Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Банк Власний Рахунок

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
ТС ТС 17 листопада 2024, 4:59
Банк зручний, в сільпо бувають дійсно приємні знижки, проте в банку з’явилась послуга розстрочка, скориставшись нею під час оформлення у самому застосунку вказуючи інформацію — ми спишемо платіж в рахунок власних або кредитних коштіа і не вказали головного, якщо не буде на рахунку коштів як власних, так і кредитних, буде ПРОСТРОЧКА… про такі речі треба писати відразу!!! Скільки % людей відкриває правила та умови банку і читає той дрібний шрифт?) Це треба писати у застосунку відразу під час оформлення, а не десь там, або робити ці правила та умови максимально комфортними для читання! Отже, я написала в банк, з проханням, в якості клієнтоорієнтовності прибрати мені це з моеї кредитної історії, це моє перше прострочення в житті, ну і банк відповів, є правила та умови і давайте допобачення.

Вирішення питання жирний мінус, клієнтоооієнтовність мінус, повернулись до тих часів, коли банк робить все не прозоро, а все прописує дрібним шрифтом.

Моє питання не вирішено, ви будете і далі так в оману клієнтів вводити, поки всв нормальні банки просто вводять картку в овердрафт, що є ок, окрім вас 🤯 жах
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Senya37 28 жовтня 2024, 19:18
Банк чи що вчора відправили мені кошти 10 годин їх небуло потім прийшли і їх мразу заблокували, закриваю рахунок, а там іще кажуть 2 дня ужас іздевательство
IrynaZhyrna 10 жовтня 2024, 20:57
Банк заблокував 100 тис моїх коштів!!!
2 місяці не віддають гроші!!! Це банк? Це шарашкіна контора.
Вимагаю закрити рахунок. В чаті не відповідають, дзвінки ігнорують. Просто мороз ять кошти.
Я буду звʼязок мати з адвокатом, щоб діло дійшло до суду
Чекаю заяву на закриття рахунку!!!
Solo.runaway99@gmail.com
Viki756 10 жовтня 2024, 18:30
Більше 2-х місяці! Блокують мої кошти! Підтимка не відповідає! це якийсь прикол? Я ще такого банка не бачила!!! у мене на карті 100тис блоку! Закрийте рахунок і я не хочу більше на мати з вами справу!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
13902287 3 жовтня 2024, 10:22
Вирішення будь-яких ваших питань в цій сільській конторі займає 1−2 місяці, замість 1−2 годин
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
13902287 10 вересня 2024, 19:06
Банк, який заморозить ваші кошти і буде вдавати, ніби то він робить якусь перевірку… дуже не спіша… десь місяць, а може й два
Valery Stepanov 5 вересня 2024, 15:27
Я регулярно «гоняю кошти» між своїми рахунками в різних банках щоб отримувати різні «ніштяки» — це факт.
В мене достатньо різних рахунків в різних банках і якщо я можу не платити комісію за якийсь платіж з іншого банку, а перекази між рахунками також без комісії — то чому б і ні. (Думав і робив я поки не зіштовхнувся з Банком «Власний Рахунок» (ПАТ «Банк Восток»)

Ніяких P2P переказів я не робив!

Ніяких поповнень кріптобірж або ще чогось в такому ж дусі…

АЛЕ — так, я переказував безготівкові кошти на картку цього банку зокрема для того щоб робити платежі на користь ТОВ БТС Брокер, ЄДРПОУ 37686943 — для покупки ОВДП. Ніякого кріміналу на перший погляд, але тільки не на думку Банку Власний рахунок.
Наскільки я зрозумів (значно пізніше, з довгих переписом з підтримкою) саме ці платежі здалися підозрілими фахівцям банку.

