Мінфін - Курси валют України

Встановити

ЖАХЛИВА КОНТОРА

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Chupakabra78 16 липня 2024, 10:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська,14
Такої безвідповідальної контори ще не зустрічав. Комісії ЗА ВСЕ!, затримки переказів, постійно потрібно витрачати по пів години для підключення оплати в інтернеті(галочки в додатку немає), заблокували картку, попросили надати відомості про дохід, надав, але їм не підходить, іншим банкам підходять, а вони або шахраї або НЕКОМПЕТЕНТНІ! Написав заяву на розірвання відносин, сказали кошти з картки повернуть на протязі 45 днів, періодично хотів спитати на якому єтапі закриття і о чудо з мого номера телефону підтримка слухавку не бере і на жоден месенджер жодної відповіді, звісно пройшло вже більше 45 днів і сьогодні нарешті дозвонився і в службі підтримки заявляють, що ваша заява фуфло це ми з вами будемо розривати відносини, очікуйте. Це на голову не налазить. Просто свавілля!!! Буду звертатись з цього приводу до суду. Нікому не раджу цю контору якщо не хочете проблем або пригод!!!
Юнекс Банк
Відповідь банку
18 липня 2024, 12:22
Вітаємо! Нам шкода, що так сталося. Ми готові вирішити цю ситуацію, але для цього нам потрібні деякі дані від Вас. Будь ласка, надайте додаткову інформацію, щоб ми могли ретельно розглянути Вашу ситуацію та знайти оптимальне рішення. Наш запит вже у Вас в особистих повідомленнях.

Дякуємо за розуміння.

Коментарі - 6

+
0
Chupakabra78
Chupakabra78
23 липня 2024, 7:14
#
Якщо хтось думає, що вони тут відповідають на коментарі типу дійсно щось намагаються вирішити то ви помиляєтесь… їм абсолютно байдуже!!! Написали повідомлення, я відповів і все… тишина… Це не банк, а просто контора яка займається свавіллям і працює абсолютно по своїх правилах тому НЕ ЗВ’ЯЗУЙТЕСЬ з цією конторою
+
0
Unex Bank
Ответ банка
Unex Bank
23 липня 2024, 11:51
#
Вітаємо! Перш за все дякуємо, що зголосилися розповісти нам про всі деталі в особистому спілкуванні.

Щодо комісій та їхнього розміру, про які згадується у коментарі, зазначимо, що за нашими картками діють одні з найвигідніших тарифів на ринку: перекази за реквізитами (IBAN) не тарифікуються, послуги, зокрема комуналка, поповнення мобільного тощо, у застосунку також без комісії. А на перекази з картки на картку діє комісія 0,5%.

Затримки, про які згадано у коментарі - це надзвичайна рідкість. Наші процедури передбачають максимально швидке виконання операцій.

Щодо керування інтернет-оплатами в інтернет-банкінгу: у застосунку ви самостійно можете змінювати ліміти за операціями з картки. Дозвіл на проведення інтернет-операцій надається разово з максимальний терміном на рік, до того ж наші ІТ-спеціалісти вже працюють, щоб додати керування цією функцією у застосунку.
+
0
Unex Bank
Ответ банка
Unex Bank
23 липня 2024, 11:54
#
З приводу блокування. Банк, як суб'єкт фінансового моніторингу, зобов’язаний проводити заходи належної перевірки клієнтів у відповідності до вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ № 65 від 19.05.2020 та внутрішніх нормативних документів Банку.

Ми відповідально ставимося до виконання всіх законодавчих вимог та умов договору, укладеного між банком та клієнтом. На жаль, ми не отримали достатніх підтверджень доходів. Ті скріншоти, що були надані (не станемо уточнювати, які саме, але йдеться не про довідку з роботи чи банку), не відповідають нашим внутрішнім стандартам та вимогам. У зв’язку з цим, ми були змушені припинити наші ділові відносини.

Всі кошти, що є на рахунку, буде перераховано на реквізити іншого банку, які ви вкажете в заяві на переказ. Заяву можна відправити в чат-бот банку https://t.me/UnexBank_support_bot

Щодо строків процедури закриття картки та рахунку протягом 45 календарних днів — це справді так. Та зауважимо, що це звичайний процес закриття рахунку за котрим не встановлено обмеження.
+
0
Chupakabra78
Chupakabra78
26 липня 2024, 7:43
#
Що за нісенітниці? Таке враження, що ви білі і пушисті а насправді повне і безвідповідальне ***!!! Я ще 28 травня відправив вам на вказану вами електронну пошту вказану вами заяву про відмову від послуг чи сервісів тобто вже пройшло 2 місяці а рахунок не закритий. ви пишете тепер, що вимушені були припинити ділові відносини? То чому за 2 місяці цього на зроблено? Чому до цих пір рахунок не закритий? Це ж очевидно, що ви займаєтесь свавіллям і читаючи ваші відгуки можна в цьому впевнитись. як можна в 21 столітті чекати на закриття рахунку місяцями і коли спочатку писали протягом 45 днів, що вже є абсурдом то тепер ви пишете, що не обмежено? ОБМАН!!! Це не робота банку, це робота якоїсь безвідповідальної контори тому НЕ РАДЖУ ЗВ’ЯЗУВАТИСЬ З НИМИ!!! А в закритті рахунку нам доможе наш самий чесний і справедливий суд.
+
0
Unex Bank
Ответ банка
Unex Bank
26 липня 2024, 12:37
#
Ми діємо виключно відповідно до чинного законодавства, і поки триває належна перевірка операцій, закриття рахунку не є можливим.

Під час цієї перевірки ми очікуємо від Вас документи, що підтверджують офіційний дохід. Незважаючи на те, що ми не отримали відповідних документів упродовж тривалого часу, відповідно до третього абзацу частини 1 статті 15 Закону ми вирішили все ж таки розірвати наші взаємини та закрити рахунок.

Для отримання залишку коштів необхідно подати заяву на переказ коштів через чат-бот Банку за наступним посиланням: https://t.me/UnexBank_support_bot
+
0
Chupakabra78
Chupakabra78
30 липня 2024, 8:20
#
Більше двох місяців назад, коли я надавав документи які підтверджують дохід і які вам «не підійшли» я сказав, що не хочу з вами мати справ, ви дали зразок заяви і адресу на яку відправити про відмову від сервісів чи послуг, в якій вказані всі дані і реквізити для повернення коштів але ось вже третій місяць як на мою заяву абсолютно ніхто не відреагував. Ось це і є по вашому«відповідно до чинного законодавства»… Ви кожен раз знаходите декілька відмовок і пояснень але по факту нічого не робите і ігноруєте заяви клієнтів бо третій місяць пішов, а рахунок так і не закритий! Зберіться, ви ж себе позиціонуєте як банк то ж виконуйте покладені на вас і обов’язки, хоча важко це робити да і навіщо коли по вуха…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися