Постійна плутанина, затягування та ігнорування з боку банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Юнекс Банку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.5 | 49.44 |
| USD | 41.65 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Окремо хочу звернути увагу на хаотичну комунікацію: інформація, яку я отримую телефоном, у чаті мобільного застосунку та в повідомленнях — постійно відрізняється. Усі обіцянки «розібратися» та «передзвонити» залишаються лише словами.
Найбільш обурливим є те, що банк відмовляється надати офіційний документ, який би підтвердив закриття рахунку — попри мої численні прохання.
Коли я залишив офіційне звернення через підтримку, представник банку відповів: «Добре, уточню». Однак наступного дня просто припинив діалог — без жодного результату чи пояснення. Після цього — повна тиша.
👎 Такий рівень сервісу абсолютно неприйнятний. Якщо для вас важливі прозорість, відповідальність і повага до клієнта — раджу добре подумати, перш ніж зв’язуватися з цим банком.
Розуміємо Ваше занепокоєння, однак хочемо надати кілька важливих роз’яснень щодо процесу закриття рахунків.
У Банку картки закриваються відразу після оформлення відповідної заяви. Водночас закриття саме карткових рахунків відбувається у стандартний термін до 45 робочих днів, що передбачено внутрішніми регламентами банку, зокрема Договором про комплексне банківське обслуговування. Це не є затягуванням, а загальноприйнятою практикою банківської сфери.
Щодо отримання підтвердження про закриття — документ про це формується після завершення всіх технічних процедур, і ми обов’язково його надамо у зручному для вас форматі.
Також хочемо запевнити Вас, що у межах кожного звернення працівники Банку діють виключно відповідно до затверджених стандартів обслуговування, включаючи фіксацію запиту, консультацію клієнта та перенаправлення звернення до профільного підрозділу за необхідності.
Дякуємо, що звернулися до нас і даєте можливість ставати кращими!
Завжди на зв`язку та готові допомогти!