Отримав листа від банку з незрозумілими вимогами незрозумілих документів та вимогою пояснень економічної суті операцій, і блокування рахунку разом з грошима (до 1000грн). Дав пояснення в той же день протягом години. Прийшов тиждень, результату — нуль. Після звернень в підтримку стало зрозуміло що моєї відповіді вони не отримали/не знайшли, продублював. Пройшов ще тиждень — результату нуль.
Вважаю блокування коштів і рахунку без ДОКАЗІВ порушення законодавства, на підставі того що щось комусь здалося — злочином.
deferres04 23 серпня 2024, 15:56
Зіткнувся з ситуацією, коли на картку було багато переказів, і її просто обмежили без попередження. Я розумію, є ліміти там, всі діла. Але наприклад у тому ж Приваті, якщо ліміт на вхідні перекази закінчується, він про це повідомляє. А тут собі сидиш, робиш контент, отримуєш благодійні внески, а потім бац, і вже не отримуєш, лише приходить сповіщення «операція відхилена».

Але це не найгірше. Найгірше те, що у чаті мені взагалі толком не відповіли нічого, а коли позвонив і запитав, в чому проблема, і чи нема лімітів, то мені сказали, ні обмежень нема, передаємо спеціалістам, очікуйте відповіді. Аж через 2 дні я дізнався, що у банку є ліміт 200 вхідних переказів на карту на місяць.
Закрив рахунок і розірвав договір. Не рекомендую.
Алла Карлюк 22 червня 2024, 2:06
Доброго дня.
Чотири місяці назад оформила на свою голову карту в цих шахраїв.
Два місяці взагалі не користувалася, у травні декілька розрахунків і у червні вже оформила ФОП і було декілька розрахунків на невеликі суми.
Я мама семи дітей,і в п’ятницю потрапляємо в лікарню з малою, критично низький гемоглобін, ну йду знімати кошти, а виявилося що карта обмеженна і зняти кошти я не можу.
Телефоную на гарячу лінію, щось несуть про перевірку, про тероризм, фінансування зброї масового ураження, відмивання грошей, криптовалюту і т.д
Щоб ви розуміли, я живу в сільській місцевості і до цього не маю ніякого взагалі відношення.
Думаю, ок.
Пишу їм на пошту, пояснюю ситуацію і прикріпляю документи ФОП, всі скриншоти з переписками з клієнтами, контакти клієнтів, хто перераховував кошти, також номера карт куди я перерахунок здійснювала і з якою ціллю я перекидала свої особисті кошти, також на прохання їхнє вказала на що планую витратити свої кошти.
Чесно, то жах.
Відповідь банку, Ваші пояснення не є аргументованими,
Пишу, що я вам маю ще надати-відповіді ноль
Звоню на гарячу лінію, пояснюю ситуацію і питаю, що маю ще надати, у відповідь, Все дуже індивідуально,
І так на протязі всього часу, нічого конкретного, несуть якийсь брєд.
Я їх кожного дня просила, що хвора дитина, ви забрали кошти незаконно, віддайте, пообіцяли 21 числа закрити рахунок.
Як оказується, то закривають рахунок, а потім ще три дні, уточню, з їхніх слів потрібно чекати свої кошти.
Сьогодні 21 червня, пишу на пошту, коли все ж таки закриють так як обіцяли.
Відповідь мене просто вбила
, Ваш рахунок буде закрито на протязі п’яти днів якщо буде технічна можливість,
Це люди жесть
Кажу, ок я приїду на відділення, хоча мені 350 км їхати, тобто це час і кошти, але думаю, що робити
Питаю, куди під'їхати.
Відповідь
, Ви можете приїхати, але якщо напевне хочете отримати кошти, то чекайте дома, бо відділення працює з 9.00 до 13.00 і ви можете не встигнути за день.
І тут я зрозуміла що то звиздець повний.
Щоб ви розуміли, то мені заблокували 7500 грн.
Може це і невеликі кошти, але вони для моєї сім'ї дуже важливі наразі.
Всі розмови з операторами у мене записані, всі скріни я зберегла.
Звонила на гарячу лінію Національного банку України, сказали збиратися разом і писати скаргу на банк, також подавати колективний позов до суду і вимагати моральний збиток і %за користування нашими коштами.
Я не знаю за що ми воюємо і в яку Європу йдемо, але такого безпрєдєла ще не було.
Особисто я принципіально не подарую свої чесно зароблені кошти шахраям, тому люди кого обдер цей горе банк пишіть мені на пошту, mega_2233@ukr.net, будемо гуртуватися, добиватися своїх прав і своїх коштів, а шахраїв потрібно наказувати.
Я отак як читаю ті їх відповіді, то таке враження що вони або просто обнаглілі шахраїв, за якими тюрма плаче або психічно хворі люди, особливо те чудо що відписує на пошту, тупориле і з вавкою в голові, до того ж безграмотне.
Я особисто планую подати заяву на них до прокуратури, написати на ім'я президента лист, ще в понеділок проконсультуватися маю з адвокатом, що ще потрібно зробити, бо радили звернутися на телебачення.
Чесно, я маю достатньо справ, але за що вмирають наші хлопці, щоб отакі шахраїв жили за наш рахунок.
Хто планує мати карту цього банку, закривайте, а ще краще обминайте цю шарашкіну шахрайську контору десятою дорогою, бо викрадуть ваші кошти і будуть вам розповідати, що ви сама ница і ганебна людина на землі, повірте таку єрєсь несуть, то просто на голову не налазить.
Давайте відстоємо своє!!!
Дев’ять чоловік готові наразі написати заяви, думаю ще багато буде.
Всім миру і слава ЗСУ.
Три літри 16 червня 2024, 16:59
На фоні ідеї НБУ обмежити перекази з картки на карту робота банківських переказів стає важливою.

