Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися

Помилково закрили рахунок

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
la9 15 лютого 2025, 16:44
В січні банк в односторонньому порядку закрив мій рахунок в грн. Як сказав — із-за не активністю. Але ще в грудні по ньому був рух коштів. Банк визнав, що закрив помилково.

Починаючи з 17 січня я намагаюся повернути рахунок. Спочатку банк повернув рахунок в додаток, але без картки. Потім повідомив, що він в додатку лише візуально є, а насправді — закритий і зникне через стільки-то днів, та запропонував з’явитися у відділення для відкриття нового. Але я — військовий, зараз на бойових. Відповідно, фізично не має можливості з’явитися. Потім банк запропонував відкрити онлайн рахунок самостійно. Але онлайн рахунок не відкривається! А ні із додатка, а ні через сайт. Так саме і з картою єПідтримка, яка не відкривається навіть через Дію.

Майже місяць (!!!) я намагаюся добитися від банку або повернення старого рахунку або надати можливість відкрити його дистанційно. Кожен раз від мене приймають заяви, реєструють, передають тех. спеціалістам і все — без результату! Майже кожен раз обіцяють перетелефонувати та повідомити і ще жодного разу не дзвонили, жодного!!! Через чат-бот ще гірше: після мого повідомлення зі скріншотами спеціаліст порадила відкрити через застосунок і через 4 хв. закрила чат. Коли я написав, що вже давно випробував її варіант — то навіть не відповіла.

Я не пам’ятаю гіршого сервісу, гіршого ставлення до клієнта, чим в Юнексі. Це просто хамство! У мене склалося відчуття, що так банк поводить себе саме через те, що я — військовий ((Схоже — це їх позиція.

Вимушений витрачати свій і без того обмежений час, щоб написати тут, бо через офіційні канали банку щось вирішити не реально.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 19 лютого 2025, 19:09
Насамперед дозвольте висловити вам нашу щиру повагу та подяку за вашу службу. Ми безмежно цінуємо вашу відданість та той внесок, який ви робите для захисту нашої країни. Ваш спокій та комфорт є для нас надзвичайно важливими, і ми глибоко шкодуємо, що вам довелося стикнутися з труднощами при користуванні послугами нашого Банку.

Ми розуміємо, що у вашій ситуації, коли ви перебуваєте на військовій службі, доступ до фінансових послуг має бути максимально зручним та безперебійним. На жаль, у цьому випадку мала місце помилка, яка призвела до закриття вашого рахунку. Ми визнаємо цю ситуацію і приносимо вам щирі вибачення за всі труднощі, з якими ви стикнулися під час відновлення доступу до рахунку.

Ми зробили все можливе, щоб виправити цю ситуацію в найкоротші терміни. На даний момент ваша картка вже перевипущена за старим рахунком, і у вас є можливість безперешкодно користуватися нею. Ми вже провели цілу низку заходів, щоб подібні випадки не повторювалися надалі.

Ми цінуємо вашу довіру та будемо й надалі працювати над тим, щоб наш сервіс був на найвищому рівні.

Коментарі - 3

+
0
Три літри
Три літри
16 лютого 2025, 6:33
#
Ні, в них просто все застаріле та повільне.

Чого вартує привʼязка рахунку до конкретного відділення: щоб щось змінити треба спочатку перенести рахунок у інше відділення.
+
0
Unex Bank
Ответ банка
Unex Bank
17 лютого 2025, 20:13
#
Ваше питання вже у нас в роботі, незабаром надамо відповідь.
+
0
la9
la9
25 лютого 2025, 18:16
#
Банк повернув рахунок в грн., але не картку «єПідтримка». Повідомив, що вона була закрита банком за неактивністю. А нову не відкриває через «критерії і внутрішні правила» і можу спробувати лише через 30 днів.

Відповідно, у мене виникло декілька питань.
Як така політика щодо строку відкриття та підстав закриття картки єПідтримка узгоджується з сервісом по придбанню військових облігацій через Дію, де в процесі купівлі облігацій можна відкрити цю карту в будь-якому банку, який надає таку можливість (в т.ч. і в Юнексі)?

Якщо банк закриває картку єПідтримка за неактивністю, то цілком може статися така ситуація, що на момент погашення військових облігацій вже не буде цієї картки, на яку ці виплати мають надійти і яка відкривалась через Дію в процесі придбання військових облігацій?

Двічі писав про це в чаті, але банк традиційно нічого не відповів, тому знову маю писати тут, нажаль…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Юнекс Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.25 45.05
USD 41.1 41.62
Всі курси банку

Курс валют в Юнекс Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.25 45.05
USD 41.1 41.62
Всі курси банку