Жахливий досвід з Юнекс Банком:
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Юнекс Банку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.5 | 49.55 |
| USD | 41.7 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Мій досвід співпраці з Юнекс Банком перетворився на справжній жах. Вже тиждень мої кошти заблоковані під приводом «перевірки безпеки платежів», і я не маю до них доступу. Це абсолютно неприпустимо!
Я опинився в критичній ситуації — не можу користуватися власними грошима, не маю за що жити, купувати продукти, сплачувати за необхідні послуги. Банк фактично позбавив мене можливості функціонувати, а «перевірка» триває вже сьомий день без жодних конкретних термінів завершення.
Звернення до служби підтримки не дають жодного результату. Мені просто повторюють стандартні фрази про «тривалість перевірки» та «необхідність чекати». Жодної конкретної інформації, жодної допомоги у вирішенні моєї проблеми. Це демонструє повну байдужість до клієнтів та відсутність будь-якої відповідальності.
Така ситуація є прямим порушенням моїх прав як споживача фінансових послуг. Юнекс Банк своєю бездіяльністю створює мені серйозні фінансові труднощі та психологічний дискомфорт.
Категорично не рекомендую Юнекс Банк нікому, хто цінує свої гроші та бажає мати надійний доступ до них. Цей банк виявився абсолютно ненадійним партнером, який може в будь-який момент заблокувати ваші кошти без пояснень та можливості доступу.
Блокування рахунку було здійснено в порядку частини 17 статті 86 Закону України «Про платіжні послуги», з метою перевірки законності фінансових операцій, що надходили на Ваш рахунок. Звертаємо увагу, що це є обов’язковою процедурою, передбаченою чинним законодавством, та застосовується виключно для забезпечення фінансової безпеки як клієнтів, так і банківської системи загалом.
Щоб якнайшвидше розблокувати рахунок, просимо Вас звернутись до найближчого відділення Банку для повторної ідентифікації та надання необхідного пакету документів, а саме:
* письмових пояснень щодо проведених фінансових операцій;
* підтвердних документів по надходженню коштів на рахунок;
* пояснень щодо суті та економічної доцільності фінансових операцій;
* пояснень стосовно пов’язаності операцій з підприємницькою діяльністю (за наявності такої).
Зі свого боку, співробітники Центру турботи Банку діяли виключно в межах встановлених правил та стандартів обслуговування, надаючи всю наявну інформацію в межах правового поля.
Запевняємо Вас, що Банк зацікавлений у швидкому врегулюванні ситуації та наданні Вам повного доступу до рахунків.