні дані. Мені пояснили, що відповідно до якогось пункту 9 їхніх правил обслуговування відтепер мої персональні дані зберігатимуться в них 50 років без можливості їх видалити.

Подумайте 100 раз перед тим, як надавати свої персональні дані цьому недобанку!
Yevcheniiafdrv 20 серпня 2025, 17:36
13.08.2025 мені було повідомлено про намір банку закрити рахунок. Після цього я самостійно подала заяву на закриття рахунку за власним бажанням (№ 1237903 від 13.08.2025).

Вже 14.08.2025 банк повідомив про погодження закриття рахунку за власним бажанням. Проте в той же день рахунок було повторно заблоковано. Після численних звернень до операторів мені щоразу надаються різні строки розгляду (2 дні, 5 днів, місяць), при цьому раніше було підтверджено перевірку та погоджене закриття.

Вважаю такі дії банку безпідставним затягуванням процесу, що порушує мої права як клієнта.

Я шокована з роботи банку та щиро надіюся, що будуть прийняті оперативні рішення для вирішення даної ситуації.
Browifi 26 травня 2025, 21:33
Банк самостійно заблокував мій рахунок без жодного попередження, звинувативши у стандартних, нічим не підтверджених підозрах щодо «відмивання коштів». Почали вимагати ідентифікаційні коди осіб, які надсилали мені кошти, що є прямим порушенням законодавства України та норм захисту персональних даних.

Після цього банк сам заблокував мою картку, сам закрив рахунок і дозволив вивести лише частину коштів. Із 2000 грн на рахунку мені повернули лише 1000 грн, а решту вкрали під виглядом «банківських послуг за закриття рахунку», який самі ж і закрили!

Це цинічне ***, а не банківське обслуговування. Категорично не рекомендую зберігати гроші в цьому банку. Ви ризикуєте залишитися без доступу до власних коштів у будь-який момент і втратити половину суми, яку вам просто не повернуть — прикрившись «внутрішніми тарифами».

Уникайте БВР банку! Не довіряйте свої гроші установі, яка наживається на клієнтах у найгірших традиціях фінансових афер.
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 травня 2025, 17:52
Відгук зараховано (на 29.05.2025).
Користувач надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
serg201021 9 квітня 2025, 10:04
Банк без всіякої причини заблокував рахунок. Запросив документи про походження коштів. Всі документи на фопа були надані. Банк все рівно їх проігнорував і закрив рахунок. Кошти вивів з мінусом 30% від всієї сумми (по їх словам комісія за виведення коштів після закриття рахунку)
Pozhylov 1 квітня 2025, 11:08
У меня есть карта Власний рахунок с лимитом в 30.000, которые я использовал. Сегодня банк списывает 855 гривен за пользование лимитом. После этого баланс карты составляет -800 гривен. То есть основной лимит 30.000 который потрачен и минус 800 гривенпроценты. Теперь в апреле они пишут мне сумму минимального платежа 1998.58, при этом я должен платить 3% от суммы задолженности. Что мы имеем? А имеем мы сумму задолженности -30800. 3% от этой суммы это 924 грн, но никак не 1998 грн. На мой вопрос оператору я получил невнятно ответ, мол Вы должны отдельно погасить полностью минус который образовался на карте, а это 800 гривен и + 3% от 30.000. Но даже и тут не сходится. Ведь 3% от 30.000 это 900 гривен +800 которые ушли в минус = 1700, но не 1998. Но при всем при этом, почему я обязан покрывать полностью минус и почему он не идёт в счёт общей задолженности? Это такой новый способ заработка на клиентах?
Fantomas2020 11 березня 2025, 15:45
ПАО «БАНК ВОСТОК» (обслуживает карту «Банк Власний Рахунок»), которая выпускалась с целью получения бонусов при покупках в магазинах «Сильпо», «по-тихому», не предупредив клиентов, ввёл комиссию: (30% від залишку на поточному рахунку — Комісія за перерахування коштів при припиненні ділових відносин за ініціативи Банку): https://content.vostok.bank/bvr.com.ua/tariffs/tariffscardUAH.pdf Таким образом, ПАО «БАНК ВОСТОК», стал вторым известным мне после Абанка банком, который решил грабить клиентов, которые ему «не понравились». Такая инициатива со стороны банка только подтолкнёт к выводу со счетов собственных денег физических лиц. Вынужден на всякий случай также вывести все свои деньги в этом банке на счета в других банках. Для возврата денег на счёт предлагаю ПАО «БАНКУ ВОСТОК» отменить эту грабительскую комиссию, поскольку прекратить деловые отношения по инициативе банка возможно не только по причине нарушения правил финансового мониторинга со стороны клиента.
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 травня 2025, 12:09
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/04/30/149888350/
Kirilldani 27 лютого 2025, 8:46
Не советую вам этот банк, без причины блокируют карту, и удерживают деньги, не связываетесь если хотите чтоб ваши деньги заморозили не на определеный срок
tsarar3000 7 лютого 2025, 15:17
Маю 15 інших українських і міжнародних банків, влючаючи банк Восток, завжди реєструвався і користувався не маючи жодних проблем. Маю великий білий дохід і приношу гроші банкам якими користуюсь. Тут, при заповненні типової анкети так же як і для інших банків, відмовили без пояснення причин, у підтримці також відмовились пояснювати причину. Не велика проблема, буду користуватись іншими банками, але цей раджу обходити десятою дорогою
Volodymyr Dozirtsiv 6 лютого 2025, 18:15
Виявив при списанні підписки ютуб мюзік комісію.
Виявилось, що банк 01.12.2024 змінив тарифи, а попередження було в вигляді пуша в додатку від 01.11.2024. Проте в самому пуші було тільки про комісію 30% за закриття рахунку через розірвання договору з ініціативи банку та ІНШІ зміни в тарифах (без деталізації).
Хоча сам НБУ вважає, що має бути повноцінне інформування про зміни, а не якесь шопопало.
Окрім цього підтримка не вміє анульовувати токени на підписку в сервісах з абонплатою як ютуб-мюзік.
Danylo789 27 січня 2025, 12:33
Я програміст, працюв як ФОП і мав офіційних дохід, а зараз працюю по контракту ДіяСіті.

По-перше прийшов лист в один день з тим, що рахунок обмежений, я одразу позвонив у підтримку, там сказали, що все окей, але краще надайте докази, я так і зробив. Наступного дня мене заблокували.

Потім я надав їм:
Я вам уже надау вам:

1. Виписку з усіма квитанціями ФОП

2. Виписку по карті на яку я отримую зарплату

3. Детальний опис операцій які я проводив

4. Скріни квитанцій поповнень мого рахунку

Весь час по пошті мене ігнорують, повторюють одні й ті самі повідомлення, потім таке саме почалося і в чаті підтримки телеграму.

Позвонив на гарячу лінію — сказали розберуться. І через 5 хвилин приходить лист, де мене звинуватили, що я ще й криптовалютою займаюся.
Світлана Савіна 28 грудня 2024, 18:10
Перерахувала кошти із своєї запралатної картки на рахунок БВР і після цього спрацював фін моніторин. Підтвердила кошти і отримала відповідь через два місяці після багатьох смс до даного банку, що банк все-таки вирішив припинити ділові відносини. Пишу добре. Після іще двох місяців багатьох смс закрили рахунок але за мінусом 30% комісії за перерахування коштів на інший рахунок. Це ужас, а не банк. Рекет в законі який знімає 30% комісії за закриття рахунку по своєму бажанню.
Три літри 27 грудня 2024, 22:46
Зазвичай не ставлю оцінку 1. Мені здаєтся що відверті косяки це максимум 2. Але БВР мене переконав що буває гірше. Це при тому що питання як то кажуть не вартує виєденого яйця.

Вже пару тижнів Банк Власний Рахунок рекламує акцію безкомісійної оплати частинами.

Сьогодні банк вчергове нагадав про акцію і я вирішив подивитись як це працює в цьому банку. Вибрав з переліку витрат одну на суму трохи більше 1200₴, мав погасити її трьома платежами на 433₴. Ну дуже смішна сума. Але банк раптом вирішив що ця сума дуже ймовірно не буде повернута і відмовив мені в оформленні оплат частинами. Тобто банк спочатку надіслав пропозицію, а потім її скасував.

По-перше.
Я розумію що банки часто не прораховують наперед чи треба кредитувати конкретного клієнта і розсилають пропозиції кредитів всім підряд. А вже коли клієнт прийде до відділення то тільки тоді починаєтся перевірка. Але ж БВР цілком віртуальний необанк, немає цього кроку «клієнт має прийти у відділення». То нащо розсилати пропозиції як вони дуже легко можуть бути прийняті щоб потім робити реальну перевірку і відмовляти? Це дуже великий негадивний досвід для багатьох клієнтів. Але це все ж справа банку.

По-друге.
Ви реально вважаєте що я не поверну 433 гривні? Реально? Та йдіть ви в дупу!
Полезный комментарий
Три літри 30 грудня 2024, 17:09
Ти просто ненадійний клієнт, навіть для такого невідомого і маленького, відносно топ 10, банку.

І тому банки з топ10 дають мені до 100000₴ кредліміту, так-так. Бо надійним дають міліон, як от тобі.

Oleksandrr12 23 грудня 2024, 14:26
Доброго дня. Стосовно звернення 733496. Хочу закрити рахунок. Вже чекаю +2 місяці.
Подав заяву на закриття рахунку 11.11
Відповідь банка:
-Передав Ваш запит спеціалістам. Відповім тут, у чаті
📌 № звернення 733496
⏰ Термін очікування — до двох робочих днів, але будемо намагатися швидше.

Звернувся до банку 14. 11 знову
Відповідь банка

—  2 дні це приблизний термін, це може зайняти більше часу але по факту вирішення банк вас проінформує

Звернувся до банку 22. 11 знову
Відповідь банка

Дякую за очікування. Перевірив статус Вашого звернення № 733496 яке Ви сформували 11.11.2024 року у 12:55. Розгляд цього запит дійсно може тривати протягом 5 календарних днів, але через Ваше блокування картки перевірка може тривати протягом 30 календарних днів.
Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та задля гарантії безпеки фінансових операцій, ми, як і всі банки України, зобов’язані проводити фінансовий моніторинг рахунків кожного з наших Гостей. Наразі ваш рахунок проходить перевірку. Даний процес може тривати до 30 днів.

