Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не закривають рахунок та не віддають кошти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Zaur Farhadov 21 жовтня 2024, 18:41
Не закривають рахунок, відмовляются надати терміни, документи і інформацію навіть ніхто не дивиться, підтримка по своєму бажанню просто скидає телефон.

29.09 мені заблокували картковий рахунок (використовував тільки для онлайн оплат).
Підритмка чату нічого не відповідає окрім шаблонів, на телефоні просто кидають слухавку на конструктивні питання.

Не отримав жодної інформації та термінів у банку, підтримка не працює і не хоче працювати. Не маю жодного бажання продовжувати співпрацю з банком. Хочу просто закрити рахінок та забрати свої кошти, на що мені формально «відмовляють» і поки тримають мої кошти у себе заробляють на них.

Надав заяву на закриття рахунку 09.10
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 22 жовтня 2024, 11:53
Вітаємо. Перш за все приносимо вибачення за це непорозуміння. Ми справді отримали вашу заяву на розірвання відносин 9 жовтня і вона була одразу передана в роботу. На жаль, задовольнити її миттєво не є можливим, адже маємо здійснити повноцінний аналіз, зокрема транзакцій по карті за весь період. Іноді це, на жаль, потребує більше часу. Зараз ваша заява вже отримала статус обробленої: найближчим часом ви отримаєте лист про розірвання на електронну пошту, яку вказали під час оформлення картки. Після отримання листа, будь ласка, зверніться до Центру турботи та направте заяву на переказ коштів до іншого банку, вказавши рахунок.

Щодо блокування вашого рахунку, то це не примха банку, а прямий обов'язок, покладений на фінустанови нормативно-правовими актами, зокрема статтею 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Ще раз перепрошуємо, що цей процес дещо затягнувся.
У разі будь-яких додаткових питань, будь ласка, звертайтеся до чату Центру турботи.

Коментарі - 2

+
+11
Zaur Farhadov
Zaur Farhadov
22 жовтня 2024, 20:00
#
Я все розумію, але треба повідомляти про строки виконання, у вас вкрай некомпетентна підритмка, а статус цієї скарги на «вирішено» я поставлю лише тоді - коли кошти будуть виведені на мій інший рахунок.
+
0
Zaur Farhadov
Zaur Farhadov
1 листопада 2024, 11:02
#
Прошло вже 3 тижні з моменту подачі заяви на закриття рахунку і досі жодної інформації від банку, уникайте цей банк будь-якими можливими способами
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Юнекс Банк 💰 / Відгуки про Юнекс Банку 📝 / Не закривають рахунок та не віддають кошти