банк не заинтересован в клиентах. Контакт-центр практически отстутсвует
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Юнекс Банку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.5 | 49.55 |
| USD | 41.7 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Перезвонил на 0800… ждал 5 минут, никто не ответил, робот сказал, что перезвонят, ну ок.
Да, действительно перезвонили почти час спустя, но вызов был автоматическим, поэтому опять пришлось ждать. я опять ждал минут 5… и опять никто не ответил и опять робот сказал, что перезвонят!!! Вы там что, на приколе?
А если б я был клиентом банка и надо было сочно карту заблокировать, то я просто не смог бы дозвонится оперативно в банк???
Контакт-центр — это лицо банка, это оперативная информация под рукой!!! Если в банке это не понимают, значит у нас разные пути…
Выберу другой банк. Шифруйтесь дальше
Оперативність відповіді — це один із головних показників якісного сервісу, і нам дійсно важливо, щоб кожен клієнт отримував допомогу швидко та без очікування. Проте іноді, у години пікового навантаження, з’єднання може тривати довше, ніж зазвичай. У таких випадках система автоматично створює зворотний виклик, аби наш спеціаліст міг передзвонити одразу, як тільки звільняється оператор.
Ми вже працюємо над розширенням можливостей контакт-центру, щоб скоротити час очікування дзвінків. Водночас хочемо звернути увагу, що у разі термінових ситуацій — наприклад, якщо потрібно миттєво заблокувати картку — це можна зробити без дзвінка:
— безпосередньо у мобільному застосунку (у розділі картки);
— через чат підтримки, де фахівці оперативно реагують навіть під час великого навантаження на телефонну лінію.
Ще раз дякуємо за Ваш відгук! Банк працює над розвитком всіх каналів комунікації, щоб клієнти отримували допомогу швидко й без очікування.