Звернувся до банку 23.12 знову
Відповідь банка

Хоча повідомили вам про терміни розгляду, на жаль, знадобилося трошки більше часу ⏳
Ми вже працюємо над вирішенням цього питання та робимо все можливе для того, щоб завершити процес якнайшвидше.

Ніхто нічого конкретного сказати не може (тягнуть час), щоб з нового року застосувати нові правила при розірванні договору -30% (на залишок коштів).
paurin27 21 грудня 2024, 21:18
не работайте с этим банком! я жду возврат денег почти месяц. закрыли счет, каждый день кормление завтраками. отправили деньги, прошло 2 -3 дня, написали что деньги вернулись им на счет. потом еще ждал 2−3 дня, ответили что справою займаються фахівці. прождал еще 2 дня, отправили повторно. деньги так и не пришли. ответили за то чтоб я обратился к банку получения. банк получения сказал предоставить квитанцию. БВР сказали квитанцию ждать до 2 дней. в итоге ни денег, ни квитанции. и опять кормят завтраками. опять они отправили запит до спеціалістів.
не работайте с этим банком.
Skalle 12 грудня 2024, 12:16
Відкрив рахунок у цьому банку робив звичайні перерахування але через місяць до мене постукався фінмоніторінг банку і почалося надайти те надайте се син мені надіслав 5тис.грн, а мені треба надати банку те що син сплатив податки, взяв в борг у друга так тепер треба надати банку документи де друг взяв ці гроші, заблокували мені рахунки і вимагають кіпу усяких документів така співпраця мені несподобалася написав листа в банк про намір закрити рахунок так ні, відповідь що по моєї ініціативі не закриють рахункок, а закриють по ініціативі банку щоб інші банки бачили що саме вони закрили рахунок щоб інші багки бачили що я по їхнім критеріям не благонадійний клієнт короче не рекомендую відкривати рахунок в цій конторі рога та копита (
InfraR 3 грудня 2024, 15:23
Поповнював кожний місяць в 0 щоб залишатися в льготному періоді. В листопаді поповнив теж в 0. Але на жаль не побачів 8 копійок. В дотатку копійкі зроблені як цінники в супермаркеті, тобто розраховано на неуважність. Сьогодні побачив коміссію 80 грн за користування кредитом. Тобто за 8 копійок нарахували 80 грн))) Оператор розповів що якщо льготний період не активований, то виявляеться відсотки нараховуються не на 8 копійок що я вінен банку… а на ті що я брав за 2 місяця, і не має для них значення, що по факту гроші вже давно повернуті.

Такого я ще не бачив, щоб так тупо настьобували…будьте уважними і по можливості не користуйтеся цим банком.
ТС ТС 17 листопада 2024, 4:59
Банк зручний, в сільпо бувають дійсно приємні знижки, проте в банку з’явилась послуга розстрочка, скориставшись нею під час оформлення у самому застосунку вказуючи інформацію — ми спишемо платіж в рахунок власних або кредитних коштіа і не вказали головного, якщо не буде на рахунку коштів як власних, так і кредитних, буде ПРОСТРОЧКА… про такі речі треба писати відразу!!! Скільки % людей відкриває правила та умови банку і читає той дрібний шрифт?) Це треба писати у застосунку відразу під час оформлення, а не десь там, або робити ці правила та умови максимально комфортними для читання! Отже, я написала в банк, з проханням, в якості клієнтоорієнтовності прибрати мені це з моеї кредитної історії, це моє перше прострочення в житті, ну і банк відповів, є правила та умови і давайте допобачення.

Вирішення питання жирний мінус, клієнтоооієнтовність мінус, повернулись до тих часів, коли банк робить все не прозоро, а все прописує дрібним шрифтом.

Моє питання не вирішено, ви будете і далі так в оману клієнтів вводити, поки всв нормальні банки просто вводять картку в овердрафт, що є ок, окрім вас 🤯 жах
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Senya37 28 жовтня 2024, 19:18
Банк чи що вчора відправили мені кошти 10 годин їх небуло потім прийшли і їх мразу заблокували, закриваю рахунок, а там іще кажуть 2 дня ужас іздевательство
IrynaZhyrna 10 жовтня 2024, 20:57
Банк заблокував 100 тис моїх коштів!!!
2 місяці не віддають гроші!!! Це банк? Це шарашкіна контора.
Вимагаю закрити рахунок. В чаті не відповідають, дзвінки ігнорують. Просто мороз ять кошти.
Я буду звʼязок мати з адвокатом, щоб діло дійшло до суду
Чекаю заяву на закриття рахунку!!!
Solo.runaway99@gmail.com
Головна / Банки України 🏦 / Банк Власний Рахунок 💰 / Відгуки про Банк Власний Рахунок 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Банк Власний Рахунок, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.