Помилково закрили рахунок
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Юнекс Банку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.5 | 49.44 |
| USD | 41.65 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Починаючи з 17 січня я намагаюся повернути рахунок. Спочатку банк повернув рахунок в додаток, але без картки. Потім повідомив, що він в додатку лише візуально є, а насправді — закритий і зникне через стільки-то днів, та запропонував з’явитися у відділення для відкриття нового. Але я — військовий, зараз на бойових. Відповідно, фізично не має можливості з’явитися. Потім банк запропонував відкрити онлайн рахунок самостійно. Але онлайн рахунок не відкривається! А ні із додатка, а ні через сайт. Так саме і з картою єПідтримка, яка не відкривається навіть через Дію.
Майже місяць (!!!) я намагаюся добитися від банку або повернення старого рахунку або надати можливість відкрити його дистанційно. Кожен раз від мене приймають заяви, реєструють, передають тех. спеціалістам і все — без результату! Майже кожен раз обіцяють перетелефонувати та повідомити і ще жодного разу не дзвонили, жодного!!! Через чат-бот ще гірше: після мого повідомлення зі скріншотами спеціаліст порадила відкрити через застосунок і через 4 хв. закрила чат. Коли я написав, що вже давно випробував її варіант — то навіть не відповіла.
Я не пам’ятаю гіршого сервісу, гіршого ставлення до клієнта, чим в Юнексі. Це просто хамство! У мене склалося відчуття, що так банк поводить себе саме через те, що я — військовий ((Схоже — це їх позиція.
Вимушений витрачати свій і без того обмежений час, щоб написати тут, бо через офіційні канали банку щось вирішити не реально.
Ми розуміємо, що у вашій ситуації, коли ви перебуваєте на військовій службі, доступ до фінансових послуг має бути максимально зручним та безперебійним. На жаль, у цьому випадку мала місце помилка, яка призвела до закриття вашого рахунку. Ми визнаємо цю ситуацію і приносимо вам щирі вибачення за всі труднощі, з якими ви стикнулися під час відновлення доступу до рахунку.
Ми зробили все можливе, щоб виправити цю ситуацію в найкоротші терміни. На даний момент ваша картка вже перевипущена за старим рахунком, і у вас є можливість безперешкодно користуватися нею. Ми вже провели цілу низку заходів, щоб подібні випадки не повторювалися надалі.
Ми цінуємо вашу довіру та будемо й надалі працювати над тим, щоб наш сервіс був на найвищому рівні.