Але Банк Власний Рахунок (як мабуть і банк Восток) застряг десь в 00-х: вони виконують такі перекази лише в робочі дні з 9 до 18.

Замовив у ФОПа товар, було це в суботу зранку. Відразу ж відправив гроші переказом на рахунок. Але переказ досі висить як той що обробляється хоча пройшло вже більше доби. Запитав у підтримки чому так і отримав відповідь яку процитував в попередньому абзаці.

Це просто ганьба так працювати з переказами при тому що вже пʼять років НБУ надає можливість робити їх цілодобово, а банкам такі перекази коштують дешевше ніж перекази з картки на картку.
ktsb 26 квітня 2024, 1:02
За 50 тисяч витрат, мені БВР пообіцяв банку оливкової олії за 1 грн. Але проблема в тому, що у Києві її вдень з вогнем не знайти у магазинах Сільпо. Дякуємо за огидні бонуси, краще чесний кешбек від Монобанку
artziz 24 квітня 2024, 17:38
04. 2024 прийшов лист, що потрібно терміново повернути якісь гроші. Лишив запит на гарячу лінію і без відповіді. На слід день блокують карту. Знов гаряча лінія і після розбору дізнаюся що платіж 08.2022 рік. Трохи на дотягнули 2 роки. Виявилося, що щось там розгрібали і найшли невірно проведений ними платіж за авіаквиток, сума знялася, а потім частково повернулася. Дивно що вони ще за 2015 рік нічого не придумали. До речі звертався до них в 2022 році по цій сумі сказали що авіакомпанія надіслала такий запит на повернення і немає чого їм з цього приводу дзвонити, вони тільки списують.
і вишенька на торті: сказали що спишуть з рахунка, бо там є гроші і розблокують
GGIIKK 11 квітня 2024, 18:24
Маю віртуальну карту банку «Власний рахунок» (ПАТ «БАНК ВОСТОК»). Використовую для покупок у «Сільпо». Завжди вчасно погашав кредитну заборгованість протягом пільгового періоду, який становить у банку «до 62 днів».
На 29.02.24 виникла заборгованість у розмірі 86,64 грн., яку не встиг погасити до 31.03.24 і банк 1.04 .24 нараховує відсотки за кредитом у розмірі 26,32 грн., що становить більше 30%. Тобто банк нараховує 30% за ОДИН місяць користування кредитом.
Неоднократні зверненя на колл-цент результатів не дають. Оператори пояснити дану ситуацію неспроможні, обіцяють, що протягом двох днів буде відповідь, але її не має.
Банк просто грабує людей, нараховуючи на власний розсуд відсотки за користування кредитом і ніякої відповідальності за це не несе. Справа не в 26 грн., а принципі, що клієнт має розуміти умови обслуговування у банківській установі.
Шкодую, що багатьом людям цей «банк» рекомендував.
Жахлива фінансова установа.
максим максіменкр 6 квітня 2024, 13:00
Сделал перевод своих средств с другого банка на карту в размере 68615 грн, банк сразу заблокировал счета, запросили подтверждения средств, написал объяснительную два раза, первый раз сказали не дошла, написал второй раз — снова запросили подтверждения средств, деньги зашли со своего счета в другом банке, просто тянут время и украли мои средства на протяжении месяца, отказываются возвращать деньги
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Krotik09 1 квітня 2024, 18:20
Нещодавно знімала готівку в банкоматі в Києві. З мене зняли комісію 27.95 замість 2 грн. Картка навіть в мінус зайшла Спочатку не хотіла нікуди дзвонити, бо сума не велика та й кешбеку у Сільпо отримую багато з цією карткою. Але вирішила спробувати. Після звернення в банк — різницю повернули
Звісно я задоволена
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Valeria09 14 березня 2024, 16:06
Користуюсь цим банком від самого початку, задоволена
Ходжу часто в Сільпо — тому мені зручно, що навіть чек можна передивитись в додатку
Постійно якісь акції, іноді прям дуууже велика знижка, якщо розраховуватись карткою
Мала ситуацію з неспрацювання знижки у лютому. На підтримці досить швидко все вирішили та компенсували знижку бонусами
Кирило Петрін 23 січня 2024, 7:47
Коло півтора року був клієнтом банку, майже не користувався картою, але в серпні-вересні проводив декілька переказів між фізичними особами на суму до 100 тис грн за 2 місяці. Потім знову пару місяців не користувався рахунком і тут в кінці листопада запит від банку підтвердити свої доходи і всі свої операції! Доходи я свої надав- довідку ОК-5 за 8 років з моїм офіційними доходом, але документів у мене немає ніяких щоб підтвердити перекази між фізичними особами, ще й через декілька місяців. Наголосив банку, що всі мої кошти офіційно і чесно зароблені, з них платяться податки, а документів в мене немає і що я не в суді чи на допиті, щоб відчитуватись за кожен крок перед якимсь приватним незрозумілим банком! Як результат- заморожені кошти вже 2 місяці, банк не хоче ні розірвать договір ні розблокувати рахунок!!! Висновок- цей банк зроблений тільки щоб в Сільпо карткою розплачуватись, всі інші функції банку виконувати не бажає, а бере на себе дуже багато, ні в якому іншому банку не заставляють надавати документи під кожен переказ, тим паче на невеликі суми ще й через кілька місяців після операцій!
Закрийте вже нарешті мені той рахунок, не банк, а приватна шахрайська конторка.
Ihor15 22 січня 2024, 17:51
Банк Власний Рахунок ПАТ «БАНК ВОСТОК»
вул. Курсантська, 24, м. Дніпро, 49051
0 800 30 26 00 (безкоштовно) або 044 354 57 70
Сайт https://bvr.ua/ E.mail bank@bankvostok.com.ua
_______________________________________
25015 м. Кропивницький вул. ____________________________
ПРЕТЕНЗІЯ
повторна
ВИМОГА СПОЖИВАЧА
15.11.2023 з мого карткового рахунку вами заблоковано, не допущено до списання 4671 грн за послуги поштової служби. Загальний баланс картки залишався 6846 грн.
20.12.2023 о 15.35 год. вами без відповідного повідомлення і попередження самоуправно 6846 грн. були виведені в невідомому напрямку. А картка 5168 **** **** 8138 з рахунком _________________________________ заблокована.
20.12.2023 о 16.21год. через службу зворотного зв’язку у ВАЙБЕР я звернувся з претензією такого змісту: Закрили рахунок. Посилаучись на ст. 15 закону щодо відмивання коштів. 6846 грн зписали у невідомому напрямку. Хоча обороту понад 400 000 грн. в Місяць як то визначає ст. 15 ніколи не було. В листопаді поповнював і здійснював митний платіж на суму біля 100000 грн. Що не відповідає вказаної вами правової підставі. Поповнення здійснювалося через касу Сільпо для подальшої сплати митного платежу. А не сумнівної фіноперації. Сума поповнення не перевищувала ні 400000 ні 150 000 грн. Тем більш що проводився митний платіж на суму біля 80000 -10000грн.
Поставив конкретні питання:
1. Дайте пояснення нормативної і фактичної підстави застосування наслідків ст. 15 Закону.
2. Поверніть списані 6846грн на мій рахунок Райфайзен банку ___________________
Навіть навів свій UA7________________________9
Зав’язалася пуста і безвідповідальна переписка. З лукавим наведенням вами неможливості повернення коштів споживача на рахунок Райфайзен. Потім надав рахунок Монобанку. Але і на нього досі не повернуто кошти. Яки є предметом агресивного заволодіння, шахрайського утримання.
ВИМОГИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАКОНОДАВСТВА ЯКИ ВАМИ ГРУБО ПОРУШЕНО
Обмеження прав клієнта щодо розпоряджання грошовими коштами, що знаходяться на його рахунку, не допускається (ст. 1074 ЦК)
У відповідності з ст. 1060, 1066 ЦК банк зобов’язаний виконувати розпорядження клієнта про перерахування і видачу відповідних сум з рахунка та проведення інших операцій за рахунком.
За ч.3 ст. 1075 ЦК у випадку розірвання договору банківського рахунка залишок грошових коштів на рахунку видається клієнтові або за його вказівкою чи в порядку, встановленому законом, перераховується на інший рахунок в строки і в порядку, встановлені банківськими правилами.
Не зважаючи на мою вимогу припиняння з вами будь яких відносин, як недобросовісного надавача послуг, заявлену 20.11.2023 претензію повернення на вказані мною рахунки інших банків — 6846грн досі не повернуто.
Існує факт шахрайського заволодіння коштами, злочинного збагачення, спричинення мені матеріальної і моральної шкоди.
Звертаю увагу! відшкодування моральної шкоди за порушення споживчого договору, зокрема у справі про порушення банком зобов’язання, суди мають враховувати, що моральна шкода за порушення цивільно-правового договору може бути компенсована і в тому разі, якщо це прямо не передбачено законом або тим чи іншим договором, і підлягає стягненню на підставі статей 16 та 23 ЦК України і статей 4 та 22 Закону про захист прав споживачів навіть у тих випадках, коли умовами договору право на компенсацію моральної шкоди не передбачено. Такого висновку дійшла Велика Палата Верховного Суду при розгляді справи № 216/3521/16-ц.
Статтею 625 ЦК передбачена відповідальність за порушення грошового зобов’язання.
1. Боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов’язання.
2. Боржник, який прострочив виконання грошового зобов’язання, на вимогу кредитора зобов’язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
Не доводячи конфлікт з навмисного порушення вами цивільного, банківського і споживчого законодавства до судового розгляду і додаткових витрат,
ПОВТОРНО ВИМАГАЮ;
1. Негайного повернення незаконно утриманих вами 6846грн на мій рахунок іншого, надійного Ощадбанку ______________________ UA______________________________________
2. Застосувати до вчинених вами порушень ст. 625 ЦК, компенсувати понесені інфляційні збитки від знецінення 6846грн та 3% річних за весь час заволодіння коштами і невиконання вимоги споживача.
3. В порядку ст. 16 та 23 ЦК України і статей 4 та 22 Закону про захист прав споживачів відшкодувати спричинену моральну шкоду, пов’язану з порушеннями звичайного способу життя психологічно — емоційного розладу особистості у розмірі 30000 грн.
4. Своєчасно повідомити про прийняте рішення для реалізації захисту прав споживача в інших інстанціях.
5. Надати відповідь у письмовому вигляді за підписом керівника фінансової установи на мою поштову адресу 25015 Кропивницький вул. ____________________________________
22/01/2024

Підпис
Александр Б. 17 січня 2024, 11:32
Пользовался услугами банка совсем не долго. Заблокировали счет и попросили предоставить документы. Документы предоставил, ситуацию описал. Сказали, что я «Неприемлимо высокорисковый клиент», это при том, что я не нарушил НИ ОДНОГО закона Украины, и в отношении меня нет ни одного судебного решения или даже дела.
Здесь приложу ответ банка. Делайте свои выводы.

Банк ОДНОЗНАЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!

Шановний клієнте!

Вами надана інформація та документи, що фінансові операції за вашим рахунком пов’язані з розрахунками при купівлі-продажу віртуальних активів, в т. ч. криптовалюти.

На жаль, ми не можемо продовжити обслуговування рахунку. Відповідно до п. 61 Розділу 4 Постанови Правління НБУ № 65 від 19.05.2020 року, Банк установлює неприйнятно високий ризик ділових відносин стосовно клієнтів у випадках, визначених ч.6 статті 7 Закону про ПВК/ФТ, а також в інших випадках, визначених банком самостійно у внутрішніх документах банку з питань ПВК/ФТ. Згідно внутрішніх документів ПАТ «Банк Восток», фінансові операції, пов’язані з розрахунками при купівлі-продажу віртуальних активів, в т. ч. криптовалюти, через перекази з картки на картку, несуть неприйнятно високі ризики для банку. В зв«язку з цим, Банк відповідно до Правил надання банківських продуктів та послуг фізичним особам в ПАТ «БАНК ВОСТОК» (далі — Правила), які є публічною пропозицією на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб та окремих Договорів, укладених за окремими послугами/продуктами Банку та у відповідності до вимог частини першої статті 15 Закону про ПВК/ФТ, з урахуванням зазначеного Правилами порядку закриття рахунку (ів) клієнта на вимогу Банку, буде вимушений розірвати відповідний Договір в односторонньому порядку. Договір буде розірваний протягом 180 календарних днів з дня прийняття Банком рішення про розірвання ділових відносин з Клієнтом. Але зазвичай, розірвання Договору проходить в значно коротші строки. Ваш рахунок буде закрито, залишок коштів можна буде отримати у будь-якому відділенні ПАТ «Банк Восток», або шляхом переказу на рахунки інших банків. Після закриття рахунку зверніться до чат боту та надайте реквізити Вашого рахунку в іншому банку для перерахування залишку.
sairos 23 грудня 2023, 11:17
Це не банк, це якась халепа! Відбулася ситуації, коли я забув пароль від застосунку, звернувшись до підтримки мені сказали, що я можу відновити пароль окрім, як за закордонним паспортом, на той час в мене на руках був паспорт України, так ця недо «підтримка» мені відмовила, та повідомила, що за незареєстрованими документами вони не будуть робити розблокування, тобто для них першечерговий документ країни це не документ!!!
Головна / Банки України 🏦 / Банк Власний Рахунок 💰 / Відгуки про Банк Власний Рахунок 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Банк Власний Рахунок, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.