Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жахливе ставлення погрози

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mari30 10 квітня 2024, 19:59
З початку роботи з банком почались дзвінки з нав’язування карток банку на відмову ніяк не реагували потім вийшло так що пропустили один платіж так як я була в лікарні а чоловік на передовій почались дзвінки з погрозами з різних номерів терміново сплатити прострочення або справа погано закінчиться потім особисті погрози дівчина типу працівник банку спілкується не коректно може дзвонити в будь-який час доби по відео зв’язку більше нема бажання мати щось спільне з цим банком
Юнекс Банк
Відповідь банку
16 квітня 2024, 12:24
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напиши нам у чат https://t.me/UnexBank_support_bot — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення. Дякуємо за твою небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 квітня 2024, 16:14
Відгук не зарахований (на 12.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банк

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися