Мінфін - Курси валют України

Встановити

Непоганий банк, але не завжди дбає про своїх клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Pavlikivsky30 7 серпня 2020, 12:34
24 липня 2020р. я поповнював мобільний номер друга через додаток Монобанку. Помилився в одній цифрі (це було пізно вночі, тому замість 068 оператора Київстар ввів 098). Звернувся відразу у контакт-центр банку і в онлайн-підтримку Київстара. Всі в один голос мені сказали, що треба звернутися до одержувача коштів. Але у нього включена переадресація і ніхто звязатися з ним не може, бо це, мабуть, фірма, грошима моїми не користуються, через послугу СмартГроші довідався, що моя тисяча там і далі на балансі, але повертати її мені ніхто не хоче
Як вияснилося згодом, через 3 дні мого активного звернення у всі можливі служби, у день помилкової оплати банк/касир міг повернути кошти, скасувавши той платіж, але чомусь цього не зробив. Я залишив скаргу на менеджера, який не пішов мені на зустріч, але в результаті отримав пораду написати заяву від руки у відділенні Київстару, а не в онлайні. Так ось, минуло вже рівно тиждень, а від них ні прівєта, ні отвєта, і працівники монобанку нічим не помогли
Ps мій знайомий теж одного разу помилився з номером при поповненні, і після звернення у підтримку а-банку у той самий день мені повернули кошти. Не розумію, чому монобанк не дбає так про своїх клієнтів, як А-Банк. Ця ситуація може статися з кожним, але щоб так не могти вирішити її — нема слів, в якій країні і в якому столітті ми живемо. Буду писати скаргу в нбу, що мені могли помогти вчасно, а не зробили цього
Універсал Банк
Відповідь банку
10 серпня 2020, 10:28
На підставі Вашої скарги була здійснена детальна перевірка, і на жаль, на момент звернення наш фахівець не зміг технічно повернути кошти, так як поповнення мобільного номера телефону проводитися миттєво. Нам дуже шкода, але з боку Банку відсутня можливість скасувати Ваш платіж.

Для повернення коштів ми радимо повторно звернутись до Київстару, з квитанцією про сплату, та зазначити про помилкове поповнення.

Коментарі - 10

+
+20
Італій .
Італій .
7 серпня 2020, 14:58
#
Какой кассир может отменить платеж, о чём ты? Оплата не проходит через кассу, нет никакого кассира который может её отменить.

Оплата проходит через несколько автоматических систем, причем это не только системы банка, но и системы оператора мобильной связи и возможно ещё системы посредника который собственно и предоставляет банку возможность пополнять счета клиентов мобильного оператора.

Отмена возможно только если такой функционал предусмотрен в самих система - мы про это не знаем.

Даже если функциона предусмотрен надо найти того кто может запустить этот процесс обратно - ты его нашел?
+
+5
Pavlikivsky30
Pavlikivsky30
7 серпня 2020, 18:37
#
Сам банк визнав, що міг скасувати той платіж, але чомусь не зробив цього. І чому взагалі я маю щось шукати самостійно? Не було б тут служби підтримки, менеджерів, а одна лиш автоматизована система, на яку вплинути не можливо, питань б я не мав. Але чому одні операції банк собі скасовує на свій розсуд і блокує картку, а інші, помилкові, не виправляє? Чому монобанк не може бути як а-банк? Нехай бере в інших краще, а не зупиняється в 19 столітті. Більше жоден платіж не зроблю тут, поки мою проблему не вирішать. Не довіряю більше цьому банку
+
0
Італій .
Італій .
7 серпня 2020, 19:18
#
І чому взагалі я маю щось шукати самостійно?

Потому что ты хочешь иницировать отмену платежа. Странный вопрос.
+
0
Італій .
Італій .
7 серпня 2020, 19:22
#
Сам банк визнав, що міг скасувати той платіж

https://pasteboard.co/JlhLbpw.png
+
0
Італій .
Італій .
7 серпня 2020, 19:24
#
Нехай бере в інших краще, а не зупиняється в 19 столітті

Монобанк имеет много того чего нет в упомянутого тобой А-банка. А-банка до Монобанка ещё развиваться и развиваться.
+
0
Pavlikivsky30
Pavlikivsky30
7 серпня 2020, 20:10
#
Ясно, так і знав, що говорю з працівником банку, чомусь я не здивований. Хто б інший так трясся над репутацією банку, як не його працівник чи керівник якогось відділу. Прошу більше не засмічувати моє звернення до банку, хочу отримати офіційну відповідь від нього, щоб звернутися з офіційною відповіддю цього банку в нбу та інші інстанції
+
+22
Італій .
Італій .
7 серпня 2020, 20:23
#
Ясно, так і знав, що говорю з працівником банку

Как ты с такой детской логикой дожил до совершенолетия и даже открытия своего счёта в банке?

керівник якогось відділу

Гороховский, Джеймс Гороховский.

Прошу більше не засмічувати моє звернення до банку

Мальчик, это не обращение. Это — отзыв. Но дело даже не в этом, а в том что любой может писать свое отношение к тому как ты описал свое отношение к банку. Вот такая чертова свобода слова. Могут поддержать, погут раскритиковать банк, могут раскритиковать автора отзыва.
+
0
Pavlikivsky30
Pavlikivsky30
7 серпня 2020, 23:28
#
Та ви кожен відгук людей тут коментуєте. І прошу мені не тикати і не ображати, на щастя ми разом не пили і дітей не христили. Свобода слова - не означає принижувати мою честь та гідність. Якщо мені і радите щось шукати, то буду шукати вас, щоб притягти до відповідальності за порушення моїх законодавчих прав. Тепер я розумію, чому монобанк не відстояв мої інтереси - які у них працівники-хами, як ви, таке відношення і до клієнтів
+
0
Італій .
Італій .
7 серпня 2020, 23:33
#
Та ви кожен відгук людей тут коментуєте

Далеко не каждый. Скорей даже всего лишь некоторые отзывы касающиеся банков клиентом которых я являюсь и информация о которых меня интересует. Напомню что в Украине около 70 банков, а в сферу моих интересов входит меньше пяти.

прошу мені не тикати

Я охотно подискутирую с тобой о стиле общения в сети после твоих извинений за хамское обвинение о моей связи с Монобанком.

Свобода слова — не означає принижувати мою честь та гідність

Я предвзято назвал тебя сотрудником Приватбанка? Или чем именно я тебя оскорбил? Но вообще-то это отдельная тема, если тебе чем-то не нравится мой стиль общения это легко решить в личной переписке, по крайне мере писать про хамские фразы типа «я с вами свиней не пас» лучше как раз там, а не на форуме.

Якщо мені і радите щось шукати, то буду шукати вас, щоб притягти до відповідальності за порушення моїх законодавчих прав.

Баюсь, баюсь, уже сушу сухари.
+
+15
Zhmunya
Zhmunya
30 серпня 2020, 15:18
#
Странно что человек допустил ошибку, а во всем виноват банк. Тем более, если пополняли другу, в чем я сильно сомневаюсь, то его номер можно просто выбрать в адресной книге, что предусмотрено мобильным приложением. Все вопросы вам нужно решать с Киевстаром, а не Монобанком, который в точности и сразу выполнил ваше не корректное распоряжение.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Універсал Банк 💰 / Відгуки про Універсал Банку 📝 / Непоганий банк, але не завжди дбає про своїх клієнтів