Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
dove 24 січня 2023, 18:49
Нещодавно ходила перевипускати картку у відділення. Може мені пощастило, але черга була невелика і я встигла до закриття. Дуже ввічлива спеціалістка надала мені усю необхідну інформацію і достатньо швидко оформила новий пластик
Kalina32 12 січня 2023, 12:25
Хочу подякувати за швидке узгодження кредиту, та детальні відповіді на всі мої питання. Можливо плюсом є моя кредитна історія, але всеодно приємно.
Ярослав Чорний 14 грудня 2022, 20:10
Ситація наступна поклав валютний депозит на 3 місяці (стандарт)
2 грудня депозит закінчися.
6 — грудня в додаку написало я можу зняти. небуло світло не зняв.
7 — перенесли на 7 грудня теж весь день не було світла
Далі мені кажуть можуть на 28 грудня перенести де 2 грудня, а де 28 карл)))). Потім кажуть що можуть в, а банк на 12 грудня. 12 грудня не знав немає світла перенесли на 15 грудня. 14 грудня прийшло сповіщенян що моя заявся сказасована на зняття в підтримці просто відписки раз. в пів години потсійно якісь нові дати.
Універсал Банк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 10:49
Нам шкода, що процес зняття валюти викликав у вас негативні емоції.
Вибачте нам, будь ласка, ми намагаємося зробити все можливе, щоб замовлення та отримання валюти не викликало труднощів, однак війна вносить свої корективи.
Іноді ми не можемо виконати всі замовлення через великий ажіотаж.
Наші колеги з монобанку шукали шляхи вирішення, щоб допомогти вам. Але бачимо, на даний момент питання вже не актуальне
Вибачте, що виникла така ситуація. Сподіваємося на те, що надалі наша з вами співпраця буде приносити тільки позитивні емоції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ledikat 24 листопада 2022, 16:49
Вигідні пропозиції по депозитам. Відмінний банк, з хорошим сервісом, швидким і зручним зворотним зв’язком.
Універсал Банк
Відповідь банку
25 листопада 2022, 12:42
Дякуємо!
Проблема вирішена
SapozhnikUA 24 жовтня 2022, 14:22
Відділення за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 117/125
07.09.2022 15:20 (судя по выписке) снял депозит в кассе. Одна из купюр (50$) была с «маленьким» президентом, но я не придал этому значения.
Оказывается такие купюры уже нигде не берут, т.к. они платежеспособные, но «не совсем».
Это махинации кассиров или банк таким образом от неликвида избавляется?
В отделение ехать, наверное, смысла нет, т.к. прошло 1,5 месяца и доказать что это «их» купюра вряд ли получится.
Універсал Банк
Відповідь банку
28 жовтня 2022, 13:52
Доброго дня!
Дякуємо за Ваш відгук.
АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» не встановлює обмеження щодо номіналу та року емісії банкнот іноземної валюти з якою здійснюються операції та які є законним платіжним засобом на території відповідної іноземної держави. АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» чітко дотримується діючого законодавства з питань роботи з готівковою іноземною валютою.
Емісію/випуск та вилучення з обігу банкнот доларів США здійснюють виключно Федеральні Резервні банки. Банкноти доларів США з «маленьким» президентом є абсолютно платіжними, їх з обігу не вилучали, тому всі банки та всі обмінні пункти України зобов'язані їх приймати/видавати, тобто здійснювати касові операції (якщо відсутні сумніви щодо їх платіжності).

«… такие купюры уже нигде не берут, т.к. они платежеспособные, но «не совсем».» є помилковою/хибною інформацією. Таку інформацію клієнтам надають недобропорядні працівники інших банків/обмінних пунктів, які бажають заробити на клієнті – прийняти «стару» банкноту по заниженому курсу або отримати від клієнта додаткову комісію нібито за «не зовсім платіжну банкноту». Таким чином обманюють клієнтів.

АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» здійснює касові операції з даними банкнотами – Ви можете внести цю банкноту на поповнення рахунку або здійснити валютно-обмінну операцію (отримати гривню в обмін на долари США). Касир банку перевірить банкноту, щодо справжності/платіжності (це є вимоги НБУ), та якщо не буде сумнівів щодо даної банкноти – ОБОВ'ЯЗКОВО здійснить касову операцію.
volodea 24 жовтня 2022, 10:16
Я не в рідному місті і мені потрібно було швидко відкрити рахунок. Дуже зручно, що не довелося нікуди їхати, все зробили онлайн — швидко і без проблем. Дуже рада, що звернулася саме сюди.
Універсал Банк
Відповідь банку
24 жовтня 2022, 16:06
Дякуємо за ваш відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ant94 29 вересня 2022, 17:11
Універсал банк самий надійний банк серед усіх, де я був клієнтом. Щире вам дякую! Тільки в кризу розумієш, які організації справді надійні.
Універсал Банк
Відповідь банку
29 вересня 2022, 17:53
Дякуємо за ваш відгук!
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 жовтня 2022, 11:24
Відгук не зарахований (на 01.10.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Iasya 23 вересня 2022, 10:43
Дважді пыталась пополнить депозит через кассу банка, но так и не дождалась своей очереди. Приходилось ждать около часа.
Універсал Банк
Відповідь банку
23 вересня 2022, 14:03
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення деталі: дати візиту, адресу відділення та Ваш контактний номер телефону.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
jdanovajulia 31 серпня 2022, 12:34
єпідтримка мені так і не надійшла, і є підозра, що в цьому винен банк. мої знайомі всі отримали на приват і монобанк, і вони проживають в тому ж місці що і я, і також офіційно працевлаштовані
Універсал Банк
Відповідь банку
31 серпня 2022, 15:31
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення деталі: Ваш ІПН та фінансовий номер телефону.
Перевіримо інформацію та спробуємо з'ясувати причину.
Rancho 11 серпня 2022, 13:15
У лютому цього року, отримав Ухвалу суду про надання дозволу на розкриття персональних даних клієнта Монобанка. В суді заінтересована особа це АТ Універсал банк, тому, що Монобанк це не для судів. І от кілька місяців не можу подати іскову заяву на злодія, (не надано данних відповідача)бо Універсал банк не вважає цю особу своїм клієнтом, а Монобанк вважає що в ухвалі йдеться не про них. Клієнтська підтримка верзе якісь дурниці про звернення до поліції.
Універсал Банк
Відповідь банку
15 серпня 2022, 14:55
Доброго дня!
На підставі Вашого відгуку було здійснено детальну перевірку, за результатом якої повідомляємо, що АТ «Універсал Банк» під час розгляду звернень клієнтів щодо розголошення відомостей, які становлять банківську таємницю, керується Законом України «Про банки та банківську діяльність»
Проблема вирішена
alex752 9 серпня 2022, 13:39
Спробував зняти гроші з основної зарплатної картки за кордоном. Виявилось що картка заблокована. Звернувся до банку через Вайбер-чат. Співробітник банку сказав, що банк встановив нульовий ліміт по картці пославшись на постанову НБУ. Перечитав всю постанову. Ніде не знайшов інформації про повне блокування карти на зняття готівки. Таке свавілля зі сторони банку викликає бажання зберігати кошти лише у вигляді готівки.
Також видно, що в банку не вистачає технічних фахівців так як до блокування картки банк не виконував постанову НБУ про накладання ліміту в 12.5 тис. гривень на тиждень. Схоже, що в банку немає такої технічної реалізації. І банк не вигадав нічого кращого, ніж повністю заблокувати карту на видачу готівки.
Універсал Банк
Відповідь банку
10 серпня 2022, 18:18
Дякуємо за зворотній зв'язок, нам шкода, що Ви зіштовхнулись з незручностями, але ми зобов'язані виконувати вимоги постанови НБУ в частині обмеження по сумі операцій закордоном на одного клієнта, а не як це було раніше на кожну картку.
Провівши детальний аналіз, Банком прийнято рішення залишити можливість користуватись іншими картками, якщо відсутня картка Monobank, при цьому усі клієнти, що мають картку Monobank можуть здійснювати операції в рамках лімітів встановлених НБУ без жодних перешкод.
Для зменшення негативного впливу через імплементацію лімітів у відповідності до постанови НБУ, Банк проінформував про це усіх клієнтів, що здійснювали операції зняття та розрахунки закордоном за останній період. Якщо Ви не отримали СМС то просимо Вас звернутись до спеціалістів клієнтської підтримки зателефонувавши на номер +38044 391 5 391 або безпосередньо за допомогою месенджерів в Viber або Telegram та перевірити причини через, які СМС інформування не відбулось.
Хочемо відмітити, що картка залишається активною для операцій на території України, обмеження лімітів лише на операції за кордоном і для таких операцій рекомендуємо використовувати картку Monobank.
Сподіваюсь, Вам буде корисна інформація, щодо методів переказу коштів на картку Monobank з інших карток емітованих Універсал Банком, а саме переказ коштів на картку Monobank ви можете здійснити дистанційно в Мобільному додатку (карткові перекази або переказ по реквізитам) або ж скористатися Чат-бот, обравши необхідний рахунок, після чого натиснути «Перекази».
Чат бот доступний у Viber та Telegram, за посиланням:
— viber://pa?chatURI=universalbankbot
https://t.me/UniversalBank_bot
З повагою, підтримка Універсал Банк.
gosha190 28 липня 2022, 10:36
Сегодня закончился срок депозита в этом банке, обратился в отделениедля получения, но мне предложили или забрать в гривне или подождать пару дней, чтобы получить в валюте. Остался неприятный осадок, т.к. раньше таких проблем в этом банке не было.
Універсал Банк
Відповідь банку
29 липня 2022, 9:40
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення деталі: Ваш ІПН, дата зняття та відділення.
Перевіримо та з'ясуємо причини такої відповіді.
мій ак.79 Клієнт 1 липня 2022, 16:22
Відділення за адресою: Київ, вул. Б. Хмельницького, 17/52-А
Доброго дня, у 12 відділенні відкрив депозит та поточний рахунок, рахунки відкрили, але виготовляти картку до поточного рахунку відмовляють (відсутні технічні можливості). Контакт центр не компетентний з цього питання, консультує одна і таж особа Юлія#127. Хоча попередньо була домовленість про виготовлення протягом 7−10 днів.
Універсал Банк
Відповідь банку
4 липня 2022, 15:34
Доброго дня!
Напишіть, будь ласка, нам у особисті повідомлення та вкажіть ваш ІПН для перевірки інформації. Ми обов'язково розберемося у ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Milana3333 6 червня 2022, 9:04
Не рекомендую цей банк. Поповнювала картку на 30.000грв, перерахувала біля каси, касир довго щось робила, взяла картку, гроші, і виявилось що поповнила на 29700, на мою вимогу перерахувати, прирікалась, зняти остаток каси відмовилась, дивитись відео відмовила, на запитання як її прізвище, відповіла на третій раз. Прошу надати відео, і розібратись в цій ситуації керівництво банку. Поповнення 3 червня, в 12.31
Оля С моно банк, 0955161961 мої контакти.
Універсал Банк
Відповідь банку
9 червня 2022, 15:56
Доброго дня!
На підставі Вашого відгуку було здійснено детальну перевірку, за результатом якої повідомляємо, що при перегляді відео, під час проведення операцій, підтверджено суму операції. При зведені каси в кінці дня надлишка не виявлено. Матеріали відеоспостереження з відділення клієнтам не надаються, оскільки належать до інформації з обмеженим доступом.
