Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

банк не заинтересован в клиентах. Контакт-центр практически отстутсвует

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
DDR2 28 жовтня 2025, 15:01
Заказанчивается депозит в одном банке, хотел стать клиентом Юнекс банк, но прежде хотел уточнить особенности открытия депозита под 17%.
Перезвонил на 0800… ждал 5 минут, никто не ответил, робот сказал, что перезвонят, ну ок.
Да, действительно перезвонили почти час спустя, но вызов был автоматическим, поэтому опять пришлось ждать. я опять ждал минут 5… и опять никто не ответил и опять робот сказал, что перезвонят!!! Вы там что, на приколе?
А если б я был клиентом банка и надо было сочно карту заблокировать, то я просто не смог бы дозвонится оперативно в банк???
Контакт-центр — это лицо банка, это оперативная информация под рукой!!! Если в банке это не понимают, значит у нас разные пути…
Выберу другой банк. Шифруйтесь дальше
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 жовтня 2025, 19:37
Щиро дякуємо, що поділилися своїм досвідом.

Оперативність відповіді — це один із головних показників якісного сервісу, і нам дійсно важливо, щоб кожен клієнт отримував допомогу швидко та без очікування. Проте іноді, у години пікового навантаження, з’єднання може тривати довше, ніж зазвичай. У таких випадках система автоматично створює зворотний виклик, аби наш спеціаліст міг передзвонити одразу, як тільки звільняється оператор.

Ми вже працюємо над розширенням можливостей контакт-центру, щоб скоротити час очікування дзвінків. Водночас хочемо звернути увагу, що у разі термінових ситуацій — наприклад, якщо потрібно миттєво заблокувати картку — це можна зробити без дзвінка:
— безпосередньо у мобільному застосунку (у розділі картки);
— через чат підтримки, де фахівці оперативно реагують навіть під час великого навантаження на телефонну лінію.

Ще раз дякуємо за Ваш відгук! Банк працює над розвитком всіх каналів комунікації, щоб клієнти отримували допомогу швидко й без очікування.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Юнекс Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.5 49.55
USD 41.7 42.4
Всі курси банку

Курс валют в Юнекс Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.5 49.55
USD 41.7 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Юнекс Банк 💰 / Відгуки про Юнекс Банку 📝 / банк не заинтересован в клиентах. Контакт-центр практически отстутсвует