Відділення Універсал Банку: Львів, вул. Федьковича, 51
Адреса:
Львів, вул. Федьковича, 51
Телефон:
0 800 300-200
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
5 січня 2021, 16:34
Дякуємо!
Загорівся ідеєю отримати картку VISA Platinum від цього банку. Непогані умови та й чесно кажучи, сподобався дизайн картки.Правда, видається картка лише в рамках депозитного пакету.До 19.08.19 це можна було зробити, розмістивши невеликий депозит у банку (від 5 тис. грн.), чим я і скористався.Зараз умови помінялись — щоб отримати VISA Platinum, потрібно розмістити депозит від 150 000 грн. На жаль, у нас зараз всього два відділення Універсал банку — одне у центральній чатині міста, інше недалеко від центру (5 хв.їзди автомобілем).Розташовані вони у людних місцях, але у обох одна і та ж проблема — паркування.Запаркуватись біля відділення або хоча б недалеко — дуже важко (відсутність вільних місць). До речі, хочу зауважити — дотепер не розумію рішення банку закрити відділення по вул.Сихівській. Сихів — найбільший спальний район міста, тут проживає близько 200 000 людей, це більше ніж у деяких райцентрах та й навіть обласних центрах країни.До того ж він динамічно розвивається. Але повернемось до теми. Відділення у якому я обслуговуюсь досить просторе і зручне. До персоналу претензій нема — ввічливі, менеджер Андрій оперативно оформив усі документи, пояснив мені умови і правила, я вніс кошти у касу — все пройшло швидко і без якихось ускладнень. Картка повинна була бути готова на протязі 10 днів, я повинен був отримати СМС по її доставці на відділення.Але цього не сталось і я спробував зв`язатись з банком.Додзвонитись на відділення по телефонах, вказаних на сайті (дзвонив кілька разів на протязі двох днів) виявилось неможливо — ніхто не піднімає слухавку.Кілька разів дзвонив на гарячу лінію — там на запитання, чи готова картка, мене переключали на відділення з тим же результатом — слухавку ніхто не піднімає. Нарешті одна з операторів сказала, що сама вияснить це питання і мені передзвонить. Вона дійсно передзвонила мені через деякий час і повідомила, що картка є на відділенні. Буквально через 10 хв. після її дзвінка чудесним чином надійшло СМС про наявність картки. Магія, не інакше: ). На наступний день у відділенні я отримав картку, той же менеджер проінформував мене про порядок встановлення ПІН-коду та реєстрації у інтернет-банкінгу.Все чітко і зрозуміло.Але один нюанс — картка видається «як є» — без конверта, тобто працівники банку (як мінімум) можуть бачити її реквізити.Я вважаю це неправильним. Але «маєм, що маєм». З поверненням депозиту проблем не було — у визначений день депозит та відсотки були перераховані на мою картку. Попередньо мені телефонували і нагадували про закінчення депозиту і запитували чи не бажаю я його продовжити.Зі зняттям теж проблем не було — зняти депозит з картки можна без комісії у будь-якому банкоматі, головне, щоб ліміт банкомата це дозволяв. Можна, звичайно, це зробити і у касі Універсала. Розчаруванням для мене став інтернет-банкінг. Мобільної версії немає взагалі. Веб-версія — біднішого функціоналу я ще напевне не бачив. З настройок — лише можливість змінити пароль та настроїти СМС. Є можливість заблокувати картку, але немає можливості встановити ліміти чи змінити PIN-код. Та й багато чого ще немає — одним словом, над цим ще працювати й працювати.Я довго думав, яку оцінку поставити у відгуку — навіть незважаючи на невеликі технічні проблеми, я залишився задоволений обслуговуванням і цілком міг би поставити 4 зірки.Але враховуючи недосконалість І-Б та відсутність його мобільної версії, все таки ставлю 3…
Коментарі (3)
Ответ банка
25 вересня 2019, 11:01
Дякуємо за ваш відгук, ми неодмінно проведемо роботу в зазначеному вами напрямку.
Рекомендуємо спробувати наш продукт monobank. Всі банківські послуги в вашому додатку, на телефоні. Зручний та функціональний інтерфейс: http://monobank.ua/get
Рекомендуємо спробувати наш продукт monobank. Всі банківські послуги в вашому додатку, на телефоні. Зручний та функціональний інтерфейс: http://monobank.ua/get
Я не потрапляю в робочі часи бо працюю так само як й каси банку. Це не нормально коли клієнт не може потрапити в касу банку. На обід закрити дві каси з двох, в робочій час працює тільки одна, коди здають фопи готівку це може затягнутися на 4-5 клієнтів на годину. Кому потрібен банк в якому не приймають гроші в обід? чи хочаб до 18:00? чи з 9:00? Робочі години кас з 10-17 з обідом це не клієтоорієнтовно!
Коментарі (1)
Ответ банка
2 жовтня 2018, 10:12
Доброго дня, Станіславе!
Ми просимо вибачення за те, що Вам довелося відчути незручності під час обслуговування в Universal Bank. Підкажіть, будь ласка, коли склалася дана ситуація (дата та час)?
Ми просимо вибачення за те, що Вам довелося відчути незручності під час обслуговування в Universal Bank. Підкажіть, будь ласка, коли склалася дана ситуація (дата та час)?
Случай произошёл 31 января, а я до сих пор вспоминаю с благодарностью Юлию, сотрудницу львовского отделения банка. У меня была нестандартная ситуация, к которой сотрудники банка не имели отношения. Но Юля вызвалась помочь. Решить проблему быстро не удалось из-за слабого сигнала wi-fi. Юля потратила на меня много своего времени, пока не довела дело до конца.
К тому же, я ещё умудрилась забыть там паспорт. Являюсь клиентом этого банка. Юля нашла мой номер и позвонила, чтобы я вернулась за паспортом. Юля, очень Вас благодарю и вспоминаю добрым словом.
Да, ситуация частная, но по ней можно судить об отзывчивости и человечности сотрудников этого отделения. Тут от вас точно не отмахнутся.
Написати коментар
К тому же, я ещё умудрилась забыть там паспорт. Являюсь клиентом этого банка. Юля нашла мой номер и позвонила, чтобы я вернулась за паспортом. Юля, очень Вас благодарю и вспоминаю добрым словом.
Да, ситуация частная, но по ней можно судить об отзывчивости и человечности сотрудников этого отделения. Тут от вас точно не отмахнутся.
Ответ банка
12 березня 2018, 9:37
Спасибо за Ваш отзыв!
Мы передадим, благодарность отделениям в Львове. На Вашей истории будем мотивировать сотрудников стать еще лучше и получать такие приятные отзывы их работы.
Мы передадим, благодарность отделениям в Львове. На Вашей истории будем мотивировать сотрудников стать еще лучше и получать такие приятные отзывы их работы.
Працівники — професіонали своєї справи.
Все було швидко, якісно, прозоро.
Рекомендую!!!