Зі співробітником відділення було проведено роз'яснювальну роботу з питання спілкування з клієнтами.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 червня 2022, 19:17
Відгук не зарахований (на 08.06.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
564321 23 травня 2022, 13:36
Зробила переказ 33 євро з Італії було вказано БЕЗ КОМІСІЙ! отримувач отримав 8 євро 25 було зняти посередникам!!! таке можна по бачити тільки в Україні! питання якби було вказано, що комісія 25 євро з 33 я б ТОЧНО НЕ ПЕРЕКАЗУВАЛА! Це просто жах!!! НЕ РЕКОМЕНДУЮЮЮЮЮЮЮЮ.На гарячій лінії кидають слухавку!
Універсал Банк
Відповідь банку
25 травня 2022, 15:12
Для перевірки інформації уточніть, будь ласка, в особистих повідомленнях це був Свіфт переказ? Або ширшу інформацію щодо переказу?
Проблема вирішена
Guest1212 19 квітня 2022, 12:24
1. Оформлення депозиту через чат взагалі незручне, суми залишку не видно, треба перед цим написати десь собі на листочку.
2. Відсотки на сайті одні, при оформленні зовсім інші.
3. Оформили, побачили, що відсотки взагалі інші.
Зателефонували буквально через 20 секунд після оформлення з приводу того, що невірно суму вказала, та щодо невідповідності відсотків (замість 7% пять відсотків), сказали, що хочемо одразу подати заявку на розторгнення, аби перекласти іншу суму і розібратись з відсотками.
Так як це була субота, то повідомили, що можемо звернутись в понеділок для вирішення питання.
Зателефонували в понеділок.
Перший менеджер каже, що вже все, нічого зробити неможливо. Потім зателефонували іншому менеджеру, вона сказала, що ні, ми могли підійти на відділення та вирішити питання.
Сьогодні відвідали відділення для вирішення питання і зрозуміло, що нам відмовили у розторгненні, аби перекласти на іншу суму.
Наражаючи на небезпеку своє життя, ми приїхали в Київ, а в підсумку виявилось, що дарма. Та ще й невірно було нас проконсультовано щодо розторгнення депозиту.
Дуже шкода, що оформили на 1 рік і маємо очікувати 1 рік до завершення. При тому, що ми хотіли залишити кошти в банку, але іншу суму, ми не планували забирати їх.
В країні військовий стан, всі на нервах та намагаються не наражати себе на небезпеку поїздками, але Вашому банку це взагалі нецікаво.
Головне, щоб не було відтоку і клієнти залишились.

Всі кошти вкладаються в Монобанк, а на Універсал Банк тупо забили, робіть, що хочете.
Впевнена, що була б така проблема в Моно, то вирішили би ще в суботу і нам би менеджери підтримки Моно допомогли, а підтримці Універсалу тупо пофігу на своїх клієнтів. При тому, що Моно позакривав рахунки клієнтам з росії, Криму і т.д., для них репутація важливіша за кількість клієнтів.
Думаю, Універсал Банк на плаву лише тільки через прибутки Моно.

Однозначно не рекомендую цей банк для депозитів фізичних осіб.
Універсал Банк
Відповідь банку
22 квітня 2022, 19:05
Доброго дня та дякуємо за Ваш відгук!
Ваше питання було успішно вирішено у телефонному режимі. Зі співробітниками було проведено роз'яснювальну бесіду та вжито відповідні заходи.

Ми докладемо максимум зусиль, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому і просимо вибачення за доставлені незручності.
Завжди раді відповісти Вам у разі виникнення будь-яких питань у подальшому та сподіваємось на тривалу та плідну співпрацю.
Toma666 21 лютого 2022, 18:13
Відділення за адресою: Київ, пр-т Бажана Миколи, 26
Вернулась в Украину. Три года меня не было в Украине. Сегодня сделала обход своих банков. И Универсал банк, Киев, прос.Бажана 26 — лучший! Клиентов было немного. Оператор зала сразу принялся меня обслуживать. Приятная девушка. Помогла заказать карты именные с фото для моно банка. Четко, быстро. Проверила данные по мне. Кассир быстро пополнила счет, как на гривну, так и долларовую карту. На провокацию, пополнить долларовый счет подруги не повелись!
Зачет всем сотрудникам. Все в масках. Три кассира. Очень даже прилично.
Обслуживалась в отделении в 11:52—12:07
grmtrans 18 січня 2022, 11:26
Добрый день, всем!
Хочу поделиться информацией к размышлению. В отделении ВАТ «Универсал Банк» г. Черкассы (когда оно еще было) положил валюту на депозитный счет. По истечению некоторого времени, позвонив в банк, я узнал, что мои счета с депозитами закрыты.
Денег я лично с этих счетов не снимал. Информации, как так получилось, получить не могу не по телефону, не по электронной почте. Далее документы подам в суд.
Вывод: не советую сотрудничество и обслуживание в ВАТ «Универсал Банк».
Універсал Банк
Відповідь банку
25 січня 2022, 13:12
Спасибо за Ваш отзыв!
На основании Вашего обращения проводится служебное расследование и детальная проверка данной ситуации, про что Вас уведомили в телефоном разговоре. Мы так же подготовим официальный ответ на Ваш запрос.
Приносим извинения за доставленные неудобства, которые возникли в процессе сотрудничества с нашим Банком.
Алексей Филинюк 26 грудня 2021, 15:21
Відділення за адресою: Львів, пр-т Шевченка, 27
Не користуйтесь послугами відділення у Львові на проспекті Шевченка! Працівники відділення (особливо Катерина) надають неправдиву інформацію, чим постійно вводять клієнтів в оману! Я двічи за останній місяць мав з нею справу, і обидва рази це кінчалось конфліктом і зверненням на гарячу лінію!
Універсал Банк
Відповідь банку
31 грудня 2021, 17:07
Дякуємо за Ваш відгук!
На підставі Вашого відгуку було здійснено детальну перевірку. Повідомляємо, з урахуванням вимог Постанови Національного Банку України №103 від 25.09.2018 «Про затвердження Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні», Банком передбачено, що клієнт зобов'язаний пройти ідентифікацію з паспортом при знятті коштів від 100 тис. грн. і вище, що й було озвучено у відділенні та запропоновані альтернативні варіанти зняття, якщо цей варіант Вам не підходить.
Всі Ваші звернення взяти до уваги та розглянуті. Підготовлено довідку, від якої Ви відмовились. Факт надання неправдивої інформації, введення в оману співробітником відділення — не виявлено.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 грудня 2021, 9:06
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 27.12.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Alexander87 19 листопада 2021, 17:41
Всем привет! Зашёл недавно в свой кабинет на сайте Налоговой службы Украины, чтобы оформить декларацию ФОП, и обнаружил в списке счетов счёт этого банка. Сказать, что удивился — ничего не сказать. Мой предпринимательский счёт в одном банке и это не Универсал. Более того, я даже как физлицо никаких дел с этим банком никогда не имел. Даже его отделений ни разу не видел. Сразу вспомнил, что есть карта Монобанка, бренд которого принадлежит Универсалу. Обратился в поддержку Монобанка, мне подтвердили, что счетов ФОП они мне не открывали. Возникает логичный вопрос, какого, простите, х**а без моего ведома создаются какие-то счета Универсалбанком? И как вообще это возможно? Служба поддержки Универсала — та ещё песня. Узнать там что-то, если вы не их клиент, сложно. Имею карты физлица в нескольких банках и никто никогда такого не делал. Тут какой-то неведомый мне банк мне счета ФОП открывает и даёт данные налоговой.
Універсал Банк
Відповідь банку
22 листопада 2021, 9:35
Добрый день!
Согласно требований НБУ банки уведомляют государственную налоговую инспекцию о факте открытия счетов частными предпринимателями.
Если вы являетесь частным предпринимателем и открываете счет в банке для частных целей, то согласно постановлению НБУ №492 от 12.11.2003 г банк обязан уведомить государственную налоговую инспекцию о факте открытия счета.
Головна / Банки України 🏦 / Універсал Банк 💰 / Відгуки про Універсал Банку 📝