ВіЕйБі Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Чому Ваш банк не відповідає на запити? На телефонній гарячій лінії відправляють у відділення банку, а у відділення на гарячу лінію? Хто у Вас може хоть за щось відповідати?
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Наверное вам не чего ответить… позорный банк. Я иду вам на встречу, а вы мне нет, предлагал вам составить график выплат в размере не менее 15000 грн согласно постановы на которую ссылаетесь.Мои данные и телефон я предоставлял неоднократно, так что не пишите, что предоставьте и разберемся, ваши левые ответы не впечатляют.
Публично признайтесь, когда будут выплаты по депозитам.
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (2)
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Мне сегодня уже вызывать милицию в ваш банк или подождем до завтра? Или завтра руководство вашего банка будет уже далеко?
Требую сообщить, какой регламент проведения платежей по Украине от физических лиц? Я так понимаю, что это — 2 дня, хотя в других банках это — 2 часа!!!
Написати коментар
Постоянно выдает «Технічна помилка. Код помилки [-0003]. Код [9e92fbd1]. „
Когда разрешат платежи (Физ.лиц) в другие банки ???
Написати коментар