Мінфін - Курси валют України

Встановити

Картки заблоковані півроку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Pixelman95 27 червня 2024, 21:37
В листопаді минулого року заблокували картки, дізнався про це коли на касі магазину не пройшла оплата.
На гарячій лінії сказали що служба безпеки проводить перевірку транзакцій по картам, строки їм не повідомляють.
Через місяць знов звернувся, сказали що передадуть запит і зі мною зв’яжуться.
Подзвонив спеціаліст, сказав що є скарга на платіж, і заява в поліцію.
Я сказав що можу надати будь які підтвердження до платежу, але він не сказав на який платіж скарга, і що нічого від мене не потрібно. Що в мене немає власних коштів на картах, тільки кредитні, що я нічого не втрачаю і краще щоб я закрив рахунок.
Я сказав що рахунок закривати не хочу, хочу розблокувати картки і готовий надати всю необхідну інформацію.
Відповів що тоді чекайте на розслідування службою безпеки.
В квітні написав в чат, що моя карта заблокована вже 5 місяців, що я звертався в поліцію і там сказали що на мене немає ніяких заяв чи справ.
Оператор написав те саме що й в листопаді — триває розслідування службою безпеки банку, строки не повідомляють. Що залишать заявку і зі мною обов’язково зв’яжуться. Пройшло 2 місяці, ніхто не зв’язався.
Повезло що на рахунках немає особистих коштів, але хочеться добитись справедливості і розблокування рахунків.
Юнекс Банк
Відповідь банку
15 липня 2024, 13:53
Вітаємо! Банк отримав повідомлення від кіберполіції щодо проведення шахрайських дій. Крім того, службі безпеки стало відомо, що аналогічні випадки мають місце і в інших банках. Через наявність такої інформації наразі ми не можемо розблокувати вашу картку та рахунок. Ми рекомендуємо вам звернутись до нашого чату: https://t.me/UnexBank_support_botі та подати заяву на закриття рахунку.

Коментарі - 2

+
0
Pixelman95
Pixelman95
20 липня 2024, 23:52
#
Я був в поліції - мені сказали що на мене нема заяв чи проваджень! Від вас жодної комунікації за весь час — мені навіть не вказали за яке зарахування є «заява», не попросили жодних пояснень за що були отримані кошти і тд. І як же вашій «службі безпеки» стало відомо про аналогічні випадки, якщо у нас діє банківська таємниця!!!
+
0
Unex Bank
Ответ банка
Unex Bank
26 липня 2024, 9:28
#
Дії банку є законними відповідно до частини 17 статті 86 Закону України «Про платіжні послуги». Ми завжди готові до відкритої дискусії. Готові обговорити це питання далі в чаті : https://t.me/UnexBank_support_bot
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися